CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Tular Kanak-Kanak Pandu Treler Pula

8-9-2020 02:56 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 8923| Komen: 53

Description: Sebelum ini seorang bapa membiarkan anak lelakinya berusia sembilan tahun pandu kereta, serang tular pula video menyaksikan seorang kanak-kanak di Seremban memandu treler.
Sebelum ini seorang bapa membiarkan anak lelakinya berusia sembilan tahun pandu kereta, sekarang tular pula video menyaksikan seorang kanak-kanak di Seremban memandu treler.
 

Harian Metro melaporkan, hasil semakan mendapati kejadian berlaku di Rantau.


Ketua Polis Daerah Seremban, Asisten Komisioner Mohd Said Ibrahim berkata,

"Kejadian berlaku pada 4.41 petang semalam menerusi satu video tular berdurasi 1.18 minit memaparkan seorang kanak-kanak di bawah umur dirakam sedang memandu sebuah treler jenis Hino.


"Kejadian berlaku di kawasan Rantau, Seremban dan satu laporan polis diterima berkait video yang tular itu kerana bapa kanak-kanak terbabit dengan cuai membiarkan anak bawah umur memandu treler.

"Kita sedang mengesan bapa kepada kanak-kanak terbabit untuk siasatan lanjut."

Siasatan lanjut termasuk umur kanak-kanak terbabit itu juga sedang diteruskan.

"Kes disiasat mengikut Seksyen 31(1)(a) Akta Kanak-Kanak 2001." -CARI

1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Kurex 8-9-2020 03:13 PM
Leluhur dalam ni nak kata apa?
Quote qistiena 8-9-2020 03:17 PM
Hebat bdk2 zaman sekarang...
Lepas ni video bawak apa plak yg keluar
Quote mizruncing 8-9-2020 03:25 PM
tak hebat laa. nak tgk budak2 bawak jet plak. baru laa parents boleh bangga
Quote bulalof 8-9-2020 03:26 PM
this has to be stop immediately.
Quote sarah82 8-9-2020 03:27 PM
Mesti nanti kena denda juga laaa.. Aiyo.. Depa ni la
Quote husna_amal 8-9-2020 03:28 PM
Masa rakam bangga. Lepas ni kena saman menagis merayu lah dikau.
Quote syamzana 8-9-2020 03:53 PM
n9 lagi...semalam drive kereta arini treler plak
Quote sribayu 8-9-2020 03:55 PM
Handal orang nogori
Quote palmolive 8-9-2020 03:55 PM
baru tadi tgk kanak2 operate jengkaut
Quote Belibis 8-9-2020 03:59 PM
Takde la bahaya sangat sbb kat depo simpanan.kalau kemalangan pun tak babitkan pengguna jalan raya.
Quote c===8 8-9-2020 04:24 PM
baca kat star bapak budak tu dah kena tangkap polis
Quote sukacactus 8-9-2020 04:28 PM
Musim kanak2 tunjuk handal ke apa
Hari2 news lebih kurang je
Quote awanearisu 8-9-2020 04:31 PM
Kalau handal, mesti bapanya tak kisah kan semalam dua dalam lokap. Cubalah.
Quote realmcord80 8-9-2020 04:32 PM
Habisla kena saman, pastu hilang plak kerja sebagai driver kontena minyak. Sendiri upload, sendiri tanggung.
Quote Buritan 8-9-2020 04:38 PM
sribayu replied at 8-9-2020 03:55 PM
Handal orang nogori

Mulayu sudah india sudah.. lopes ni cina pedas pandu bas plk.. hebat org nogori
Quote macaiPH 8-9-2020 04:40 PM
telur budak ni lagi besar dari telur dalam freezer maideen
Quote TomyamPuteh 8-9-2020 04:45 PM
Smlm kat bongek. Hari ni kt rantau. Hebat org n9
Quote CitySity 8-9-2020 05:01 PM
Terbukti ibu ayah budak ni gagal dalam segi mendidik anak mereka.
Quote Artemesiaa 8-9-2020 05:02 PM
Walau nampak mahir tapi tetap salah sebab benarkan kanak2 memandu.  Bapak yang mulanya rasa bangga pasti menyesal sebab dah nak kena menjawab dengan pihak polis.  Kerja yang sia2.

Lihat semua komen(53)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-10-2022 06:03 AM GMT+8 , Processed in 0.067827 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top