CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Malunya! Leka BertikTok Sampai Tak Perasan 'Jiran Bawa Lauk' Usyar Di Belakang

15-5-2020 02:31 PM| Diterbitkan: rikuren| Dilihat: 16520| Komen: 85|Original author: Oleh: rikuren

Description: Baru-baru ini, tular satu video TikTok yang dihasilkan seorang gadis. Namun, yang menarik perhatian bukan gadis itu, tapi jirannya yang tercegat berdiri di belakang.


Baru-baru ini, tular satu video TikTok yang dihasilkan seorang gadis. Namun, yang menarik perhatian bukan gadis itu, tapi jirannya yang tercegat berdiri di belakang.

Sebenarnya, video itu telah dihasilkan gadis bernama Edrina dan dikongsikan semula menerusi laman Twitter oleh pengguna @kindneighbour1.



Yang lucunya, lelaki itu hanya mampu terpaku di belakang sambil memerhatikan telatah gadis itu. Kehadirannya hanya disedari Edrina sewaktu dia berpusing sebelum terus berlari dari situ. Mesti malu, kan?


Klip video berkenaan mendapat perhatian warga maya dan masing-masing berseloroh mencipta situasi yang bermain di fikiran kedua-dua invididu tersebut.

Ini antara beberapa reaksi menarik dan melucukan dari warganet:


Kredit foto: Twitter @kindneighbour1

Disebabkan sudah semakin tular, jadi identiti 'si gadis tiktok dan jiran bawa lauk' sudah dapat dikenali pasti menerusi komen balas dan ciapan mereka.






Kredit foto: Twitter @edrinabadr1

Ini pula gerangan jiran berbaju hitam yang membawa makanan itu. Nak hantar tauhu bergedil rupanya.






Kredit Foto - Hazim Rusnan

Memang kelakar. Mungkin ini permulaan kepada tali persahabatan baru.

Mana tahu boleh buat tiktok sama-sama lepas ni.  - CARI
8

Bagus
2

Marah
2

Terkejut
2

Sedih
12

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (29 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Me_ina 15-5-2020 02:48 PM
Tu lah tak pandang Kiri kanan. Hahaha
Quote nono86 15-5-2020 03:10 PM
Mungkin aku dah tua. Tapi tak berkenan sungguh tengok perempuan melayu, berhijab pulak tu dok berjoget2 bertiktok ni. Aku pikir klu aku jantan, tak pandang dah jenis2 lagu ni. Tapi budak zaman leni lain la dia punye standard,
Quote nefnefnef 15-5-2020 03:19 PM
Hehe Hazim nampak mcm baik2 je lurus. Hantar tauhu begedil rumah akak plak Hazim. My faveret
Quote missyL 15-5-2020 03:25 PM
Mcm eyra razali yg tiktok tu
Quote chinta89 15-5-2020 03:28 PM
X penah bkenan org main tiktok mcm xde perasaan malu je.. Inilah umat akhir zaman
Quote CiliPadiSedap 15-5-2020 03:35 PM
tiktok ni kalau pandai guna untuk bisnes ok je, kalau xpandai tu jadi otak karat
Quote Lailerthee 15-5-2020 03:41 PM
I laa klu jd jiran dye ni xjd nak hntr lauk. Sbb menyampah dgn org dok bertiktok ni. Lg 1 apa jadah kau buat tengah2 alam laman rumah kau lps tu bl tao org tengok lari sbb malu?
Quote Aai2 15-5-2020 03:46 PM
...malu weh..tp mana tau,kalau masing2 solo,boleh couple lps ni
Quote girlfridayz 15-5-2020 04:04 PM
nono86 replied at 15-5-2020 03:10 PM
Mungkin aku dah tua. Tapi tak berkenan sungguh tengok perempuan melayu, berhijab pulak tu dok berjog ...

Tuhla nampak gaya hazim jawab kat dlm tweet tu mcm tak gemar je org tiktok.. 'mak suruh hantar tauhu je bukan join tiktok' firm gittew.

Quote girlfridayz 15-5-2020 04:06 PM
Tapi aku terbayang kalau mat salleh buat camni pastu tetibe laki kat belakang tu join tiru gaya dia mesti comel n lawak.. hehe. Tapi melayu sorilah ye rasa tak seswai sgt ngn budaya kita.
Quote girlfriend_^^ 15-5-2020 04:09 PM
Birah      
Quote Kurex 15-5-2020 04:14 PM
Macam helok jiran dia kan @Themilo
Quote hady_vit 15-5-2020 04:19 PM
BUAT TIK TOK TAU MALU CABUT LARI....LEPAS TU UPLOAD KT SOCMED TAK TAU MALU PULAK.
I CAN'T BRAIN!!!!
Quote renko 15-5-2020 04:23 PM
Acah nak famous..nnt keluar tv la ni..puihh
Quote munchkin 15-5-2020 04:33 PM
Menanti dengan penuh kesabaran
Quote buapakperut 15-5-2020 04:57 PM
ada org tengok ataupun tak, iols mmg takleh hadam org yg bertiktok ni
Quote Melur1 15-5-2020 05:09 PM
girlfridayz replied at 15-5-2020 04:06 PM
Tapi aku terbayang kalau mat salleh buat camni pastu tetibe laki kat belakang tu join tiru gaya dia  ...

mat/minah salleh buat pun iolls rasa menyampah. Koser
Quote copy_paste 15-5-2020 05:10 PM
mamat tu xnk kacau arr,
kalau aku pun diam je
Quote lattehazelnut 15-5-2020 05:42 PM
Rakam n pos tiktok xmalu pulak..

Lihat semua komen(85)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 09:55 AM GMT+8 , Processed in 0.079727 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top