CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Kes Viral Langgar & Ragut: Dua Beradik Telah Ditahan Polis

26-10-2016 12:05 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4454| Komen: 19

Description: Dua beradik yang dipercayai terbabit kes langgar dan ragut di Pekan Kapar 20 Oktober lalu akhirnya berjaya ditahan pihak polis.

Dua beradik yang dipercayai terbabit kes langgar dan ragut di Pekan Kapar 20 Oktober lalu akhirnya berjaya ditahan pihak polis.

Menurut Ketua Polis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner Mohd Yusoff Mamat, kedua-dua suspek ditahan di rumah di Rantau Panjang, Klang kira-kira 2 pagi tadi.


Difahamkan, polis turut menjumpai motosikal dan topi keledar dipercayai digunakan ketika kejadian ragut berkenaan serta beberapa barang peribadi milik mangsa di dalam rumah suspek.

"Pemeriksaan ujian air kencing suspek positif dadah jenis morfin. Kes disiasat mengikut Seksyen 394 Kanun Keseksaan kerana menyebabkan kecederaan ketika melakukan samun."

Dalam kejadian kira-kira 4 petang 20 Oktober lalu, wanita berusia 56 tahun sedang berjalan balik ke rumah dari Klinik Kesihatan Kapar melalui satu lorong di belakang deretan kedai di pekan Kapar sebelum didatangi motosikal dinaiki lelaki yang cuba meragut beg tangan mangsa.


Kejadian itu mengakibatkan wanita itu jatuh tertiarap, dan oleh kerana suspek gagal meragut beg tangan mangsa, suspek berpatah balik lalu melanggar mangsa dan mengambil beg tangan mangsa sebelum melarikan diri.

Mangsa mengalami kecederaan di bahagian dahi, hidung, jari dan lutut namun berada dalam keadaan stabil.

Rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di tempat kejadian berhubung kejadian itu turut tersebar di laman sosial.- CARI

sumber foto: internet
16

Bagus
27

Marah
22

Terkejut
14

Sedih
33

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (125 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kattzz 21-10-2016 12:52 PM
kuang ajo betul lah..memang selayaknya dok bwh lori la manusia macam ni..apa igt tak sakit ke main langgar mcm bola gitu...stresss!!
Quote krustykrab 21-10-2016 12:58 PM
sial punya penyamun,.....aku doakan ko terhimpit bawah tayar lori....x mampus tp terseksa
Quote DivaNilam 21-10-2016 01:24 PM
Die ingat patung ke apa main langgar2 macam tu...ngeri tengok
Quote fulusss 21-10-2016 01:34 PM
motip mungkin balas dendam ke ape...
Quote kornea 21-10-2016 01:52 PM
Itu pasal bila dapat tangkap peragut mesti dipukul
Quote manehnya 21-10-2016 02:26 PM


wei kejam nyaa...  kt mana berlaku ni
Quote bianglala 21-10-2016 02:31 PM
ya allah. mati ke hidup tu..  

mohon peragut penyet digelek steamroll.
Quote Lollipop111 21-10-2016 02:48 PM
kornea replied at 21-10-2016 01:52 PM
Itu pasal bila dapat tangkap peragut mesti dipukul

setuju sesangat Klu saya, saya pukul jari2x dan tangan dia smpai terkulai semua tulang dalam tuh hancur keping2x.
biadab sgt2x.
Quote reeny 21-10-2016 04:29 PM
ngerinya....

mohon peragut tu dilenyek dgn lori..
Quote mujer_in_espejo 21-10-2016 04:43 PM
ehh kuang aja nya.. pesal gi langgar lagi?? mcm berdendam je nih.. bukan ragut semata mata
Quote -electrifying- 21-10-2016 05:11 PM
xbaik taw hkum peragut tu,kte kena dgr jgak dr pihak dia
Quote zameyla 21-10-2016 05:26 PM
adusss..........cilaka betul la...
Quote Ms_bumbo 31-10-2016 04:57 PM
Peragut nie mesti tak tgk iklan kat RTM ni.. yang mak peragut tu kena langgar lepas kena ragut dpn mata dia.. apa lah yang ada dalam kepala dia, xde perasaan ke, tapi kalau atas pegaruh dadah, mmg xde perasaan la ceritanya..
Quote paz 31-10-2016 06:16 PM
Kejam nyer... jahat lah.
Quote jump@gmail.com 1-11-2016 04:14 AM
Nak dogar bg phak dio buek apo, dah tontu penyamun. Kiro salah dahtu hukum tembak yo camtu_
Quote lazyboss 3-11-2016 03:47 PM
Cis mmalukn kg tol.. Ank sape ler tu..
Quote meklalala 4-11-2016 10:48 AM
aaaaaaaa mek tgk dalam 999 kalau x silap..eeeeeeeeeee geram gila kot..boleh pulak dia patah balik lenyet kepala auntie tu..kejam gila, nasib baik tak cedera parah..tangkap pastu ramai2 lenyet kepala dia pulak
Quote nononcrux 4-11-2016 02:59 PM
tepek sket muka penyangak kejam tu .. geram pulak tgok
Quote boobam 4-11-2016 03:40 PM
dapat ni belasah bagi patah riuk kt dalam tu

Lihat semua komen(19)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 12:04 PM GMT+8 , Processed in 0.085007 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top