CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Akibat Berbaju Merah Jambu, Lelaki Britain Dibelasah Teruk!

26-10-2016 10:52 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4901| Komen: 22

Description: Kent Morgan berasal dari Blenheim, Britain dipukul sampai berlumuran darah pada bahagian mukanya, hanya kerana baju yang dipakainya berwarna merah jambu.


Adakah benar kaum adam tidak boleh memakai baju berwarna merah jambu? 

Seorang lelaki dipukul sampai berlumuran darah pada bahagian mukanya, hanya kerana baju yang dipakainya berwarna merah jambu.


The Sun di UK melaporkan, lelaki tersebut bernama Kent Morgan berasal dari Blenheim, Britain bekerja di sebuah bar Ireland, Jumaat lalu ketika seorang diri pulang ke rumah rumah setelah habis kerja di bar.

Tanpa disedari dirinya diejek dan dibelasah oleh dua orang lelaki yang menuduhnya merupakan seorang gay akibat berbaju warna merah jambu.

Menurut Kent Morgan, ketika terserempak kedua lelaki itu, dia terus diejek dan mengatakan dia seorang gay yang berpakaian warna merah jambu. 

Disebabkan mereka berdua itu kelihatan mabuk seolah-olah berniat mencari gaduh, jadi dia pun tidak menghiraukan mereka. Tanpa disangka, salah seorang lelaki itu mengeluarkan kata-kata yang lucah dan memakinya.


" Saya sempat tumbuk lelaki tersebut bertubi-tubi, seorang lagi pula peluk saya, jadi saya genggam telinganya dan gigit bahagian mukanya."

" Kemudian saya segera melarikan diri, namun mereka tetap terus mengejek saya dengan mengatakan saya seorang gay berbaju merah jambu."

Namun demikian, sebenarnya Kent Morgan bukan sahaja bukan seorang gay atau homoseksual malah sudah berkahwin.

Menurut Kent, dia sendiri memang mempunyai rakan gay, namun mereka tiada 'ciri' khusus dan jelas menunjukkan lelaki yang menyerangnya itu yang bermasalah!- CARI

sumber foto: www.thesun.co.uk


17

Bagus
9

Marah
32

Terkejut
18

Sedih
18

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (106 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote melinda_kerr 26-10-2016 10:59 AM
dah kenapa? Ireland pun dah nk bertukar jd negara Taliban ke?
Quote fishcracker 26-10-2016 11:18 AM
ouch!!!...
Quote InVendeTTa 26-10-2016 11:20 AM
aku rasa gaydar yg tukang pukul tu berdetik sgt kot mcm  forummer2 gay slalu ckp tu.
Quote OmJualGas 26-10-2016 11:20 AM
abis la bijan nanti...
Quote damian_lee 26-10-2016 11:39 AM
xyah la fefeling suprise ... macam si Om Putih very the open minded and xracist ...
nampak sangat asyik duk menghada FB info dari acik2 PPRT ....
Quote d_anne04 26-10-2016 11:46 AM
ireland ni ramai org mabuk...byk sgt pub...
Quote shamsadis 26-10-2016 11:57 AM
Ireland masih kristian konservatif sikit
Quote aijinmisaki 26-10-2016 12:36 PM
Bodoh nya kokesen..
Quote turboturtle 26-10-2016 12:50 PM
damian_lee replied at 26-10-2016 11:39 AM
xyah la fefeling suprise ... macam si Om Putih very the open minded and xracist ...
nampak sangat a ...

Yang fefeeling urban tu pun ramai perasan mat saleh ni semua open minded.
Quote batmana 26-10-2016 12:53 PM
org mabuk, bunuh org pn xsedar
Quote nononcrux 26-10-2016 12:56 PM
alahai kesiannye .. tetbe kne belasah pakai baju pink .. ketagih sgt nak belasah gay ni
Quote yusryimran 26-10-2016 12:58 PM

kan hahahahahha x dpt bygkan bijan kena belasah... agak2 dia kepit ke tidak.. telur nak kena cover ooo
Quote famri7 26-10-2016 01:20 PM
Ummah terpuji tanah air 1 humanity 0
Quote cmf_blingblings 26-10-2016 01:35 PM
Wah!! apa yg suami aku kata semuanya benar belaka
Quote EncikRhoma 26-10-2016 02:38 PM
cmf_blingblings replied at 26-10-2016 05:35 AM
Wah!! apa yg suami aku kata semuanya benar belaka

apa suami kau cakap?
Quote mdhelmi 26-10-2016 03:33 PM
dah macam berita metro versi uk
Quote -electrifying- 26-10-2016 05:41 PM
lol skeptical nya, pakai pink je gay
Quote zorrro_03 26-10-2016 06:35 PM
kesian laa kau kent.   
Quote Decaffeinated 26-10-2016 09:36 PM
tengok pada muka macam betul dah...

Lihat semua komen(22)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

3-3-2024 03:06 AM GMT+8 , Processed in 0.053594 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top