CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Saya Melayu, Saya Gay dan Saya dah Keluar Islam!-Audi Khalid

21-9-2015 12:56 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 53622| Komen: 282

Description: Adakah masa depan beliau baik? Bincangkan...


Seorang rakyat Singapura dengan lantang mengaku telah keluar dari Islam.

Audi Khalid,Mengakui dirinya menjalani kehidupan homoseksual dan seorang melayu yang mendapat tentangan hebat daripada keluarganya.

Dalam perkongsiannya dia ada memberi nasihat kepada mereka yang 'sekapal' dengannya untuk tidak terburu-buru mendedahkan diri dan perlu rancang masa depan dengan lebih baik.


Persoalannya: Adakah masa depan beliau baik? Bincangkan.

Baca selanjutnya: rilek1corner.com
21

Bagus
27

Marah
17

Terkejut
20

Sedih
21

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (126 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ifanonline 21-9-2015 12:24 PM
who gives a shit...he is a singaporean with too many newater in his brain
Quote revolusi_30 21-9-2015 12:24 PM
sedih kan apabila ada diskriminasi dlm masyarakat kita ..
Quote Munah_sporty 21-9-2015 12:26 PM
ok..bagus lah..
Quote sofiazara 21-9-2015 12:27 PM
lantok hang la
Quote dizek 21-9-2015 12:28 PM
tukang karang artikel dibayar
oleh DAP atau yahudi pro gay
Quote chaintea 21-9-2015 12:30 PM
ok next...
Quote DeMax 21-9-2015 12:32 PM
Semoga bertabah dan gumbira dgn agama baru beliau
Quote Emperor95 21-9-2015 12:33 PM
Dia telah membuat keputusan. Choose to learn in hard way.
Quote ultra78 21-9-2015 12:34 PM
Itulah nasib bila negara diperintah papig

Quote bellaa 21-9-2015 12:35 PM
amboii.. sedap badan
Quote ~boolean 21-9-2015 12:35 PM
Ok...next!
Quote cik_tonggek 21-9-2015 12:36 PM
dizek replied at 21-9-2015 08:28 AM
tukang karang artikel dibayar
oleh DAP atau yahudi pro gay

khennnn obvious sangat ni semua agenda dapig


Quote ridz09 21-9-2015 12:37 PM
ikut suka ngko la....ngko yg tanggung
Quote degil81 21-9-2015 12:39 PM
xde gambar ke
Quote chinta89 21-9-2015 12:41 PM
ikut suke kau lah.. kubur masing2.
Quote MissNigga 21-9-2015 12:41 PM
so .. what the motive of you declaring yourself as Gay .. Malay openly ...
diam diam sudah ler ...
kalo tol tol nak declare ... do not relate it with your race ... religion...

cer relate ngan sapa mak you .. sapa bapak you...  sudah ler ..
Quote lavatrade 21-9-2015 12:42 PM
bertambah sekor lagi geng sutun...

Quote fire_place 21-9-2015 12:43 PM
Ikut sukalah..org tdekat yg rasa suka nak berdakwah kpd dia..
Yes..teruskan berdakwah secara berhemah,bukan menghencap.
Dia sdiri buat keputusan tu dan ada sebab tertentu dr diri dia sdiri
Kalau pun dia nak keluar dr islam.
Seperti mana kita rasakan kita dah ikut haluan yg betol,mcm juga dia.
Quote EJALTI 21-9-2015 12:45 PM
So, apa motip boyan gay Singapore nih nak mencapub?

Nak keluar Islam, keluar la.....apa masalahnya sampai meroyan nak bagitau satu dunia keluar Islam?

Lihat semua komen(282)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 12:17 PM GMT+8 , Processed in 0.122744 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top