CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Fauzi Nawawi Seronok 2 Cucu Lahir Dalam Tempoh Sebulan

3-11-2021 08:03 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2735| Komen: 24

Description: Pada usia 48 tahun, pelakon Fauzi Nawawi bersyukur dan teruja apabila dikurniakan dua cucu dalam tempoh sebulan.
Pada usia 48 tahun, pelakon Fauzi Nawawi bersyukur dan teruja apabila dikurniakan dua cucu dalam tempoh sebulan.

Katanya, dia dikurniakan cucu pertama selepas anak sulungnya, Nurul Hainil, 26, melahirkan bayi perempuan dinamakan Yasmin pada 27 September lalu.



Kredit foto: IG Fauzi

Pada 26 Oktober lalu, Fauzi dikurniakan cucu kedua apabila anaknya yang juga penyanyi, Fareez bergelar bapa selepas isterinya, Nurwathiqah Abdul Wahab, 23, melahirkan bayi lelaki diberi nama Farrel.

Menurut Fauzi, dia cukup seronok apabila bergelar datuk dan keluarganya semakin besar.


"Memang teruja sangat sekarang sudah ada dua cucu. Nasihat saya kepada Fareez, anak itu adalah amanah dan menjadi penguat semangat untuk terus maju dan pandang hadapan," katanya.

Semalam, Fareez berkongsi berita gembira bergelar bapa selepas Nurwathiqah melahirkan bayi lelaki pada 26 Oktober lalu.




Kredit foto: IG Fareez

Fareez dan Nurwathiqah mendirikan rumah tangga pada 20 Disember tahun lalu selepas lebih tujuh tahun bercinta. Mereka bertunang pada 21 September tahun lalu.

Nurul Hainil pula berkahwin pada 8 Ogos tahun lalu.


Sumber: Harian Metro

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kakakOmes 3-11-2021 08:05 AM
Kau bio benar umur acik ni mcm sebaya umur aku??
Quote AshkieLa 3-11-2021 09:22 AM
lain kali nak melucah...ingat2 sikit kat cucu.
apepun, you've been cancelled. Next...
Quote eyansss 3-11-2021 09:39 AM
semoga cucu perempuan ko tak kena macam perempuan2 yang ko dah usik dan semoga cucu2 lelaki ko tak ikut perangai jahanam ko…
Quote ninnamina 3-11-2021 09:50 AM
dengar nama dia pun dah naik meluat
Quote missyL 3-11-2021 09:53 AM
ninnamina: dengar nama dia pun dah naik m ...


Ye la u.
Tgok muka pn menyampah
Quote jijilaaa 3-11-2021 09:58 AM
seram sapa jadi menantu dia. time mandi tu usya2 sket keliling. nak tido kena kunci pintu. kot satgi malam2 dia nak reherseal watak perogol
Quote dudaberhias 3-11-2021 10:00 AM
dengar nama dia pun ziziqqqq rasa bila teringat wajah heols yang menyerupai haiwan di jepun yang main telefon tu... nauzubillah min zalikk...

moga2 anak cucu cicit dia tak ikut perangai dia ataupun wajah dia...
Quote krustykrab 3-11-2021 10:05 AM
Harap2 sedaq la diri tu dh jd atuk..jgn duk buat benda2 tak elok lagik
Quote shida81 3-11-2021 10:12 AM
actually dia nie mmg da menyampah lama
tp lagi menyampah is bini dia..
x boleh blah la bekap laki x igt2
Quote KamikuP 3-11-2021 10:37 AM
Pak mertua suka tumbuk lesung mlm2 sambil jelir lidah hahahahaha.. so pewrvert
Quote xAthenax 3-11-2021 12:03 PM
Dah bercucu ni kalau tak sedar diri lagi ntah lah
Quote miss_perfect 3-11-2021 12:05 PM
Dah bercucu pun perangai tak semenggah
Quote hashashes 3-11-2021 12:10 PM
Wah sepasang dah cucu dia
Quote Suchi 3-11-2021 02:04 PM
Belum 50 sudah ada 2 cucu, mujur laa ko leh terima kenyataan dh jadi atuk.
Memandangkan dh atuk2 jagalaa kelakuan diri takkan nak tunggu jd onyang baru nak insap.
Tu pun kalau sampai jd onyang, org lelaki paling lama pun sampai 60an je kecuali ahli politik taktau napa panjang belaka umur dah tu tak reti2 nak bersara.
Quote helicornia 3-11-2021 02:09 PM
Gelinya tengok muka dia.dgn bulu idung terjulur [em:11:]
Quote nakkomenjugak 4-11-2021 10:07 AM
Muka rupa orang horny air liur meleleh
Nextttt
Quote 3chanceno 4-11-2021 10:21 AM
Tak boleh angkat nasihat dia untuk anak lelaki dia

Perangai tak semenggah nie walaupun dah jadi atok, kalau diri tak nak berubah pun tak boleh nak buat apa
Quote downiey 4-11-2021 12:36 PM
ok tahniah
Quote Moyangkucing 4-11-2021 05:29 PM
Edited by Moyangkucing at 4-11-2021 05:32 PM

Deleted...
Sorry salah treat

Lihat semua komen(24)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-1-2022 07:43 AM GMT+8 , Processed in 0.074693 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top