CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Seriuslah Berurat Macam Tu Sekali" - Shah Iskandar Kagum Tengok Paha Sado Zul Ariffin

2-11-2021 10:29 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 4499| Komen: 16|Original author: Oleh: LilRose

Description: Zul Ariffin yang sebelum ini aktif terbabit dengan program kebajikan bersama pendakwah terkenal Ustaz Ebit Lew kini kembali menayang tubuh kekarnya.
Zul Ariffin yang sebelum ini aktif terbabit dengan program kebajikan bersama pendakwah terkenal Ustaz Ebit Lew kini kembali menayang tubuh kekarnya.



Kredit foto: IG

Bukan peminat perempuan sahaja, yang lelaki pun teruja melihat urat yang menonjol pada tubuhnya.


Kredit foto: IG

Dalam hantaran terbarunya di Instagram, pelakon itu berkongsi aktiviti terkininya dengan melakukan sukan tinju (boxing) bersama jurulatih peribadinya, Ijam Asri.





Sampaikan pelakon Shah Iskandar juga terkejut dan meluahkan rasa kagumnya di ruangan komen.



Kredit foto: IG

Pergh, Mantaplah Zul! - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote slyfynx 2-11-2021 11:00 PM
Wartawan cari mmg buta ke hape?
THread dah ade la.
Geram pulak aku.
Dah la isu sampah, bukak dua thread.
Quote sleepandream 2-11-2021 11:18 PM
jgn tak menten nanti jadi mcm aaron aziz / saheizy sam udahlerrr
Quote sharlenetexas 2-11-2021 11:21 PM
Untung kakagaya. Meh kaka @dudaberhias memberi ucapan.

Quote Carcosa 2-11-2021 11:32 PM
Lazat berkrim disukai ramai susu cap telo.
Ehhhhh. Susu cap teko. [em:3:]
Quote Cik_jantung 2-11-2021 11:56 PM
Edited by Cik_jantung at 15-1-2022 03:17 PM

............
Quote -Suri- 3-11-2021 12:07 AM
Jom kawin zul
Quote SpyLeman 3-11-2021 06:31 AM
Yg ni takde netizen yg nak kecam mcm Maulana Nabil ke?[em:3:][em:3:]
Quote nakkomenjugak 3-11-2021 06:52 AM
Depan, belakang, yang mana berurat?
Quote dudaberhias 3-11-2021 07:00 AM
sharlenetexas replied at 2-11-2021 11:21 PM
Untung kakagaya. Meh kaka @dudaberhias memberi ucapan.

ewww not my taste bam jul ni... iols takut laki badan besar gitu... sekali hempap teruisss kambuihh jah belakang rumah dengan kek2 expired

btw bam jul punya persis lobak masin yang basi yach ada hitam2 sikit macam tempe basi gittew asalkan bukan putik jagung agittewww...
Quote TerataiMelur02 3-11-2021 07:07 AM
-Suri- replied at 3-11-2021 12:07 AM
Jom kawin zul

Semoga zul menerima lama ran uols. Lalu kurex dan kaka duda menangis d bucu katil
Quote kakakgarang 3-11-2021 07:22 AM
bam zul still dgn si katik muka bulat bertubuh badan persis kanak2?
Quote Kurex 3-11-2021 07:42 AM
Zul dah tak rapat dgn penonggeng ebit tu kan?
Boleh la taste zul ripin balik..

Semoga boleh terlena atas setiap sudut badan bam zul ripin
Quote KamikuP 3-11-2021 09:08 AM
Hahaha propa jer pakai jubah bagai dulu.. tu sbb meolls ni tak percaya ANGSUNG retis2 yg berhijrah ini
Quote RinIna 3-11-2021 11:00 AM
Eee... tak minat.. aurat pun dah sepah2 dah dedah2.. okbai
Quote AnnaSendin 3-11-2021 01:50 PM
Orang jantons nieyh aurat punyalah sikit, pusat sampai lutut ajer tapi hazab nak menjaga. Cer gegerls yang tayang rambut baru pergi salon, haruslah dihencap warga netz terutama jantons jongos  penyokong palestin tapi layan p0rN.
Quote doubleharmonic 3-11-2021 02:14 PM
yang komen eat well tu jadah nya? ko tak nampak ke badan babi tu dah besar bagak peti ais dah pon?

Lihat semua komen(16)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 12:46 AM GMT+8 , Processed in 0.074198 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top