CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 2944|Reply: 16

"Seriuslah Berurat Macam Tu Sekali" - Shah Iskandar Kagum Tengok Paha

[Copy link]
Post time 2-11-2021 10:30 PM | Show all posts |Read mode
Zul Ariffin yang sebelum ini aktif terbabit dengan program kebajikan bersama pendakwah terkenal Ustaz Ebit Lew kini kembali menayang tubuh kekarnya.




Kredit foto: IG




Bukan peminat perempuan sahaja, yang lelaki pun teruja melihat urat yang menonjol pada tubuhnya.




Kredit foto: IG




Dalam hantaran terbarunya di Instagram, pelakon itu berkongsi aktiviti terkininya dengan melakukan sukan tinju (boxing) bersama jurulatih peribadinya, Ijam Asri.




  



  



Sampaikan pelakon Shah Iskandar juga terkejut dan meluahkan rasa kagumnya di ruangan komen.







Kredit foto: IG




Pergh, Mantaplah Zul! - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2021 11:00 PM | Show all posts
Wartawan cari mmg buta ke hape?
THread dah ade la.
Geram pulak aku.
Dah la isu sampah, bukak dua thread.
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2021 11:18 PM | Show all posts
jgn tak menten nanti jadi mcm aaron aziz / saheizy sam udahlerrr
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2021 11:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Untung kakagaya. Meh kaka @dudaberhias memberi ucapan.

Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2021 11:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Lazat berkrim disukai ramai susu cap telo.
Ehhhhh. Susu cap teko. [em:3:]
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2021 11:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Cik_jantung at 15-1-2022 03:17 PM

............
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 12:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Jom kawin zul
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 06:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Yg ni takde netizen yg nak kecam mcm Maulana Nabil ke?[em:3:][em:3:]
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 06:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Depan, belakang, yang mana berurat?
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 07:00 AM | Show all posts
sharlenetexas replied at 2-11-2021 11:21 PM
Untung kakagaya. Meh kaka @dudaberhias memberi ucapan.

ewww not my taste bam jul ni... iols takut laki badan besar gitu... sekali hempap teruisss kambuihh jah belakang rumah dengan kek2 expired

btw bam jul punya persis lobak masin yang basi yach ada hitam2 sikit macam tempe basi gittew asalkan bukan putik jagung agittewww...
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 07:07 AM From the mobile phone | Show all posts
-Suri- replied at 3-11-2021 12:07 AM
Jom kawin zul

Semoga zul menerima lama ran uols. Lalu kurex dan kaka duda menangis d bucu katil
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 07:22 AM | Show all posts
bam zul still dgn si katik muka bulat bertubuh badan persis kanak2?
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 07:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Zul dah tak rapat dgn penonggeng ebit tu kan?
Boleh la taste zul ripin balik..

Semoga boleh terlena atas setiap sudut badan bam zul ripin
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 09:08 AM | Show all posts
Hahaha propa jer pakai jubah bagai dulu.. tu sbb meolls ni tak percaya ANGSUNG retis2 yg berhijrah ini
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 11:00 AM | Show all posts
Eee... tak minat.. aurat pun dah sepah2 dah dedah2.. okbai
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang jantons nieyh aurat punyalah sikit, pusat sampai lutut ajer tapi hazab nak menjaga. Cer gegerls yang tayang rambut baru pergi salon, haruslah dihencap warga netz terutama jantons jongos  penyokong palestin tapi layan p0rN.
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
yang komen eat well tu jadah nya? ko tak nampak ke badan babi tu dah besar bagak peti ais dah pon?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-7-2022 12:21 AM GMT+8 , Processed in 3.862196 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list