CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Impian 'Klon' Leonardo Dicaprio Jadi Terkenal Musnah Dek Covid-19

3-11-2021 09:15 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1476| Komen: 14

Description: Seorang lelaki yang mempunyai iras wajah pelakon Leonardo DiCaprio meluahkan tentang wabak Covid-19 telah memusnahkan impiannya untuk menjadi terkenal.
Seorang lelaki yang mempunyai iras wajah pelakon Leonardo DiCaprio meluahkan tentang wabak Covid-19 telah memusnahkan impiannya untuk menjadi terkenal.


Kredit foto: Looper/Newsflash

Roman Burtsev, 39, mendapat kemasyhuran itu pada 2016 berikutan wajahnya mirip dengan bintang Hollywood itu.

Dia mula menerima tawaran sebagai modal, termasuk iklan di mana dia menyamar sebagai Leonardo dan membuat temu bual bersama media mengenai kemasyhuran baharunya, lapor Mirror.


Kredit foto: Newsflash


mula mendapat pekerjaan sebagai model, termasuk iklan di mana dia menyamar sebagai Leo dan memberi temu bual kepada akhbar tentang kemasyhuran baharunya.

Namun, dia kini meluahkan pandemik Covid-19 telah menggagalkan rancangannya untuk menempa nama di peringkat antarabangsa.


Kredit foto: Newsflash

"Masalah bermula dengan pelaksanaan sekatan pada April 2020 dan kini orang ramai telah melupakan saya."

Sebelum ini, Roman akan dikerumuni oleh peminat pelakon itu apabila berkunjung ke bandar-bandar besar, namun dia tidak lagi menikmatinya akibat wabak Covid-19.


Kredit foto: Newsflash

Dalam pada itu, dia merancang untuk menurunkan berat badan dan berharap untuk kembali terkenal menjelang tahun depan. 


Sumber: mStar


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote missyL 3-11-2021 09:42 AM
Gundu nye Leo nie hahahaha
Quote KamikuP 3-11-2021 09:59 AM
Gundu + botak .. mohon kurangkan berat bedan yaaaachh
Quote Normabaru 3-11-2021 10:53 AM
boleh la bt filem psl biograp leo..pastu scene leo jd gundu amik dia ni..xpyh pki costume or sut nk jadi mok.hehe
Quote Cik_jantung 3-11-2021 11:06 AM
Menangis Leonardo tengok dia disamakan dgn mangkuk ni
Quote AKAZ85 3-11-2021 11:20 AM
Macam terlebih yis mauripan je
Quote Thunderclouds 3-11-2021 11:25 AM
Allahuakbar. Laju scroll nk nengok rupe. Tkujat sat
Quote bakingsoda 3-11-2021 11:59 AM
ada la iras tu. cuba kurus dulu kot2 terus nampak rupa jack dawson
Quote helicornia 3-11-2021 02:05 PM
Lambertt lagi nk sama dengan leo
Quote lasagna 3-11-2021 02:41 PM
ishh tak berapa nk sama pun, chubby dia lain lahh!
Quote Sasa28 3-11-2021 08:20 PM
Kuss smgat tgok beer belly
Quote beta_carotene 3-11-2021 09:01 PM
ada sorg kat US yg sebijik Leo.. tu baru impersonator
Quote nakkomenjugak 4-11-2021 10:45 AM
Yihhhhh gundu
Terhinaaa kalau iol jadik abe Leo
Quote blakerainer 5-11-2021 08:28 AM
Heols ni doppelganger utk old leo boleh la. Leo skrg ni pon terlebih yis jgk Iols baru tgk romeo juliet kemarin. Hot yach tp iols pilih paul rudd lagi tetap menten
Quote exclusive_vvip 5-11-2021 11:09 PM
Edited by exclusive_vvip at 5-11-2021 11:10 PM

Mata iols nampak muka dia mcm Ed Norton kalu gemuk gedempol..hihi

Lihat semua komen(14)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2021 04:23 PM GMT+8 , Processed in 0.210113 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top