CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 3141|Reply: 24

Fauzi Nawawi Seronok 2 Cucu Lahir Dalam Tempoh Sebulan

[Copy link]
Post time 3-11-2021 08:03 AM | Show all posts |Read mode
Pada usia 48 tahun, pelakon Fauzi Nawawi bersyukur dan teruja apabila dikurniakan dua cucu dalam tempoh sebulan.


Katanya, dia dikurniakan cucu pertama selepas anak sulungnya, Nurul Hainil, 26, melahirkan bayi perempuan dinamakan Yasmin pada 27 September lalu.




Kredit foto: IG Fauzi



Pada 26 Oktober lalu, Fauzi dikurniakan cucu kedua apabila anaknya yang juga penyanyi, Fareez bergelar bapa selepas isterinya, Nurwathiqah Abdul Wahab, 23, melahirkan bayi lelaki diberi nama Farrel.


Menurut Fauzi, dia cukup seronok apabila bergelar datuk dan keluarganya semakin besar.


"Memang teruja sangat sekarang sudah ada dua cucu. Nasihat saya kepada Fareez, anak itu adalah amanah dan menjadi penguat semangat untuk terus maju dan pandang hadapan," katanya.


Semalam, Fareez berkongsi berita gembira bergelar bapa selepas Nurwathiqah melahirkan bayi lelaki pada 26 Oktober lalu.









Kredit foto: IG Fareez




Fareez dan Nurwathiqah mendirikan rumah tangga pada 20 Disember tahun lalu selepas lebih tujuh tahun bercinta. Mereka bertunang pada 21 September tahun lalu.


Nurul Hainil pula berkahwin pada 8 Ogos tahun lalu.




Sumber: Harian Metro
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 08:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Kau bio benar umur acik ni mcm sebaya umur aku??
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 09:22 AM | Show all posts
lain kali nak melucah...ingat2 sikit kat cucu.
apepun, you've been cancelled. Next...
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 09:39 AM | Show all posts
semoga cucu perempuan ko tak kena macam perempuan2 yang ko dah usik dan semoga cucu2 lelaki ko tak ikut perangai jahanam ko…
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 09:50 AM From the mobile phone | Show all posts
dengar nama dia pun dah naik meluat
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 09:53 AM From the mobile phone | Show all posts
ninnamina: dengar nama dia pun dah naik m ...


Ye la u.
Tgok muka pn menyampah
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 09:58 AM | Show all posts
seram sapa jadi menantu dia. time mandi tu usya2 sket keliling. nak tido kena kunci pintu. kot satgi malam2 dia nak reherseal watak perogol
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 10:00 AM | Show all posts
dengar nama dia pun ziziqqqq rasa bila teringat wajah heols yang menyerupai haiwan di jepun yang main telefon tu... nauzubillah min zalikk...

moga2 anak cucu cicit dia tak ikut perangai dia ataupun wajah dia...
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 10:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Harap2 sedaq la diri tu dh jd atuk..jgn duk buat benda2 tak elok lagik
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 10:12 AM | Show all posts
actually dia nie mmg da menyampah lama
tp lagi menyampah is bini dia..
x boleh blah la bekap laki x igt2
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 10:37 AM | Show all posts
Pak mertua suka tumbuk lesung mlm2 sambil jelir lidah hahahahaha.. so pewrvert
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 12:03 PM | Show all posts
Dah bercucu ni kalau tak sedar diri lagi ntah lah
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah bercucu pun perangai tak semenggah
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 12:10 PM | Show all posts
Wah sepasang dah cucu dia
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Belum 50 sudah ada 2 cucu, mujur laa ko leh terima kenyataan dh jadi atuk.
Memandangkan dh atuk2 jagalaa kelakuan diri takkan nak tunggu jd onyang baru nak insap.
Tu pun kalau sampai jd onyang, org lelaki paling lama pun sampai 60an je kecuali ahli politik taktau napa panjang belaka umur dah tu tak reti2 nak bersara.
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Gelinya tengok muka dia.dgn bulu idung terjulur [em:11:]
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2021 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka rupa orang horny air liur meleleh
Nextttt
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2021 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak boleh angkat nasihat dia untuk anak lelaki dia

Perangai tak semenggah nie walaupun dah jadi atok, kalau diri tak nak berubah pun tak boleh nak buat apa
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2021 12:36 PM | Show all posts
ok tahniah
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2021 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Moyangkucing at 4-11-2021 05:32 PM

Deleted...
Sorry salah treat
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 12:34 AM GMT+8 , Processed in 0.088305 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list