CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Suami Kerja Di Malaysia, Isteri Dicekup Rai ‘Hari Bahagia’ Dengan Bekas Kekasih

23-8-2021 11:53 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3303| Komen: 17

Description: Akibat cinta lama berputik, seorang wanita yang sudah berkahwin sanggup menduakan suaminya demi kembali bersama bekas kekasih.
Akibat cinta lama berputik, seorang wanita yang sudah berkahwin sanggup menduakan suaminya demi kembali bersama bekas kekasih.

Wanita itu yang hanya dikenali sebagai WY, 27 tahun, didakwa berlaku curang apabila menjalin semula hubungan dengan bekas kekasihnya ketika suaminya berjauhan.


Lapor Tribunnews, suami wanita itu dilaporkan kini bekerja di Malaysia.


Polis memberi peringatan kepada pemilik hotel yang menjadi tempat pasangan khalwat di Aceh, Indonesia. 

Menurut polis Aceh, wanita itu dan kekasihnya ditangkap khalwat di sebuah hotel di Peunayong, di sini pada Jumaat lalu.


Ketika ditahan, kedua-duanya mengaku merupakan pasangan kekasih sebelum ini, namun hubungan mereka terputus di tengah jalan sehingga wanita itu berkahwin dengan lelaki lain.

“Sudah hampir dua tahun suami saya tidak dapat pulang ke Aceh kerana pandemik Covid-19, Malaysia tutup pintu sempadan.

“Sejak beberapa bulan lalu, saya berjumpa semula dengan bekas kekasih dan cinta kami berputik kembali, maka kami putuskan untuk jalin hubungan,” katanya ketika membuat pengakuan kepada polis.

Pasangan kekasih itu memberitahu, mereka pergi ke hotel untuk meraikan hari jadi, namun mereka ditangkap sebelum sempat meraikan ‘hari bahagia’ tersebut.


Sumber: Utusan

Bagus

Marah

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote nakkomenjugak 23-8-2021 02:56 PM
pffttttt
heaux
sia2 jahhh laki bersempit2 macam sardin kat sini cari rejeki
sheol pulak bukak sempadan cinta berbunga bertatahkan mutiara khorsani dengan jejant lain
Quote Olumis 23-8-2021 02:59 PM
Perkara biasa... hmmm
Quote darkness 23-8-2021 02:59 PM
astagaaaaaah suster.
Quote edayildiz 23-8-2021 03:03 PM
biasa letew kan bg dorg2 ni..ada yg kt sana ada somi..dtg keja malaysia pastu kawen laki malaysia ..ada dua somi pulak..
pls jgn curang
Quote spankee_fili 23-8-2021 03:06 PM
Kalau pompuan Indonesia dah kahwin beranak pinak pun ada yg mengaku janda bila datang Malaysia, kahwin local
Ada yang mengaku non Muslim padehal kawan dorang sendiri bagitau daerah dia tu fully muslim
Agaknya malaikat ada kat kampung dorang je kot, kat malaysia takde nak catat dosa
Quote Artemesiaa 23-8-2021 05:09 PM
Kalau dari negara seberang kes biasa berulang bukan pertama kali dilapurkan pun
Quote dani-rox 23-8-2021 05:19 PM
Gitulah wanita Indonesia dambaan lelaki seluruh donia... just spreading the love, babeehh.
Quote tikusmontok 23-8-2021 05:51 PM
nakkomenjugak replied at 23-8-2021 02:56 PM
pffttttt
heaux
sia2 jahhh laki bersempit2 macam sardin kat sini cari rejeki

Ehh tu biasa jer bg tine indon..yg jd bibik kat sini berskandal dgn bangla padahal  ada anak ada laki di indon
Quote tikusmontok 23-8-2021 05:53 PM
edayildiz replied at 23-8-2021 03:03 PM
biasa letew kan bg dorg2 ni..ada yg kt sana ada somi..dtg keja malaysia pastu kawen laki malaysia .. ...

Pastu bangga jaja sana sini dapat laki jusa c lah, insinyur gaji 5k lah...
.
Quote jahcomel 23-8-2021 06:17 PM
dani-rox replied at 23-8-2021 05:19 PM
Gitulah wanita Indonesia dambaan lelaki seluruh donia... just spreading the love, babeehh.

Bkn tino indon je kak, tino selatan thai pn camtu gak kt sltan thai sorang somi msia sorang somi.
Quote Decaffeinated 23-8-2021 09:35 PM
Laki yg kat Malaysia tu setia ka?
Quote I.K.A888990 24-8-2021 02:44 AM
janji hati dan badan gumbira kan
Quote Burong_Hantuk 24-8-2021 03:13 AM
Klu Lena cerai nnti,moga kapel ni brnikoh  Cara baik
Quote brego 24-8-2021 02:45 PM
Edited by brego at 24-8-2021 02:56 PM

skandal la syiok

lagu ini di tujukan pada kaki selingkuhan di seluruh donia

[youtube]BDacs49x4WM[/youtube]
Quote mawardia 25-8-2021 01:45 AM
Astagaaa sisthur. Suami kau mcm nk mampus ikat batu, pastu kalau site ada covid case kna potong gaji, ikat perut nk bagi kau duit. Lohhh ini balasannya.
Quote annadonna 25-8-2021 04:48 AM
Yg kuat seks jgn la ambik risiko nak berjauh. Mana tahan dildo memanjang. Ingin juga dibelai. Yg lelaki tu pun aku tak percaya. 2 tahun beb.
Quote damian_lee 25-8-2021 09:26 AM
ala yang isteri kerja kat malaysia ni pun ramai je berskandal dengan jantan
memang dasar inzal sungguh

Lihat semua komen(17)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-5-2022 04:13 AM GMT+8 , Processed in 0.091882 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top