CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Bella Dally Akui Jumpa Malam Lailatulqadar, Bertuahnya Dia!

20-5-2020 10:21 AM| Diterbitkan: Cari-Azza| Dilihat: 25525| Komen: 188|Original author: Oleh: Cari-Azza

Description: "Suasana masa tu sangat sunyi dan tenang. Saya lihat banyak bintang bertaburan di langit. Rasanya, itulah malam lailatulqadar."




"Suasana masa tu sangat sunyi dan tenang. Saya lihat banyak bintang bertaburan di langit. Rasanya, itulah malam lailatulqadar."

Pelakon, Bella Dally menceritakan kenangan masa kecilnya yang pernah bertemu malam yang lebih baik dari seribu bulan itu. Maklumlah, tidak semua yang bertuah mampu bertemu dengan malam lailatulqadar kerana pelbagai alasan. 

Jadi, ianya adalah nostalgia Ramadan yang sangat indah untuk dikenang hingga sekarang.


Kredit foto: IG


"Masa itu kami baru lepas bersahur, suasana sangat sunyi dan tenang. Saya keluar rumah lalu nampak di langit yang penuh bintangnya bercahaya. Sangat indah rasanya. Malah, perasaan ketika itu sukar untuk digambarkan dengan kata-kata. Saya fikir, itulah malam lailatulqadar."


Kredit foto: IG

Seperti yang diceritakan kepada Majalah Nona, isteri kepada Arif Izzudin ini berharap agar dapat bertemu lagi malam seindah lailatulqadar.

"Dan saya berharap sangat agar dapat bertemu lagi malam seperti itu lagi."


Kredit foto: IG

Alhamdulillah. Cerita yang baik wajar dikongsi bersama agar lebih ramai terinsipirasi untuk mendapat keberkatan 10 Ramadan terakhir ini. - CARI
1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
2

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (7 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote fuyupoktek 20-5-2020 10:24 AM
Memandai je kau
Quote Cyempaka 20-5-2020 10:27 AM
konfidennya dia....
Quote zuriey 20-5-2020 10:28 AM
Yakinnya kamu.....
Quote dua_chzy 20-5-2020 10:28 AM
Akak tak percaya.
Quote Boomibulat 20-5-2020 10:30 AM
Edited by Boomibulat at 20-5-2020 10:31 AM

"Masa itu kami baru lepas bersahur, suasana sangat sunyi dan tenang. Saya keluar rumah lalu nampak di langit yang penuh bintangnya bercahaya. Sangat indah rasanya. Malah, perasaan ketika itu sukar untuk digambarkan dengan kata-kata. Saya fikir, itulah malam lailatulqadar."

Mcm mlm2 biasa je..waktu2 sahur mmg la tenang..klu bulan tak posa lg tenang sbb tak ramai bangun
Quote dua_chzy 20-5-2020 10:30 AM
Apahal la puak2 pencabub tegar ini suka sangat haplod gambar sedang posing beribadah. Nyampah betul akak melihatnya.
Quote imanda 20-5-2020 10:30 AM
I kalo blk kg lpk mlm2 byk je bintang I nampak, pastu sunyi je.. tp ms tu bkn bulan puasa. hmmm
Quote nefnefnef 20-5-2020 10:34 AM
{:kill agak cringeworthy statement sheols
Quote tembamgirl09 20-5-2020 10:36 AM
masihkah ada harapan utkku Lailatulqadr? rasa down pulak lepas baca citer nih
Quote mdhelmi 20-5-2020 10:38 AM
yg beramal setiap malam akan dapatla
xperlu nk aim mlm ke bape2
Quote jaja8 20-5-2020 10:42 AM
hurm..sedihnye tak dapat rase camtu..adekah aku mampu rase ketenangan tu lagi?Puasa nak abis da ni
Quote MatDeghem 20-5-2020 10:53 AM
Jadi  ape beza Bella yg dah jumpa lailatulkadar dgn org2 yg belum jumpa lailatulkadar  ....?

Dia Kawin pun bercerai... Jadi retis pun sendu....sama je.


Quote AbukRokok 20-5-2020 10:55 AM
ai rasa mlm yd mlm leilatul kadr
sbb malam yd panas litlit
bangun sahur tgk sudah basah la jalan
lpas sahur hujan ringan2 tanda pagi yg fisucikan dengan air
jarang plk skrg ni hujan pagi2
Quote cikgojesss 20-5-2020 10:55 AM
memang la sunyi n tenang takda org main mercun.. ceh
Quote nazzse 20-5-2020 11:03 AM
Wauuu just wauu..
Quote awanysss 20-5-2020 11:05 AM
tembamgirl09 replied at 20-5-2020 10:36 AM
masihkah ada harapan utkku Lailatulqadr? rasa down pulak lepas baca citer nih

bukan skrg kan.. dia cerita flashback je tu.. masih ada harapan jgn risau
Quote Lailerthee 20-5-2020 11:08 AM
Kalau betul alhamdulillah rezeki dia
Quote pinksarah 20-5-2020 11:09 AM
Dah kehabisan modal nak bercerita..

Job pon sendu time covid ni..

Guna la peluang gunakan cerita lailatulqadar
Quote NotYou 20-5-2020 11:20 AM
Kalau tak silap iols pernah terbaca tanda2 mlm lailatu qadar langit takde bintang and takde awan...ntah lah wallahualam..Allah saja yg tahu rahsia bila mlm lailatul qadar...ape2 pun smoga2 smua amalan kita sepanjang ramadhan ni di terima  allah swt...

Lihat semua komen(188)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-7-2024 01:30 PM GMT+8 , Processed in 0.420361 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top