CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Penyewa Dari Neraka Paling Jijik! Tinggal Rumah Penuh Najis, Bangkai Ular

7-1-2020 12:38 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 8010| Komen: 45

Description: Bukan setakat meninggalkan rumah dalam keadaan bersepah penuh sampah dan najis.
Bukan setakat meninggalkan rumah dalam keadaan bersepah penuh sampah dan najis.

Malah, penyewa 'dari neraka' ini turut meninggalkan bangkai ular di dalam rumah berkenaan di Lanarkshire, Scotland.



Foto: The Sun

Pemilik rumah, John Stark mendakwa kecewa selepas mendapat tahu apa yang telah dilakukan bekas penyewanya pada Sabtu lalu.


John dan anaknya, Liam
Foto: The Sun

Menurut The Sun, penyewa terbabit bersama isteri dan tiga anaknya menyewa di situ sejak lima tahun lalu. Mereka bagaimanapun, dikatakan tidak membayar sewa sejak 12 bulan lalu berjumlah 8,000 pound (RM43,163).



Foto: The Sun

John, 55, yang jijik dengan situasi rumahnya itu berkata, selain menemui beberapa bangkai ular, dia percaya keluarga itu menternak tikus yang dijadikan makanan untuk reptilia terbabit.

"Ia mimpi paling mengerikan! Saya bekerja sebagai tukang paip dan sudah melihat perlbagai benda menjijikkan. Tapi, saya tak tahan dengan situasi rumah ini yang lebih menjijikkan.


Foto: The Sun

"Mereka pasti akan melakukan perkara sama di rumah lain. Saya kasihankan anak mereka yang terpaksa tinggal di dalam rumah menjijikkan," katanya.

Kata John, dia sudah membuat laporan polis mengenai situasi itu yang kini dalam siasatan.


Foto: The Sun

Jurucakap polis mengesahkan sudah melihat situasi di dalam rumah berkenaan, namun enggan mengulas lanjut mengenai kejadian kerana ia masih dalam siasatan. - CARI

Bagus
4

Marah
7

Terkejut
2

Sedih
4

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (18 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • ishiratori

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote rosasen 7-1-2020 12:41 PM
penghuni jijik ada di mana2...huhu
Quote JohnnySins 7-1-2020 12:42 PM
kari kepala ulaq....wakakakakkaakkakakaka
Quote Artemesiaa 7-1-2020 12:45 PM
Euwww jenis pemalas dan pengotor ni ada je dimana2 negara pun
Quote prettyuglybabe 7-1-2020 12:52 PM
ni mesti jarum-jarum halus
Quote cupu 7-1-2020 12:52 PM
Mcm mn nk bersihkan ni...ada bajet mmg upah org jela..klu aku pun xsanggup.
Quote i_is_kennot 7-1-2020 01:00 PM
Mak aiihhh... Berlumutt
Quote nisako 7-1-2020 01:20 PM
eeee iii  nasib la dpt penyewa sial
Quote palmolive 7-1-2020 01:21 PM
si tony tu abang ker adik dia?
Quote Nt-ViruS 7-1-2020 01:22 PM
ni ilmu hitam ni
Quote Kuasaberganda 7-1-2020 01:26 PM
See. Bukan malaysian je 3rd class society as always viral. Mana mana manusia kalau xde kesedaran sick mcm tu la
Quote any42 7-1-2020 01:34 PM
eee. dah la rumah dorang mostly pkai kayu,drywall mesti lg senang serap bau bsuk ktoran njis & bngkai. ksian tuan rumah kna kluar duit baiki bersihkn semua tu.
Quote Kurex 7-1-2020 01:40 PM
jijiknyaaaaaa.....
Quote epuepy 7-1-2020 01:41 PM
owh. ngerii oiii
Quote salmon-suki 7-1-2020 01:44 PM
Nampaknya bkn set2 pprt 3rd world country je perangai gini..first world country pun adoooo..{:smile

That's why pokok pangkalnya,diri sndiri..kalau dari kecik x diajar pentingkn kebersihan, cenggini laa jadinya bkn sbb etnik/bangsa tp INDIVIDU itu sendiri..paham tak manusia2 y suka ovg nih?
#donekecam
Quote umbut 7-1-2020 01:46 PM
Kesian kat anak2 dapat pak pengotor
Quote paz 7-1-2020 01:57 PM
Takut kalau ada ular tercicir.
Quote Simunggu 7-1-2020 02:06 PM
kasian anak anak perempuan yg hidup dgn mereka ini...
Quote QueenIsolde 7-1-2020 02:15 PM
Bru nak speku amal ritual pelik lps baca najis dan ular tp iols berubah pndpat lps baca overall story. Kuarga pgotor pastu suka bela ular dan bajet ciput ternak plak tikus sbg makanan kt binatang ternakan dia
Quote meow_tompok 7-1-2020 02:40 PM
bole ke nak tuntut duit pampasan dgn penyewa mcm nie? Tapi sewa rumah pun berbulan tak bayar bole mimpi je la



Lihat semua komen(45)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2023 04:57 AM GMT+8 , Processed in 0.114237 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top