CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Tolong Behave Sikit Haji" - Noh Hujan Tunjuk Isyarat Lucah!

7-1-2020 05:24 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 23169| Komen: 128|Original author: Oleh: Saiful

Description: Habis kena kritik bila Noh Hujan tunjuk isyarat lucah dalam satu foto yang dikongsi di laman Instagram kumpulan Hujan.
Habis kena kritik bila Noh Hujan tunjuk isyarat lucah dalam satu foto yang dikongsi di laman Instagram kumpulan Hujan.

Difahamkan, ia dirakam ketika kumpulan tersebut bergambar bersama penganjur selepas selesai menjayakan sebuah acara.



Foto: via mStar Online

Aksi tersebut didakwa tidak selari dengan kapsyen yang ditulis iaitu kesyukuran kepada Tuhan.

Di ruangan komen, rata-rata pengikut meninggalkan komen yang kurang senang selain meminta Noh agar menjaga adab dan perlakuan.


Foto: via mStar Online

Kata mereka, aksi tersebut boleh mendatangkan fitnah dan meminta Noh agar lebih berhati-hati kelak.

Bagaimanapun, selepas menjengah ke laman IG tersebut, foto itu telah pun dipadamkan.




Maafkanlah Noh ya, tak sengajalah tu. - CARI

Bagus
1

Marah
4

Terkejut
3

Sedih
2

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (15 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sheqim 7-1-2020 05:46 PM
Nape aku rase mizz nina je yg bbtol nampak berubah? Noh mcm blom sedia..

Blh je nk kecam komen aku.. cuma aku merasakan sebegitu..
Quote EvieWanKenobi 7-1-2020 05:52 PM
kepamnya..
Quote fliphair8 7-1-2020 05:54 PM
sheqim replied at 7-1-2020 05:46 PM
Nape aku rase mizz nina je yg bbtol nampak berubah? Noh mcm blom sedia..

Blh je nk kecam komen ak ...

hakak sependapat ngan chuolsss...laki nampak lom sedia untuk totally letgo hiburan...
Quote dua_chzy 7-1-2020 05:54 PM
Akak tunggu ja Noh ni menyunds curang pada Nina. Hakak hada feeling, Noh rindu zaman bujang bebas murdeka.
Quote Kurex 7-1-2020 05:55 PM
semoga mizz nina tak kawen sebab asal berlaki..
Quote selipar_hijau 7-1-2020 05:55 PM
Stress kot bini dah berubah
Quote mixed 7-1-2020 05:56 PM
lama dah rasa dia ni terpaksa ikut rentak bini nya yg dah berhijrah
x rasa dia betul2 berhijrah
klu baca komen2 kt ig nabila huda dia ni boleh tahan
kt ig2 retis lain pun
Quote dua_chzy 7-1-2020 05:56 PM
fliphair8 replied at 7-1-2020 05:54 PM
hakak sependapat ngan chuolsss...laki nampak lom sedia untuk totally letgo hiburan...

Dengan tekanan tinggi lagik nak dapat anak. Noh dalam fasa rebellion sekarang ni akak lewhat.
Quote Kurex 7-1-2020 05:56 PM
tolonglah wangi macam ni balik
Quote LadyCarefree 7-1-2020 06:03 PM
Noh ni pd iols hipokrit je. Nasib dia baik la dpat anak orka
Quote MissMamamia75 7-1-2020 06:03 PM
Aritu masa konsert year end kat TV2..masa midnight..Noh Hujan ni la yg suruh penonton lompat2..sampai ramai fans serbu pentas..huru hara jap dibuatnya..

Dah la ramai famili yg dtv tgk konsert tu..
Lepas tu..siaran off jap utk penonton kat rumah..
Tup2..Awie lak yg nyanyi..dan dia ada sound skit..
Xperlu lompat..{:smile
Quote LadyCarefree 7-1-2020 06:03 PM
mixed replied at 7-1-2020 04:56 PM
lama dah rasa dia ni terpaksa ikut rentak bini nya yg dah berhijrah
x rasa dia betul2 berhijrah
...

Khenzssssss
Quote manehnya 7-1-2020 06:10 PM
DH knp begitu... Ingatkan 'baik' sgtttzzz
Quote duri_durians 7-1-2020 06:13 PM
semoga mizznina terus istiqomah...

Quote Annehamid 7-1-2020 06:14 PM
sheqim replied at 7-1-2020 05:46 PM
Nape aku rase mizz nina je yg bbtol nampak berubah? Noh mcm blom sedia..

Blh je nk kecam komen ak ...

Samalah. Itulah di fikiran. Cuma dia takkan tinggalkan lubuk wang dia kan
Quote imanjannah 7-1-2020 06:16 PM
oh noh kenapa gitu, moga yg baik2 je utk misz nina
Quote Catpaw 7-1-2020 06:17 PM
Dah tua pun bodoh
Quote Zeatyisaac 7-1-2020 06:31 PM
sheqim replied at 7-1-2020 05:46 PM
Nape aku rase mizz nina je yg bbtol nampak berubah? Noh mcm blom sedia..

Blh je nk kecam komen ak ...

Me too. Terpaksa berlakon nampak berubah kerana Mizz Nina.
Quote cha-cha 7-1-2020 06:35 PM
Eksyen kahwin anak orka. Buat lagu pun ntah apa2 dah sekarang. Maklumlah dah kaya..

Lihat semua komen(128)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

31-1-2023 02:09 PM GMT+8 , Processed in 0.098449 second(s), 51 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top