CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Melatah Ke? - Wargamaya Terkejut Mat Motor Bersilat Lepas Rempuh Kereta

8-1-2020 10:11 AM| Diterbitkan: rikuren| Dilihat: 7907| Komen: 36|Original author: Oleh: rikuren

Description: Menerusi video yang tular di laman sosial, seorang penunggang motosikal dipercayai melanggar lampu isyarat merah dan menunggang motosikalnya dengan laju ketika kenderaan dari arah kirinya sedang berge ...

Kredit Foto - Sukan Star TV

Menerusi video yang tular di laman sosial, seorang penunggang motosikal dipercayai melanggar lampu isyarat merah dan menunggang motosikalnya dengan laju ketika kenderaan dari arah kirinya sedang bergerak.


Loading FB Post...

Selepas melambung akibat merempuh Perodua Alza, penunggang berkenaan tiba-tiba berdiri dan terus membuka langkah silat. Memang rare!

Lelaki itu kemudian memegang kakinya bagi menahan kesakitan sebelum membuka langkah silat sekali lagi di tepi laluan berkenaan.

Dalam video itu, kelihatan dua penunggang motosikal lain kemudian berhenti dan membantu mangsa.

Menjengah ruang komen rata-rata warganet memberikan pelbagai reaksi berbeza terhadap insiden berkenaan. 


Kredit Foto - Sukan Star TV

Bukan selalu dapat lihat orang bersilat selepas terbabit kemalangan. 

Apapun, langgar lampu itu adalah satu kesalahan jalan raya yang serius. Jangan buat, okey! - CARI

Bagus
1

Marah
2

Terkejut
4

Sedih
3

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (11 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Fly_over 8-1-2020 10:16 AM
berani gila heols langgar lampu isyarat gitu mse jln 1 lg dh byk kenderaan lalu. cari penyakit.
Quote prettyuglybabe 8-1-2020 10:22 AM
bodoh punya motorist..
tak pasal-pasal kereta tu dapat susah..
silap-silap hangus ncd nak repair kereta..
Quote fifie_olin 8-1-2020 10:23 AM
yg jadi persoalan knp dia bersilat
cover sakit ke....cover malu
Quote Kurex 8-1-2020 10:29 AM
kalau pergi  memang kurex banyak kali nampak motor hampir2 nak kena langgar sebab langgar lampu isyarat..
Quote Mfzg89 8-1-2020 10:32 AM
Kat depan tesco Manjalara ni..
Quote Mfzg89 8-1-2020 10:33 AM
Kurex replied at 8-1-2020 10:29 AM
kalau pergi  memang kurex banyak kali nampak motor hampir2 nak kena langgar sebab langgar lampu isya ...

kurex tukar r dp ko..jijik r tengok jantan jelir lidah ..

Quote Cassieopeia 8-1-2020 10:45 AM
dah kenapa dia bersilat? memang melatah sampai gitu ke...
Quote Kurex 8-1-2020 10:45 AM
Mfzg89 replied at 8-1-2020 10:33 AM
kurex tukar r dp ko..jijik r tengok jantan jelir lidah ..

kan comel ni....
Quote RumiMenari 8-1-2020 10:53 AM
Kesian Alza tu.. kl kene dgn i mau menggigil2 nk drive semula.. tp kl tgk video tu, kira mat rempit ni selisih maut gak la.. van putih tu lambat bbrp saat je..kl mat rempit ni rempuh mau meninggal.. junction besar boleh pulak ko redah cmtu.. kesian tertinggal kt belakang dgn perangai mcm ni..
Quote palmolive 8-1-2020 10:59 AM
kalau menurut majalah Ujang, ini salah satu cara nak cover malu...
Quote sarung 8-1-2020 11:03 AM
Fly_over: berani gila heols langgar lampu isyarat gitu mse jln 1 lg dh byk kenderaan lalu. cari penyakit.

Nak try ilmu silat dia lah
Quote rospinki 8-1-2020 11:13 AM
buikan melatah or cover malu..tindakan luar kawalan utk dia recall his consciousness..hilang semangat kejap tergolek..bila bersilat dia dpt kekuatan balik. aku juga lakukan perkara sama..tapi aku akan nyanyi lagu ela.
Quote matchstick 8-1-2020 11:34 AM
Mabuk ketum ke dek
Quote masariesya 8-1-2020 11:40 AM
tp klu tgok pelanggaran tu biasanya memg x leh bgun da x pun icu.. apa citer mamat ni dia ok ke x.. masa awal2 ni memg x rasa lg tp sapa tau dia injuref dlmn ke.. mkin gak dia ni memg ada aura ke 19 ala mcm ip man tu.. sakit tgn kiri dia transfer belah knn..
Quote steven.l 8-1-2020 11:45 AM
Byk penungang motorsikal tempatan suka menempah maut dgn melanggar laumpu isyarat.
tunggu sekejap pun tak boleh. bila buat salah dan kena langgar melatah mereka pula dgn pemandu kereta kononnya mereka salah padahal mereka sendiri yg langgar lampu isyarat.
mereka patut disaman dgn sekeras-kerasnya.
Quote Artemesiaa 8-1-2020 12:35 PM
Mungkin di otw nak gi kelas sikat tu yang bila terjatuh terus bukak langkah silat sebab dalam minda dah set nak gi silat
Quote limans 8-1-2020 12:50 PM
sarung replied at 8-1-2020 11:03 AM
Nak try ilmu silat dia lah

sib baek bukan turn lory simen lalu...syukur panjang g umur dek....
Quote Orix 8-1-2020 12:51 PM
mabok ke dekkkkkkkkk
Quote makita 8-1-2020 01:29 PM
Eh mmg org yg bwk motor ni mmg suka langgar lampu merah. Meols pnh kt trapik lite besar kt depan ukm. Dekat nak 20 org la yg selamber je langgar lampu merah. Meols kira sbb lama trapik lite tu nak tukar lampu

Lihat semua komen(36)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 12:34 PM GMT+8 , Processed in 0.323109 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top