CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 6835|Reply: 36

Melatah Ke? - Wargamaya Terkejut Mat Motor Bersilat Lepas Rempuh Kereta

  [Copy link]
Post time 8-1-2020 10:11 AM | Show all posts |Read mode

Kredit Foto - Sukan Star TV



Menerusi video yang tular di laman sosial, seorang penunggang motosikal dipercayai melanggar lampu isyarat merah dan menunggang motosikalnya dengan laju ketika kenderaan dari arah kirinya sedang bergerak.







Selepas melambung akibat merempuh Perodua Alza, penunggang berkenaan tiba-tiba berdiri dan terus membuka langkah silat. Memang rare!


Lelaki itu kemudian memegang kakinya bagi menahan kesakitan sebelum membuka langkah silat sekali lagi di tepi laluan berkenaan.


Dalam video itu, kelihatan dua penunggang motosikal lain kemudian berhenti dan membantu mangsa.


Menjengah ruang komen rata-rata warganet memberikan pelbagai reaksi berbeza terhadap insiden berkenaan.







Kredit Foto - Sukan Star TV





Bukan selalu dapat lihat orang bersilat selepas terbabit kemalangan.



Apapun, langgar lampu itu adalah satu kesalahan jalan raya yang serius. Jangan buat, okey! - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-1-2020 10:16 AM From the mobile phone | Show all posts
berani gila heols langgar lampu isyarat gitu mse jln 1 lg dh byk kenderaan lalu. cari penyakit.
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 10:22 AM | Show all posts
bodoh punya motorist..
tak pasal-pasal kereta tu dapat susah..
silap-silap hangus ncd nak repair kereta..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 10:23 AM | Show all posts
yg jadi persoalan knp dia bersilat
cover sakit ke....cover malu
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
kalau pergi  memang kurex banyak kali nampak motor hampir2 nak kena langgar sebab langgar lampu isyarat..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 10:32 AM | Show all posts
Kat depan tesco Manjalara ni..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 8-1-2020 10:33 AM | Show all posts
Kurex replied at 8-1-2020 10:29 AM
kalau pergi  memang kurex banyak kali nampak motor hampir2 nak kena langgar sebab langgar lampu isya ...

kurex tukar r dp ko..jijik r tengok jantan jelir lidah ..

Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 10:45 AM | Show all posts
dah kenapa dia bersilat? memang melatah sampai gitu ke...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-1-2020 10:45 AM | Show all posts
Mfzg89 replied at 8-1-2020 10:33 AM
kurex tukar r dp ko..jijik r tengok jantan jelir lidah ..

kan comel ni....
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesian Alza tu.. kl kene dgn i mau menggigil2 nk drive semula.. tp kl tgk video tu, kira mat rempit ni selisih maut gak la.. van putih tu lambat bbrp saat je..kl mat rempit ni rempuh mau meninggal.. junction besar boleh pulak ko redah cmtu.. kesian tertinggal kt belakang dgn perangai mcm ni..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 10:59 AM | Show all posts
kalau menurut majalah Ujang, ini salah satu cara nak cover malu...
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Fly_over: berani gila heols langgar lampu isyarat gitu mse jln 1 lg dh byk kenderaan lalu. cari penyakit.

Nak try ilmu silat dia lah
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 11:13 AM | Show all posts
buikan melatah or cover malu..tindakan luar kawalan utk dia recall his consciousness..hilang semangat kejap tergolek..bila bersilat dia dpt kekuatan balik. aku juga lakukan perkara sama..tapi aku akan nyanyi lagu ela.
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 11:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Mabuk ketum ke dek
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
tp klu tgok pelanggaran tu biasanya memg x leh bgun da x pun icu.. apa citer mamat ni dia ok ke x.. masa awal2 ni memg x rasa lg tp sapa tau dia injuref dlmn ke.. mkin gak dia ni memg ada aura ke 19 ala mcm ip man tu.. sakit tgn kiri dia transfer belah knn..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 11:45 AM | Show all posts
Byk penungang motorsikal tempatan suka menempah maut dgn melanggar laumpu isyarat.
tunggu sekejap pun tak boleh. bila buat salah dan kena langgar melatah mereka pula dgn pemandu kereta kononnya mereka salah padahal mereka sendiri yg langgar lampu isyarat.
mereka patut disaman dgn sekeras-kerasnya.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-1-2020 12:35 PM | Show all posts
Mungkin di otw nak gi kelas sikat tu yang bila terjatuh terus bukak langkah silat sebab dalam minda dah set nak gi silat
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:50 PM | Show all posts
sarung replied at 8-1-2020 11:03 AM
Nak try ilmu silat dia lah

sib baek bukan turn lory simen lalu...syukur panjang g umur dek....
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:51 PM | Show all posts
mabok ke dekkkkkkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 01:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh mmg org yg bwk motor ni mmg suka langgar lampu merah. Meols pnh kt trapik lite besar kt depan ukm. Dekat nak 20 org la yg selamber je langgar lampu merah. Meols kira sbb lama trapik lite tu nak tukar lampu
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Update :Nur Farah Kartini Dibunuh oleh individu yang dikenalinya. ! Anggota Polis Ditahan.Hilang Sejak 10 Julai, Pulis Mohon Bantuan Kesan Nur Farah Kartini
YgBenarUpdate :Nur Farah Kartini Dibunuh oleh i
Views : 153276 Replies : 2125
Pemandu e-hailing  Syahrul Ashraf Dahlan, 33, dilaporkan hilang , maklum hantar pelanggan ke Teluk Intan
YgBenarPemandu e-hailing Syahrul Ashraf Dahlan
Views : 16967 Replies : 14
Ringgit antara mata wang terbaik Asia, tertinggi dalam enam bulan
AbahmungRinggit antara mata wang terbaik Asia, t
Views : 43178 Replies : 4
Ringgit mengukuh, hutang bon Samurai berkurang kepada RM6.26 bilion
AbahmungRinggit mengukuh, hutang bon Samurai ber
Views : 23681 Replies : 6
Masyarakat kita lebih tertarik dengan kisah suami pukul isteri atau suami baran tapi kenapa bila suami tersakiti,orang tak peduli
YgBenarMasyarakat kita lebih tertarik dengan ki
Views : 14497 Replies : 12
[KUIZ PERUBATAN MINGGUAN VOL. 7]: Mudah aje, ilmu harian! VOL.7
ipes2[KUIZ PERUBATAN MINGGUAN VOL. 7]: Mudah
Views : 113730 Replies : 2971
DAILY WISDOM TO YOU - YOU CAN
adila39DAILY WISDOM TO YOU - YOU CAN
Views : 212217 Replies : 605
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 91801 Replies : 749
(V21) ALL ABOUT ZAMANI & SLAM
akr(V21) ALL ABOUT ZAMANI & SLAM
Views : 30006 Replies : 351
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 19540 Replies : 259

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-7-2024 07:38 AM GMT+8 , Processed in 0.059941 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list