CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Berlinang Air Mata, Air Hidung Isteri Bila Dengar Nik Farhan Beri Ceramah Agama

8-1-2020 12:02 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 17413| Komen: 114|Original author: Oleh: Saiful

Description: Masih dalam fasa berbulan madu kata orang, isteri Nik Farhan meluahkan syukur dengan kehadiran suami dalam hidupnya.
Masih dalam fasa berbulan madu kata orang, isteri Nik Farhan meluahkan syukur dengan kehadiran suami dalam hidupnya.



Dalam posting Instagramnya, Noorainul Naqim atau dikenali sebagai Dr Erin berasa tenang dan seronok semasa suaminya menyampaikan ceramah agama.

Setiap kali dengar ceramah, mesti akan timbul perasaan sebak kerana kata-kata Nik Farhan yang menusuk kalbu.

Kredit foto: IG

"Setiap kali dengar ceramah Ustaz Farhan mesti berlinang air mata, air hidung semua," tulisnya.

Tak cukup dengan itu Erin juga berterima kasih kepada suami kerana sentiasa memberikan ilmu agama dan duniawi kepadanya.


Kredit foto: IG

"Bila menuntut ilmu akhirat ni buat diri rasa sangat hina, sangat bodoh dan lebih mensyukuri setiap nikmat dan ujian yang diberi."

Untunglah sebab bersuamikan seorang ustaz, apa-apa kemusykilan boleh terus bertanya kan? - CARI

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
3

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (10 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • DayangKirana

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Kurex 8-1-2020 12:18 PM
keymarkkkkkkkk
Quote Madel 8-1-2020 12:19 PM
Pundekkkkk
Quote i_is_kennot 8-1-2020 12:21 PM
Semburan air megghalau suweyyy....


Quote tuberoses 8-1-2020 12:24 PM
air pu*i berlinang skali tak?......jijik
Quote selipar_hijau 8-1-2020 12:24 PM
Suweeyyyyyyy
Quote armin 8-1-2020 12:29 PM
Rampas laki org tak berlinang pulak air mata kau
Quote mieymiey 8-1-2020 12:29 PM
Lahanat mana yang bukak benang pasal mangkuk 2 ekor ni???
Ohhhhhhh si sepol rupanya, no wonder la
Quote auza_chiyoko 8-1-2020 12:30 PM
ada juga yg hadap pnggil dia bt ceramah2...
Quote liplap_lampu 8-1-2020 12:37 PM
tuberoses replied at 8-1-2020 12:24 PM
air pu*i berlinang skali tak?......jijik

Baru aku nak tanya......air kek bawwah tak berlinang sama ke???
Quote akuMNdia 8-1-2020 12:37 PM
hahaha...penuh kecaman benang nih..
Quote hitam_manis 8-1-2020 12:38 PM
BABI.........
Quote NazRysha 8-1-2020 12:38 PM
kimk betul la w ekoq ni
Quote meteorspeed 8-1-2020 12:39 PM
ERGHHH sapa la amek jadik penceramah..nie loser punya orang
Quote MissLana 8-1-2020 12:39 PM
SI-YELLLLLLLLL LAHHH KAU BETINAHHHH
Quote KakakGoyang1 8-1-2020 12:40 PM
auza_chiyoko replied at 8-1-2020 12:30 PM
ada juga yg hadap pnggil dia bt ceramah2...

Hrmmmm.. Euwwwww... ilusi sgtt
Quote sarah82 8-1-2020 12:43 PM
Korang dah tolong carutkan dahhhh
Quote MisXoXo 8-1-2020 12:46 PM
..kalau itulah jodoh yg terbaik..semoga dipermudahkan.rahsia allah.cuma jgn abaikan ank2 dgn bekas isteri .mngkn ni pengajaran bg semua..malah ujian ni bg farhan juga dn kita yg melihatnya.aku dulu mcm naik hangin ja dgr..tp.lelama aku doakan lah yg baik2..semuanya tuhan yg izinkan..kalau x..xkan jadi..jd farhan..ko jgn jd dayus lg..mngkn masa tu tuhan duga ko..mmg ko jahanam..tp kalau lps ko jahanam ko bangkit..mana tahu ko yg masuk syurga dari aku ni..makanya..all the best..utk semuanya..mngkn ni yg terbaik utk kowang
Quote KIM.K 8-1-2020 12:53 PM
MisXoXo replied at 8-1-2020 12:46 PM
..kalau itulah jodoh yg terbaik..semoga dipermudahkan.rahsia allah.cuma jgn abaikan ank2 dgn bekas i ...

Terbaik doa chuol zis

Agak2 Dr.Holipstick ni kalau biz jatuh tertiarap dimana laki dia agaknya. Baggage ada lapan. Sekelip mata agen 1819 kena sapot semua
Quote Melur1 8-1-2020 12:55 PM
ayaq hidung??? hang boleh senonoh sikit tak

Lihat semua komen(114)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-12-2022 04:58 PM GMT+8 , Processed in 0.116630 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top