CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Inilah Adik Perempuan Sajat! Sama Tak?

19-9-2018 01:44 PM| Diterbitkan: Cari-Nurulain| Dilihat: 21522| Komen: 50|Original author: Oleh: Ain

Description: Kalau dah nama adik-beradik, pasti tak jauh 'lari' raut wajah masing-masing.
Kalau dah nama adik-beradik, pasti tak jauh 'lari' raut wajah masing-masing.



Selalu kita fokus kepada Nur Sajat, kali ini kita tinjau pula adik perempuannya yang saling tak tumpah raut wajah usahawan terkenal itu.




Menerusi laman Instagramnya, Mustika yang mesra disapa Ika itu sering berkongsi gambar keluarga selain rajin mempromosikan produk bengkung Sajat.





Malah, menurut Media Hiburan Ika juga pernah mencuba nasib dalam industri seni. Lihat sajalah video-videonya mengasah bakat nyanyian. Sama seperti Sajat tak?



Jika dilihat dari sisi tertentu, memang agak mirip wajah mereka berdua!




Kredit foto: IG Mustika

Dah nama pun adik-beradik, pasti ada iras-iras walau tak ketara, kan? Apapun, siapa lagi cantik menurut anda? - CARI
19

Bagus
24

Marah
20

Terkejut
12

Sedih
12

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (109 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sokmogitu 19-9-2018 01:47 PM
Setakat buat tiga lagu bodoh pastu belakon satu babak dlm filem , cukuplah buat lesen utk thread si belalai ni berleluasa kat forum cari kan?
Quote buragazz 19-9-2018 01:48 PM
Jantan sangat si sajat posing.. gambor yang last tu..
Quote cicicumel 19-9-2018 01:48 PM
Sajat ni wpon muka alter tapi masih lagi ada rupa asal..tapi si Sapi ilyas tu alter muka terus lain drpd yg asal.
Quote kiah_mai_pulak 19-9-2018 01:49 PM
Adik dia ni lah panggil bamjat abang dlm video sajat ngaku jadi maknyah tu.. ada dlm youtube
Quote xtahumenahu 19-9-2018 01:51 PM
apasal aku tgk adik dia pon cam alter muka
Quote mieymiey 19-9-2018 01:56 PM
Gambar bawah tu semua adik beradik heshe ker?
Quote pearl.silver 19-9-2018 02:12 PM
Adik dia ni dulu penyanyi kan?
Mcm pernah ada tred pasal dia dulu2 zaman tok kaduk
Quote emera 19-9-2018 02:14 PM
Yg sorg tu iras jantan x boleh padam..
Quote merrissa 19-9-2018 02:16 PM
adik dia ni sah ke pompuan ke laki?
Quote Teru2Bozu 19-9-2018 02:18 PM
yang picture reramai tu, yang baju kurung kaler peach tu pun jadi2an ke? maskulin betul muka.
Quote Nenasketum 19-9-2018 02:18 PM
2 lagi jantan pakai baju kurung pompuan tu saper? Sebesor2 Almy Nadia, pakai apa pun terserlah keperempuanan dia, hudoh ok.
Quote akudracula 19-9-2018 02:22 PM
tp yg bajet pempuan tu ape2 sudut pong tetap nampak aura jantannye...
Quote Megikari 19-9-2018 02:30 PM
xtahumenahu: apasal aku tgk adik dia pon cam alter muka


Haha... Aku pun terpikir benda yg sama gak. Lain betol muka dia masa video nyanyi tu dgn gambar sekarang
Quote lazim 19-9-2018 02:38 PM
adik dia ni dulu kan xlawa pon. masa xlawa nampak muka perempuan. dh lawa nampk muka pondan plk. pakai doktor sama dgn sajat la ni.
Quote EvieWanKenobi 19-9-2018 02:39 PM
suara pun sama ke?
Quote asyura_85 19-9-2018 02:58 PM
Sad nye I tgk muka mak dia..ada cahaya kesedihan kot tengok betul betul
Quote MadameOnion 19-9-2018 02:59 PM
Teru2Bozu replied at 19-9-2018 02:18 PM
yang picture reramai tu, yang baju kurung kaler peach tu pun jadi2an ke? maskulin betul muka.

i pun terperasan benda yg sama..cuma yg hujung tu still under construction kot..hazabedah lagi rupa parasnya
Quote BoLapciOus 19-9-2018 03:09 PM
adik dia orila kot sbb siap caesar bagai..sedihnya tgk muka mak dia..terbayang muka mak sendiri..rindunya nk cium!!..sabo ye makcik..sy doakan kalau betul sajat tu lelaki dia akan kembali ke pangkal jalan..Aminnnn
Quote matkpop 19-9-2018 03:12 PM
cun juga adik dia ni

Lihat semua komen(50)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 07:55 PM GMT+8 , Processed in 0.099774 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top