CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 20008|Reply: 50

Inilah Adik Perempuan Sajat! Sama Tak?

  [Copy link]
Post time 19-9-2018 01:44 PM | Show all posts |Read mode
Kalau dah nama adik-beradik, pasti tak jauh 'lari' raut wajah masing-masing.








Selalu kita fokus kepada Nur Sajat, kali ini kita tinjau pula adik perempuannya yang saling tak tumpah raut wajah usahawan terkenal itu.








Menerusi laman Instagramnya, Mustika yang mesra disapa Ika itu sering berkongsi gambar keluarga selain rajin mempromosikan produk bengkung Sajat.




  





  



Malah, menurut Media Hiburan Ika juga pernah mencuba nasib dalam industri seni. Lihat sajalah video-videonya mengasah bakat nyanyian. Sama seperti Sajat tak?




  



Jika dilihat dari sisi tertentu, memang agak mirip wajah mereka berdua!









Kredit foto: IG Mustika




Dah nama pun adik-beradik, pasti ada iras-iras walau tak ketara, kan? Apapun, siapa lagi cantik menurut anda? - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-9-2018 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Setakat buat tiga lagu bodoh pastu belakon satu babak dlm filem , cukuplah buat lesen utk thread si belalai ni berleluasa kat forum cari kan?
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 01:48 PM | Show all posts
Jantan sangat si sajat posing.. gambor yang last tu..
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Sajat ni wpon muka alter tapi masih lagi ada rupa asal..tapi si Sapi ilyas tu alter muka terus lain drpd yg asal.
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Adik dia ni lah panggil bamjat abang dlm video sajat ngaku jadi maknyah tu.. ada dlm youtube
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 01:51 PM | Show all posts
apasal aku tgk adik dia pon cam alter muka
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 19-9-2018 01:56 PM | Show all posts
Gambar bawah tu semua adik beradik heshe ker?
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Adik dia ni dulu penyanyi kan?
Mcm pernah ada tred pasal dia dulu2 zaman tok kaduk
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-9-2018 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg sorg tu iras jantan x boleh padam..
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 02:16 PM | Show all posts
adik dia ni sah ke pompuan ke laki?
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 02:18 PM | Show all posts
yang picture reramai tu, yang baju kurung kaler peach tu pun jadi2an ke? maskulin betul muka.
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 02:18 PM From the mobile phone | Show all posts
2 lagi jantan pakai baju kurung pompuan tu saper? Sebesor2 Almy Nadia, pakai apa pun terserlah keperempuanan dia, hudoh ok.
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 02:22 PM | Show all posts
tp yg bajet pempuan tu ape2 sudut pong tetap nampak aura jantannye...
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
xtahumenahu: apasal aku tgk adik dia pon cam alter muka


Haha... Aku pun terpikir benda yg sama gak. Lain betol muka dia masa video nyanyi tu dgn gambar sekarang
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 02:38 PM | Show all posts
adik dia ni dulu kan xlawa pon. masa xlawa nampak muka perempuan. dh lawa nampk muka pondan plk. pakai doktor sama dgn sajat la ni.
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 02:39 PM | Show all posts
suara pun sama ke?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-9-2018 02:58 PM | Show all posts
Sad nye I tgk muka mak dia..ada cahaya kesedihan kot tengok betul betul
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 02:59 PM | Show all posts
Teru2Bozu replied at 19-9-2018 02:18 PM
yang picture reramai tu, yang baju kurung kaler peach tu pun jadi2an ke? maskulin betul muka.

i pun terperasan benda yg sama..cuma yg hujung tu still under construction kot..hazabedah lagi rupa parasnya
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 03:09 PM | Show all posts
adik dia orila kot sbb siap caesar bagai..sedihnya tgk muka mak dia..terbayang muka mak sendiri..rindunya nk cium!!..sabo ye makcik..sy doakan kalau betul sajat tu lelaki dia akan kembali ke pangkal jalan..Aminnnn
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2018 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
cun juga adik dia ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 06:26 AM GMT+8 , Processed in 0.080021 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list