CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Ucapan Kemenangan Donald Trump, Presiden Amerika Syarikat Ke-45

9-11-2016 03:48 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 11040| Komen: 85

Description: Rakyat Amerika telah menjalankan tanggungjawab mereka untuk membuang undian dalam Pilihanraya Presiden AS 2016. Penantian yang mendebarkan ini sudahpun tamat dengan kemenangan mutlak milik Donald Trum ...



Rakyat Amerika telah menjalankan tanggungjawab mereka untuk membuang undian dalam Pilihanraya Presiden AS 2016. Penantian yang mendebarkan ini sudah pun tamat dengan kemenangan mutlak milik Donald Trump!


Sumber foto: http://www.telegraph.co.uk

Meskipun mendapat serangan bertubi-tubi sebelum dan semasa kempen Presiden Amerika Syarikat, Trump akhirnya berjaya juga menewaskan lawannya, Hillary Clinton dengan undian sebanyak 289-218.

Apa kata rakyat seluruh dunia mengenai kemenangan mengejutkan ini? Suka atau tidak, rakyat harus terima hakikat bahawa Trump kini terpilih sebagai Presiden AS ke-45, menggantikan Barack Obama. - CARI

3

Bagus
2

Marah
2

Terkejut
6

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (15 people)


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sebu 9-11-2016 03:52 PM
Ini semua ketentuan Ilahi
Quote Andyscenes 9-11-2016 03:54 PM
aku da agak da
Quote Kara 9-11-2016 03:54 PM
Syaiton:
Quote kornea 9-11-2016 03:57 PM
Gua tak terkejut langsung
Quote nononcrux 9-11-2016 03:58 PM
bertabahlah islam di US .. moga dijauhkan niat lakhnat yahudi ini
Quote MissMamamia75 9-11-2016 03:59 PM
Siapa sangka seorg bussinessman yg slalu sponsor Miss World mampu jd Presiden Amerika..

-rakyat telah memilih..huhu..
Quote pooh~key 9-11-2016 03:59 PM
Yay akak tak sabar nak tengok islam jatuh gedebuk lagi dipijak lumat.
Quote miszclassique 9-11-2016 04:00 PM
Entah kenapa, tp mmg dah boleh agak
Quote CrowneGlory 9-11-2016 04:02 PM
so apa lagi ..rakyat amerika yg gigih nk pindah kanada bagai kalau trump menang....kotakan janji mu
Quote cikkittydiva 9-11-2016 04:09 PM
berhuhuhuhu... donald duck
Quote budakshinchan 9-11-2016 04:09 PM
agaknya ramai rakyat US x suka Hillary tu mcm rakyat Malaysia x suka Rosmah kaedahnya.. so tumbang la kerajaannnn akhirnya
Quote batmana 9-11-2016 04:16 PM
sama je hillary ke trump ke jadi presiden.

dua2 keldai zionis.

Quote lkick2113 9-11-2016 04:21 PM
tak nak kata ke rakyat america PPRT sebab pilih trump?????


kalau kat malaysia org pilih najib/BN dikatakan PPRT tak urban, golongan lemak IQ

apa tagline trup??? make america proud again???
Quote Mary_jane 9-11-2016 04:22 PM
Congrats us dapat presiden yang ke45. Tahan jela laharan beliau. Yang nak migrate tu, silakan.
Quote Mary_jane 9-11-2016 04:26 PM
Donald Trump: "We will get along with all other nations willing to get along with us" cnn.it/election #ElectionNight
Quote AbukRokok 9-11-2016 04:30 PM
TREXIT
Quote AbukRokok 9-11-2016 04:31 PM
lkick2113 replied at 9-11-2016 04:21 PM
tak nak kata ke rakyat america PPRT sebab pilih trump?????

Trump jadi Lelaki Greek kulit putih pula dijanjikan akan meruntuhkan kaabah pula
sebelum ni Obama  = lelaki habsyah rambut kerinting yg dijanjikan akan meruntuhkan kaabah menurut hadis
Quote Maideen. 9-11-2016 04:32 PM
Alhamdulillah ke atas kemenangan Mr. Trump!
Quote SWORKS27 9-11-2016 04:34 PM
TAHNIAH TRUMP

Lihat semua komen(85)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 03:57 AM GMT+8 , Processed in 0.078101 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top