CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

BERSIH 5 : Akan Diumumkan Dalam Masa Terdekat

3-8-2016 02:10 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 6307| Komen: 53

Description: Pengumuman yang dibuat adalah berhubung BERSIH 5 akan dianjurkan dalam masa terdekat
Oleh Izzah Abbasy



Sidang media yang telah diadakan tengah hari tadi oleh Pengerusi BERSIH 2.0 bersama dengan Ahli Jawatankuasa Pemandu yang lain membuat pengumumkan penting dalam sidang media hari ini bertempat di Pejabat BERSIH 2.0 Petaling Jaya.

Pengumuman yang dibuat adalah berhubung BERSIH 5 akan dianjurkan dalam masa terdekat dan perhimpunan ini adalah susulan ingin meminta tindakan wajar berikutan isu scandal 1MDB.


Setakat ini BERSIH akan membina satu gerakan majmuk dan melibatkan pelbagai pihak untuk menjayakan BERSIH 5.

BERSIH berpendapat Rakyat Malaysia tidak boleh berdiam diri atau menerima kleptokrasi dan skandal rasuah yang telah terjadi.

"Kita harus terus menuntut jawapan dan kebenaran," kata pihak mereka.

Justeru, BERSIH 2.0 mengajak semua rakyat Malaysia untuk meneruskan perjuangan dan bersatu pada masa yang penting ini. - CARI Infonet 

4

Bagus
6

Marah
11

Terkejut
9

Sedih
17

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (51 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Lina66 3-8-2016 02:13 PM
again...
Quote kemaruk 3-8-2016 02:40 PM
Konfem tak ramai punye.. sebelum ni geng2 pas yang meramaikan
Quote rashiman 3-8-2016 02:52 PM
bolehlah mohon permit....buat kat stadium shah Alam atau bukit Jalil...
Quote lkick2113 3-8-2016 02:53 PM
Cukop ka cacai? Ka kena amik totok a.k.a @dodolgemok
Quote zekMR 3-8-2016 02:58 PM
Another perhimpunan tahi atau bershit

Tahi cina diyakini yang paling ramai banding etnik lain jika jadi bershit 5 ni
Quote aHoi83 3-8-2016 03:00 PM
Harap tkde ahli politik dr mana2 parti terutama PR yg join purak2 bersih :zz
Quote oppol 3-8-2016 03:02 PM
Wow..geng amno terus melapor diri di sini
Quote namirulmukminin 3-8-2016 03:05 PM
Kompom umah mata sepet je yang turun.. Kalu ada melayu pon, barua Mat Sabun & the geng je... berapa kerat la sangat geng barua tu... Hahahaha...
Quote finesse 3-8-2016 03:15 PM
Kemain marah nak buat demo... geng baju merah blh la pulak..
Quote taikor 3-8-2016 03:16 PM
perjuangan demi negare, selamatkan negare. kenape nak lihat sesuatu dari kanta perkauman lagi
Quote finesse 3-8-2016 03:16 PM
lkick2113 replied at 3-8-2016 02:53 PM
Cukop ka cacai? Ka kena amik totok a.k.a @dodolgemok

Bang dodol tu totokreturn ke? Lama dh x nampak id tuh..  
Quote lyza2474 3-8-2016 03:22 PM
bersihlah sangat..... ntah2 klu ko jadi pemerintah jadi teruk lagi dari skrg...  
Quote mimi77 3-8-2016 03:43 PM
nk gak tengok ramai mana yg join
Quote dodolgemok 3-8-2016 04:06 PM
lkick2113 replied at 3-8-2016 02:53 PM
Cukop ka cacai? Ka kena amik totok a.k.a @dodolgemok

Takut lettewww nak ada demo besaran. Telo pasti sedang menggigil ketakutan
Quote kemaruk 3-8-2016 04:11 PM
Bangkem ingat lagi kat thread perhimpunan baju merah umno, macai2 dan lobai (bekas) masing2 takleh terima kenyataan geng umno sangat ramai yang turun..

Walaupon jerebu dan sebulan lebih tak hujan, keesokan harinya lepas demo, hujan rahmat turun dengan lenat di lembah klang.. Allah merahmati pemerintahan dato seri najib.. respectmyPM
Quote kemaruk 3-8-2016 04:13 PM
Perhimpunan geng umno sangat aman.. takde kelibat berok2 macam kat depan sogo yang merosakkan kereta polis ketika demo bershit..

Hidup umno! Cuma umno yang boleh pertahankan agama, bangsa dan negara.. yang lain cuma reti gadaikan demi kepentingan peribadi.. ALLAHUAKBAR!!!!
Quote namirulmukminin 3-8-2016 04:14 PM
taikor replied at 3-8-2016 03:16 PM
perjuangan demi negare, selamatkan negare. kenape nak lihat sesuatu dari kanta perkauman lagi

Pasal ada satu kaum tu, dia memang suka menangguk di air yang keruh...
Quote kemaruk 3-8-2016 04:15 PM
Tujuan bershit nombor berapa ntah adalah untuk tuntut pilihanraya yang aman.. kunun2 ada undi hantu putus bekalan letrik bagai..

PRU13 yang lepas sekor pengundi hantu bangla pon tak dapat tangkap.. umno tetap menang.. taqqqbiiiaaakkkkk!!!!
Quote azman1 3-8-2016 04:50 PM
Puak BERSIH ni x nak demo kat Penang ker tuntut Guan Eng letak jawatan?

Lihat semua komen(53)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-2-2023 08:29 PM GMT+8 , Processed in 0.106234 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top