CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Tun Mahathir Gesa Orang Ramai Sertai Bersih 5.0

16-11-2016 06:46 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 3331| Komen: 12

Description: Sejajar berlangsungnya Himpunan Bersih 5.0 pada 19 November iaitu Sabtu ini, bekas Perdana Menteri Tun Mahathir menyeru orang ramai turun ke jalan bagi menyertai perhimpunan kali ini dengan berpakaian ...

Sejajar berlangsungnya Himpunan Bersih 5.0 pada 19 November iaitu Sabtu ini, bekas Perdana Menteri Tun Mahathir menggesa orang ramai turun ke jalan bagi menyertai perhimpunan kali ini dengan berpakaian baju Bersih 5.0 yang berwarna kuning.




Dalam rakaman video itu, Tun Mahathir menyatakan, negara  kini berada dalam keadaan cemas, ini kerana di bawah pentadbiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak telah menyebabkan negara berhutang berbilion-bilion yang tidak dapat dibayar.

"Maka, kita perlu menunjuk perasaan ketidakpuasan kita kepada kerajaan menerusi penyertaan dalam Himpunan Bersih 5.0"


"Saya harap semua rakyat Malaysia akan menyertai demonstrasi oleh pihak Bersih ini kerana mereka bertujuan untuk mencari jalan memulihkan semula negara kita ini dengan menukar kerajaan supaya dapat kerajaan yang tidak dipimpin oleh seorang yang telah melesapkan wang yang begitu banyak yang dituduh oleh seluruh dunia."

Sabtu ini, Himpunan Bersih 5.0 akan diadakan di tiga lokasi berlainan secara serentak iaitu Dataran Merdeka, Kuala Lumpur, Kota Kinabalu, Sabah dan Kuching, Sarawak. - CARI
14

Bagus
14

Marah
27

Terkejut
12

Sedih
19

Lawak
19

Bosan

Friends Rank (105 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote akujerangkung 16-11-2016 07:26 PM
Dulu anti .....skrg lain
Quote oppol 16-11-2016 08:04 PM
Yang senang pergi je la..
Nanti soros tapau nasi bungkus untuk korang....
Quote Lollipop111 16-11-2016 08:38 PM
Lesap??? macam2xlah...
Quote akusukaq 16-11-2016 09:44 PM
the desperado tun . tak leteh ke ? nanti ada lagi yg buat berita kata tun dah meninggal. kesian tun
Quote novlin 16-11-2016 10:22 PM
Aku rasa x salah kalo dia sanggup tebalkan muka menyokong sesuatu yg dulu ditentang nya semata2 utk pulihkan keadaan yg menimpa msia ni...
Quote biosfree 16-11-2016 10:42 PM
Doakn dia cpt jmpa ilahi....
Quote mdhelmi 17-11-2016 08:52 AM
terasa nak pegi
kat area taman aku pon dah start berkempen utk BERSIH ni
Quote -electrifying- 17-11-2016 10:30 AM
bukan xnk join, xpsl je kena tahan dgn jamal atau polis... kuning kan... maknanya pihak jahat
Quote protonpersona 17-11-2016 10:33 AM
Tok guru ambo kato jange join bersih 5..kawe ikut kato tok guru ambo jah..sekian
Quote helle 17-11-2016 10:38 AM
Polis cuma akan bertindak bila keadaan tak terkawal..sentiasa berjaga dan jauhi provokasi semua okay..contohi demo kat indo baru2 ni
aman jer sampai petang
..
Quote akujerangkung 17-11-2016 05:31 PM
Bw plastik smph brsihkn KL
Quote akusukaq 17-11-2016 10:30 PM
pi mai , pi mai , tang tu jgk
dah 5 kali buat berseh najib pm jgk
. demo mcm nak perang pun kalu daftar pengundi tak buat lagi.apa guna nya .alamatnya lama lg lah kena bershit sampai tua bongkok mcm tun

Lihat semua komen(12)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-7-2024 01:44 AM GMT+8 , Processed in 0.159918 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top