CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 4477|Reply: 53

[Tempatan] BERSIH 5 : Akan Diumumkan Dalam Masa Terdekat

[Copy link]
Post time 3-8-2016 02:10 PM | Show all posts |Read mode
Edited by CARI-IIN at 3-8-2016 04:52 PM

Oleh Izzah Abbasy




Sidang media yang telah diadakan tengah hari tadi oleh Pengerusi BERSIH 2.0 bersama dengan Ahli Jawatankuasa Pemandu yang lain membuat pengumumkan penting dalam sidang media hari ini bertempat di Pejabat BERSIH 2.0 Petaling Jaya.

Pengumuman yang dibuat adalah berhubung BERSIH 5 akan dianjurkan dalam masa terdekat dan perhimpunan ini adalah susulan ingin meminta tindakan wajar berikutan isu scandal 1MDB.



Setakat ini BERSIH akan membina satu gerakan majmuk dan melibatkan pelbagai pihak untuk menjayakan BERSIH 5.

BERSIH berpendapat Rakyat Malaysia tidak boleh berdiam diri atau menerima kleptokrasi dan skandal rasuah yang telah terjadi.

"Kita harus terus menuntut jawapan dan kebenaran,"
kata pihak mereka.

Justeru, BERSIH 2.0 mengajak semua rakyat Malaysia untuk meneruskan perjuangan dan bersatu pada masa yang penting ini. - CARI Infonet  
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-8-2016 02:13 PM | Show all posts
again...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Konfem tak ramai punye.. sebelum ni geng2 pas yang meramaikan
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 02:52 PM | Show all posts
bolehlah mohon permit....buat kat stadium shah Alam atau bukit Jalil...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Cukop ka cacai? Ka kena amik totok a.k.a @dodolgemok
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Another perhimpunan tahi atau bershit

Tahi cina diyakini yang paling ramai banding etnik lain jika jadi bershit 5 ni
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 3-8-2016 03:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap tkde ahli politik dr mana2 parti terutama PR yg join purak2 bersih :zz
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow..geng amno terus melapor diri di sini
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-8-2016 03:05 PM | Show all posts
Kompom umah mata sepet je yang turun.. Kalu ada melayu pon, barua Mat Sabun & the geng je... berapa kerat la sangat geng barua tu... Hahahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kemain marah nak buat demo... geng baju merah blh la pulak..
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 03:16 PM From the mobile phone | Show all posts
perjuangan demi negare, selamatkan negare. kenape nak lihat sesuatu dari kanta perkauman lagi
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 03:16 PM From the mobile phone | Show all posts
lkick2113 replied at 3-8-2016 02:53 PM
Cukop ka cacai? Ka kena amik totok a.k.a @dodolgemok

Bang dodol tu totokreturn ke? Lama dh x nampak id tuh..  
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 03:22 PM | Show all posts
bersihlah sangat..... ntah2 klu ko jadi pemerintah jadi teruk lagi dari skrg...  
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 03:43 PM | Show all posts
nk gak tengok ramai mana yg join
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
lkick2113 replied at 3-8-2016 02:53 PM
Cukop ka cacai? Ka kena amik totok a.k.a @dodolgemok

Takut lettewww nak ada demo besaran. Telo pasti sedang menggigil ketakutan
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Bangkem ingat lagi kat thread perhimpunan baju merah umno, macai2 dan lobai (bekas) masing2 takleh terima kenyataan geng umno sangat ramai yang turun..

Walaupon jerebu dan sebulan lebih tak hujan, keesokan harinya lepas demo, hujan rahmat turun dengan lenat di lembah klang.. Allah merahmati pemerintahan dato seri najib.. respectmyPM
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-8-2016 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Perhimpunan geng umno sangat aman.. takde kelibat berok2 macam kat depan sogo yang merosakkan kereta polis ketika demo bershit..

Hidup umno! Cuma umno yang boleh pertahankan agama, bangsa dan negara.. yang lain cuma reti gadaikan demi kepentingan peribadi.. ALLAHUAKBAR!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 04:14 PM | Show all posts
taikor replied at 3-8-2016 03:16 PM
perjuangan demi negare, selamatkan negare. kenape nak lihat sesuatu dari kanta perkauman lagi

Pasal ada satu kaum tu, dia memang suka menangguk di air yang keruh...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 04:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Tujuan bershit nombor berapa ntah adalah untuk tuntut pilihanraya yang aman.. kunun2 ada undi hantu putus bekalan letrik bagai..

PRU13 yang lepas sekor pengundi hantu bangla pon tak dapat tangkap.. umno tetap menang.. taqqqbiiiaaakkkkk!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2016 04:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Puak BERSIH ni x nak demo kat Penang ker tuntut Guan Eng letak jawatan?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 230695 Replies : 4175
Khai Bahar bawa BF g Sarawak
leftenanhensemKhai Bahar bawa BF g Sarawak
Views : 16017 Replies : 40
‘Renovate Rumah Boleh, Beli Tudung Tak Boleh’ – Disindir Netizen Di TikTok, Syamimia Respon ‘Wah Cantik Bahasa’
dio5774‘Renovate Rumah Boleh, Beli Tudung Tak
Views : 18535 Replies : 114
JOM test mata korang?
fahdramliJOM test mata korang?
Views : 32177 Replies : 172
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 50172 Replies : 87
Lagi kejam dari Ifan. Lelaki Gen Z kata perempuan 24 tahun ke atas sudah dikategorikan sebagai Andartu
mojarean_XLagi kejam dari Ifan. Lelaki Gen Z kata
Views : 12372 Replies : 2
HILANG kawan, sakit ke?
fahdramliHILANG kawan, sakit ke?
Views : 43935 Replies : 85
Update: Ada  yang menjumpai anak lipas dan rambut di dalam makanan yang dibeli di kantin sebaliknya Kiosk Lebih Murah Dan Bersih’ – Pelajar Pertahankan Cikgu Jual Pelbagai Makanan Di Sekolah
YgBenarUpdate: Ada yang menjumpai anak lipas d
Views : 28704 Replies : 92
Wan Ahmad Fayhsal digantung enam bulan daripada hadir sidang Dewan Rakyat. Sejurus keputusan penggantungan, semua Ahli Parlimen blok pembangkang bangun membaca doa qunut nazillah
mojarean_XWan Ahmad Fayhsal digantung enam bulan d
Views : 35641 Replies : 35
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92354 Replies : 1008

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 09:46 PM GMT+8 , Processed in 0.067261 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list