CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Murung Dan Kecewa Dengan Bekas Tunang, Sukarelawan Polis Memilih Bunuh Diri

27-7-2015 04:11 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 23153| Komen: 161

Description: Mangsa, Nazarul Hafiq Abu Bakar menggantungkan dirinya di kediaman nenek mangsa di persimpangan Kampung Perigi Hang Tuah Duyung.
Oleh: Fyruz Hanna


Akibat terlalu kecewa dan kemurungan, seorang lelaki yang juga sukarelawan polis yang berusia 24 tahun, ditemui mati dalam keadaan tergantung di bilik pada pagi Sabtu lalu.

Mangsa, Nazarul Hafiq Abu Bakar menggantungkan dirinya di kediaman nenek mangsa di persimpangan Kampung Perigi Hang Tuah Duyung, Melaka.

Sebelum memilih untuk menamatkan nyawanya, mangsa sebelum ini pernah berkongsi kisah kekecewaannya kepada bapanya kerana terlalu kecewa bekas tunangnya menjalinkan hubungan dengan lelaki dan bertunang dengan lelaki lain.


Mangsa merupakan anak ke dua daripada tiga beradik menguncikan diri sejak pulang dari kerja pada jumaat.

Sumber asal: Astro Awani
36

Bagus
30

Marah
23

Terkejut
31

Sedih
28

Lawak
36

Bosan

Friends Rank (184 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote AbukRokok 25-7-2015 04:13 PM
bang abuk ngeri tgk line polis tu....cuak
Quote AbukRokok 25-7-2015 04:19 PM


negeri plak tgk gambar pokcik tu
Quote budakshinchan 25-7-2015 04:21 PM
ciannya.. nikmatilah hidup selagi bernyawa.. byk tempat leh explore leh travel.. byk benda sedap sedap leh mkn leh minum.. family kan ada.. naper la kerana cinta sanggup bunuh diri..
Quote famri7 25-7-2015 04:21 PM
Semoga cikki sundalan yang dump beliyau merasa menyesal seumir hidup.otherwise buat letih jah mangsa gigeh bunuh diri pelbagai.

Takziah.
Quote bellaa 25-7-2015 04:24 PM
celah mana ngeri nya. takat line polis
Quote AbukRokok 25-7-2015 04:26 PM
famri7 replied at 25-7-2015 04:21 PM
Semoga cikki sundalan yang dump beliyau merasa menyesal seumir hidup.otherwise buat letih jah mangsa ...

in your dream sis...in your dream..klu tidak masakan beliau memilih ciknek yg lain.
mgkin dlm otak belyau... sapa suruh bunuh diri sendri senang skit nak kawin dgn jantan bru idaman hati.

Quote AbukRokok 25-7-2015 04:27 PM
bellaa replied at 25-7-2015 04:24 PM
celah mana ngeri nya. takat line polis

ngeri.... lesen moto takde
mmg menggigil klu kne trap dgn polis kat selekoh

Quote mokcikKSKB 25-7-2015 04:29 PM
Sbb pompuan tu uols x cium bau syurga..kesiannnn.
Quote nebulagazer 25-7-2015 04:32 PM
Dik ooo dik...ingt senang ke nk bela dr merah sampai umo 24...sedihnya ati ko rembat nyawa sndr
Alahai
Quote sukacactus 25-7-2015 04:34 PM
Motif pilih ari jumaat nak gantung diri?
Quote AbukRokok 25-7-2015 04:35 PM
sukacactus replied at 25-7-2015 04:34 PM
Motif pilih ari jumaat nak gantung diri?

org kata klu mati ari jumaat tak kne siksa kubur
org katelaaa
Quote AbukRokok 25-7-2015 04:36 PM
anda nak gambar betul2 ngeri takkk?????????




betulllllll nak tengok????
Quote axl_bach 25-7-2015 04:36 PM
Cinta. mati..... hmmmm
Quote AbukRokok 25-7-2015 04:38 PM
Nah gambar ngeri


Asalam Ydh Tn maklum satu kes Gantung diri.Kandang rpt 2672/15.
Mangsa Nazarul  Hafiq Bin Abu Bakar kp 910513-04-5435.umur 24 th 2 bln.
Almt km 8 kg Duyung 75460 Melaka.
Kerja kolej unity Kuala Linggi.
Mangsa juga adalah angg spdrm Bp Tiang Dua no sp 39672
Telah bertugas di Bp T.Dua.
Fakta kes kejadian.
Pada 25/7/15 jam l/k 6.30 ayah si mati telah di beritahu olih anak saudara nama Mansor bahawa anak nya nama  Nazarul telah di dapati mengantung diri di dalam bilik rumah ibu nya di alamat NO 1402-1 km 6 Kg Duyung 75460 Melaka.
Tindakan Polis.
1) Telah pergi ke tempat kejadian bersama angg Bp dan telah buat kawalan dengan merentang kan plastik keselamatan Polis.
2)Maklum sio Tn Tajul.
3)Maklum jurugambar Sjn Zulkifli.dari Ipd M/Tgh.
4)Maklum pada Forensik Ipk sjn Azhar.
5) Maklum pada Peg Foresik Hospital Besar .
Utk makluman semasa sampai ke tempat kejadian mangsa di dapati  mengantung diri di dalam sebuah bilik yg berkunci.
Mengikut sisatan awal mangsa mempunyai masaalah hubungan dengan teman wanita  .Kami sedang cuba mengesan teman wanita nya utk siasatan lanjut.tk


untitled.JPG




Quote AbukRokok 25-7-2015 04:43 PM
Edited by AbukRokok at 25-7-2015 04:44 PM

sebut nama kandang teringat plak  @pakwetizzakiah gaduh dgn budak kandang  tu sapa nick tah
ntah ntah forumer tu kot...lama xnampak
Quote PerKasa 25-7-2015 04:49 PM
kenapa tak gi Jihad kat Penang
kerana bangsa dan agama
atau
joen IS dpt juga rasa pelbagai apam.
Quote boyagombak 25-7-2015 04:52 PM
Pompuan boleh cari ganti. Nyawa? Tarak spare part. Masih ada makpak septt nya bersyukur. Ramai yg dh jd yatim piatu tiada tempat bergantung lg
Quote mak_wa95 25-7-2015 04:54 PM
nasib xsempat jadi laki orang..

jantan lemah jiwa xpayah hidup lama2 la..

cukup 24 tahun, tamatkan hayat sendiri..setel...
Quote tri-max 25-7-2015 05:06 PM
Nasib gmbr blurr... Potong nggggeeeri
NP lh singkat akal dik oooi
Org kawen lagikan cerai
Ni br level gf bf... Alah sayang

Lihat semua komen(161)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-10-2022 05:20 AM GMT+8 , Processed in 0.088540 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top