CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 19863|Reply: 158

[Tempatan] Gambar Ngeri: Kes Bunuh Diri...Yang untong sappa?

[Copy link]
Post time 25-7-2015 04:12 PM | Show all posts |Read mode
                Kecewa putus cinta, sukarelawan polis gantung diri            
                                                                        Raffi Bachik, Astro Awani | Diterbitkan pada: Julai 25, 2015 14:06 MYT                                   
               
            
            
                                                                                                                                                                                                            Seorang sukarelawan polis dipercayai mengantungkan dirinya di kediaman milik nenek mangsa di persimpangan Kampung Perigi Hang Tuah Duyung pagi tadi. - Gambar Fail
                                
                                                                                                                                                                DUYUNG: Seorang sukarelawan polis dipercayai menggantung dirinya di sebuah kediaman milik nenek mangsa di persimpangan Kampung Perigi Hang Tuah Duyung di sini awal pagi Sabtu.

Mangsa yang dikenali sebagai Nazarul Hafiq Abu Bakar, 24 di temui sepupunya dalam keadaan tergantung setelah tidak keluar dari bilik tidurnya sejak pagi Jumaat.

Menurut bapa mangsa, Abu Bakar Ali, anak buahnya memaklumkan kepadanya bahawa dia terpaksa memasuki bilik mangsa melalui tingkap kerana pintu biliknya berkunci dari dalam sebelum mendapati anaknya sudah meninggal dunia di bilik tidurnya pada kira-kira jam 6 pagi.

Menurut Abu Bakar, anaknya terus memasuki dan mengunci dirinya di dalam bilik semenjak pulang dari kerja pada kira-kira jam 10 pagi, Jumaat.

Apabila tiada respon diterima selepas dipanggil berkali-kali, nenek mangsa mulai curiga dan menyuruh cucunya untuk memeriksa keadaan mangsa.

  Penduduk sekitar Kampung Perigi Hang Tuah Duyung di Melaka melawat rumah mangsa, Nazarul Hafiq Abu Bakar yang ditemui meninggal dunia di bilik tidur oleh sepupunya awal pagi Sabtu. - Foto Astro AWANI/Raffi Bachik


Abu Bakar turut berkata, mangsa yang merupakan anak kedua dari tiga adik beradik dipercayai mengalami kemurungan kerana terlalu kecewa dengan sikap bekas teman wanitanya yang telah menjalin hubungan dan bertunang dengan lelaki lain.

Akibat terlalu kecewa, mangsa dikatakan pernah berkongsi episod sedih dengan bapanya.

Sejurus selepas diberitahu tentang kejadian yang menimpa anaknya, Abu Bakar telah membuat laporan di Balai Polis Kandang di Ayer Keroh.

"Saya bawa motor pergi sendiri buat laporan polis di Kandang. Kita terlalu sayang anak kenalah buat macam tu. Dia (mangsa) murunglah, dia kecewa dengan budak perempuan tu," katanya kepada pemberita yang ditemui di kediaman ibunya, di sini.

Anaknya sebelum ini pernah menyertai anggota sukarelawan polis dan telah mula bertugas di Balai Polis Tiang Dua sejak Ramadan lalu.

Mangsa tinggal bersama nenek sejak empat tahun lalu setelah menamatkan pengajian di sebuah kolej di Melaka.

Mayat mangsa kini dibawa ke Hospital Melaka untuk dibedah siasat.                                            
                    
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 25-7-2015 04:13 PM | Show all posts
bang abuk ngeri tgk line polis tu....cuak
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-7-2015 04:19 PM | Show all posts


negeri plak tgk gambar pokcik tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2015 04:21 PM From the mobile phone | Show all posts
ciannya.. nikmatilah hidup selagi bernyawa.. byk tempat leh explore leh travel.. byk benda sedap sedap leh mkn leh minum.. family kan ada.. naper la kerana cinta sanggup bunuh diri..
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2015 04:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga cikki sundalan yang dump beliyau merasa menyesal seumir hidup.otherwise buat letih jah mangsa gigeh bunuh diri pelbagai.

Takziah.
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2015 04:24 PM | Show all posts
celah mana ngeri nya. takat line polis
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 25-7-2015 04:26 PM | Show all posts
famri7 replied at 25-7-2015 04:21 PM
Semoga cikki sundalan yang dump beliyau merasa menyesal seumir hidup.otherwise buat letih jah mangsa ...

in your dream sis...in your dream..klu tidak masakan beliau memilih ciknek yg lain.
mgkin dlm otak belyau... sapa suruh bunuh diri sendri senang skit nak kawin dgn jantan bru idaman hati.

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-7-2015 04:27 PM | Show all posts
bellaa replied at 25-7-2015 04:24 PM
celah mana ngeri nya. takat line polis

ngeri.... lesen moto takde
mmg menggigil klu kne trap dgn polis kat selekoh

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-7-2015 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Sbb pompuan tu uols x cium bau syurga..kesiannnn.
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2015 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Dik ooo dik...ingt senang ke nk bela dr merah sampai umo 24...sedihnya ati ko rembat nyawa sndr
Alahai
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2015 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Motif pilih ari jumaat nak gantung diri?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-7-2015 04:35 PM | Show all posts
sukacactus replied at 25-7-2015 04:34 PM
Motif pilih ari jumaat nak gantung diri?

org kata klu mati ari jumaat tak kne siksa kubur
org katelaaa
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-7-2015 04:36 PM | Show all posts
anda nak gambar betul2 ngeri takkk?????????




betulllllll nak tengok????
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2015 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Cinta. mati..... hmmmm
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-7-2015 04:38 PM | Show all posts
Nah gambar ngeri


Asalam Ydh Tn maklum satu kes Gantung diri.Kandang rpt 2672/15.
Mangsa Nazarul  Hafiq Bin Abu Bakar kp 910513-04-5435.umur 24 th 2 bln.
Almt km 8 kg Duyung 75460 Melaka.
Kerja kolej unity Kuala Linggi.
Mangsa juga adalah angg spdrm Bp Tiang Dua no sp 39672
Telah bertugas di Bp T.Dua.
Fakta kes kejadian.
Pada 25/7/15 jam l/k 6.30 ayah si mati telah di beritahu olih anak saudara nama Mansor bahawa anak nya nama  Nazarul telah di dapati mengantung diri di dalam bilik rumah ibu nya di alamat NO 1402-1 km 6 Kg Duyung 75460 Melaka.
Tindakan Polis.
1) Telah pergi ke tempat kejadian bersama angg Bp dan telah buat kawalan dengan merentang kan plastik keselamatan Polis.
2)Maklum sio Tn Tajul.
3)Maklum jurugambar Sjn Zulkifli.dari Ipd M/Tgh.
4)Maklum pada Forensik Ipk sjn Azhar.
5) Maklum pada Peg Foresik Hospital Besar .
Utk makluman semasa sampai ke tempat kejadian mangsa di dapati  mengantung diri di dalam sebuah bilik yg berkunci.
Mengikut sisatan awal mangsa mempunyai masaalah hubungan dengan teman wanita  .Kami sedang cuba mengesan teman wanita nya utk siasatan lanjut.tk







This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 25-7-2015 04:43 PM | Show all posts
Edited by AbukRokok at 25-7-2015 04:44 PM

sebut nama kandang teringat plak  @pakwetizzakiah gaduh dgn budak kandang  tu sapa nick tah
ntah ntah forumer tu kot...lama xnampak
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-7-2015 04:49 PM | Show all posts
kenapa tak gi Jihad kat Penang
kerana bangsa dan agama
atau
joen IS dpt juga rasa pelbagai apam.
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2015 04:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Pompuan boleh cari ganti. Nyawa? Tarak spare part. Masih ada makpak septt nya bersyukur. Ramai yg dh jd yatim piatu tiada tempat bergantung lg
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2015 04:54 PM | Show all posts
nasib xsempat jadi laki orang..

jantan lemah jiwa xpayah hidup lama2 la..

cukup 24 tahun, tamatkan hayat sendiri..setel...
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2015 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasib gmbr blurr... Potong nggggeeeri
NP lh singkat akal dik oooi
Org kawen lagikan cerai
Ni br level gf bf... Alah sayang
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Harga minuman tanpa gula turun 10 sen
AbahmungHarga minuman tanpa gula turun 10 sen
Views : 3897 Replies : 9
Feri ikonik Pulau Pinang tenggelam akibat tali pengikat putus
prettygoodFeri ikonik Pulau Pinang tenggelam akiba
Views : 1806 Replies : 5
Kereta manual VS kereta automatik,
fahdramliKereta manual VS kereta automatik,
Views : 94276 Replies : 168
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 21454 Replies : 364
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92999 Replies : 1218
Khai Bahar bawa BF g Sarawak
leftenanhensemKhai Bahar bawa BF g Sarawak
Views : 59906 Replies : 113
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 36236 Replies : 113
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 86160 Replies : 209
Mari Tepek Gif Picture V.7
tariMari Tepek Gif Picture V.7
Views : 85971 Replies : 3862
Lelaki hampir muflis dipergunakan abang ipar guna nama buat pinjaman bank pembelian kereta baharu Rm100k.Wajar atau tidak
YgBenarLelaki hampir muflis dipergunakan abang
Views : 36247 Replies : 45

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-7-2024 01:07 PM GMT+8 , Processed in 0.089224 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list