CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Sebelum Kahwin Tak Ada Duit, Lepas Kahwin Bertambah Duit,"- Qody Rany Sokong Kahwin Muda

14-7-2021 10:15 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 2275| Komen: 6

Description: Kebelakangan ini ramai artis muda lebih terbuka berkongsi mengenai perancangan mereka untuk menamatkan zaman bujang dalam masa terdekat antaranya Haqiem Rusli dan Azzam Sham.
Kebelakangan ini ramai artis muda lebih terbuka berkongsi mengenai perancangan mereka untuk menamatkan zaman bujang dalam masa terdekat antaranya Haqiem Rusli dan Azzam Sham.


Salah seorang penyanyi iaitu Qody Rany yang sudah mendirikan rumah tangga di usia 25 tahun berkongsi pandangannya mengenai hal itu.


Foto: IG


“Hal perkahwinan ini perlu dirancang tapi kalau sampai seru dan berkemampuan apa salahnya, benda baik... saya pun ada cakap dengan Azzam rezeki selepas kahwin ini lebih murah.

“Saya berterus-terang je, sebelum kahwin duit dalam akaun bank saya tak berapa ada duit, selepas kahwin rezeki bertambah. Alhamdulillah!




“Saya sokong je kalau rakan artis nak kahwin muda, benda baik... teruskanlah! Kita pun boleh belajar dengan orang yang dah melalui fasa itu dahulu, " katanya kepada mStar. -CARI

Sumber: mStar Online

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Tinot7 14-7-2021 10:37 AM
Umo 25 tahun tuh muda yach?
Quote nakkomenjugak 14-7-2021 10:57 AM
whoareyusssss? dan siapa penah samakan heols dengan lee min ho?
Quote Megikari 14-7-2021 11:37 AM
Kawin muda tu kalau bawah umur 20 boleh la masuk kategori. Ekau ni pun dikkkk
Quote krustykrab 14-7-2021 11:42 AM
Kalau muda lps tu reta makpak berkoyan2 mcm duda fasha or laki nowa boleh la dik...ni sekolah x habis, nk kawin muda, lps tu tak reti mengondom kan pisang, kuar berderet2, dr anak tu dlm perut ko duk minta bantuan org sara hidup anak2 ko
Quote salmon-suki 14-7-2021 12:10 PM
Rezeki lps kawin,may be true,may be not..kalau xde usaha,kawin pstu jd bewak kt rumah,rezeki nak masuk celah mana?
Quote azimodin 14-7-2021 01:44 PM
Umur 25 tu standard age la nak kawen. Nak kawen muda xde hal tapi jangan lepas kawen makan pakai pon mengharap mak bapak dan adik beradik lain hulur.

Lihat semua komen(6)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-12-2022 09:47 AM GMT+8 , Processed in 0.074801 second(s), 36 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top