CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Aliff Syukri Tak Nak Terlibat, Minta Sajat Menyerah

3-3-2021 05:40 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 6548| Komen: 25|Original author: Oleh: LilRose

Description: Masih berkisah isu Sajat, nampaknya 'kawan baiknya' juga meminta usahawan kosmetik itu menyerah diri.
Masih berkisah isu Sajat, nampaknya 'kawan baiknya' juga meminta usahawan kosmetik itu menyerah diri.


Kredit foto: IG/BH


Datuk Seri Aliff Syukri ketika dihubungi Utusan menasihati Sajat supaya menghormati undang-undang dan agama.

“Kita sebagai seorang manusia, perlu menghormati undang-undang. Tak salah jika kita mengaku salah. Itu tidak bererti kita kalah. Kita rakyat Malaysia, ada undang-undang yang perlu kita patuhi.

“Sebagai sahabat, saya tak mahu Nur Sajat keluar daripada Islam atau murtad. Jangan tertekan dengan segelintir warganet. Menyerahlah. Ikut garis panduan dan undang-undang,” katanya kepada Utusan Malaysia.


Loading FB Post...


Sebelum ini tular video Sajat mengumumkan seolah-olah mahu keluar dari agama Islam berikutan tertekan diburu penguatkuasa Jabatan Agama Islam Selangor (Jais).

Berikutan itu, Aliff turut menjelaskan bahawa dia sudah lama tidak berhubung dengan Sajat dan enggan terlibat dengan urusannya. Dia bagaimanapun mendoakan yang terbaik buat sahabatnya itu - CARI
3

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (4 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote songhara1226 3-3-2021 06:08 PM
X boleh ke dakwa si AS ni atas dakwaan bersubahat???
Quote aechae 3-3-2021 07:22 PM
songhara1226 replied at 3-3-2021 06:08 PM
X boleh ke dakwa si AS ni atas dakwaan bersubahat???

Kn dia suruh serah diri tu, kira bersubahat jugak ke?
Quote unguaurora 3-3-2021 07:34 PM
Iols rasa dlm hal ni bukan sajat yg harus ditempeleng bg sedar, tp mak bapak heshe. Xkan hal mcm ni xde tindakan?
Quote caprut 3-3-2021 07:39 PM
unguaurora replied at 3-3-2021 07:34 PM
Iols rasa dlm hal ni bukan sajat yg harus ditempeleng bg sedar, tp mak bapak heshe. Xkan hal mcm ni  ...

Anak pembunuh pon mak ayah akan cuba selamatkan. Apa la sgt anak jadi pondan atau gay walaupun satu malaysia tgh benci
Quote anggeriklatifah 3-3-2021 07:57 PM
Ok la kannmn
Quote missyL 3-3-2021 09:59 PM
Yg xphm nye bkn ke u i pnh bace sajat kate x tkut lah.
Bkn bunuh org lah.
Dah tu knp menghilang lak.

Lau x tkut muncul la serah diri.
Propa sunggoh
Quote belilies 3-3-2021 10:01 PM
Baliklah jat... tu ha abam alip ko dah pujuk tu. Keluar jelah dari gua nanti heols teman ko pg court
Quote 234126 3-3-2021 10:16 PM
Tok alip ni pun mcm tak paham konteks isu sajat ni pegi sebut ‘nur sajat’

Dah sah2 kawan kau tu lelaki tok alip. atau dia ni masih yakin sajat khunsa? Kalau tengok cara tak berapa cerdiknya tu, sohih la dia ingat sajat innocent.
Quote dudaberhias 3-3-2021 10:30 PM
iols tak suka as dan satu2nya bmf iols takkan sokong adalah produk2 as yang rega yahudi ittew... kecuali maknya punya termasuk la resort etc... tapi bab ni memang dia tak bersalah kenapa pulak nak kaitkan dia dengan sajat... bukannya dia selindung sajat bawah rumah dia pun...
Quote nini_azmi 3-3-2021 10:45 PM
dudaberhias replied at 3-3-2021 10:30 PM
iols tak suka as dan satu2nya bmf iols takkan sokong adalah produk2 as yang rega yahudi ittew... kec ...

Iols pengguna produk mak as..tp tak semua la..ada yg best dan berkesan tp ada jugak yg mcm takde impact je kat bdn iols
Quote Carcosa 3-3-2021 10:45 PM
Propa lah kau Jat. Si Aliff agar2 pun sama.
Dua2 aku benci. Haram aku nak support product dua ekor jantan ni. Choiiiii
Quote slyfynx 3-3-2021 10:48 PM
Tangkap sotong ni sekali
Quote Takkenal 4-3-2021 12:10 AM
sibuk je semua dengan kehidupan sajat..jaga diri sendiri dah lah..lagi stu klu diri sndripn bnyk fosa lebih baik dia..jangan tekan terus kecam2 orang..uhu
Quote fealefea 4-3-2021 12:24 AM
Pada pendapat aku, menjauhkan diri dari sajat tu punca alif laki bini berdamai. Ingat x ida pelik2 nk salam sajat tu. Mesti tense hidup dalam kepuraan.
Quote epal21 4-3-2021 12:26 AM
unguaurora replied at 3-3-2021 11:34 AM
Iols rasa dlm hal ni bukan sajat yg harus ditempeleng bg sedar, tp mak bapak heshe. Xkan hal mcm ni  ...

Terbayang mak dia tersengih2 cakap anak dia khunsa.
Quote bulanbulat 4-3-2021 01:55 AM
234126: Tok alip ni pun mcm tak paham konteks isu sajat ni pegi sebut ‘nur sajat’ Dah sah2 kawan kau tu lelaki tok alip. atau dia ni masih yakin sajat khuns ...


Hormat kawan kot. Panggil gelaran yg dia suka
Quote Perawankota 4-3-2021 02:17 AM
Manalah abg jad ni bersembunyi ye
Quote mandear11 4-3-2021 05:59 AM
sajat yg dalam malaysia pun tak dapat tangkap...lagi ada hati mau tangkap jo low...hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.........KESIAN...
money talks....
Quote Lagubestbest 4-3-2021 08:19 AM
iftar dengan bak kut teh mane boleh jat.. tak kira la iftar tu buat kat beranda masjid ke ape.. lol.

Lihat semua komen(25)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-8-2022 06:39 AM GMT+8 , Processed in 0.080442 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top