CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Rakam Aksi Belasah Anak Suruh Isteri Pulang

23-4-2020 05:10 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 5926| Komen: 30|Original author: Oleh: LilRose

Description: Seorang lelaki tergamak mendera anaknya berusia 11 tahun sambil merakam aksi tersebut supaya isterinya pulang ke rumah, lapor TribunNews.
Seorang lelaki tergamak mendera anaknya berusia 11 tahun sambil merakam aksi tersebut supaya isterinya pulang ke rumah, lapor TribunNews.

Menurut laporan, video berdurasi 2 minit 10 saat yang berlaku di Sibolga, Sumatera Utara itu sebelum tular di media sosial.


Menerusi video berkenaan, kelihatan lelaki berkenaan menyuruh seseorang merakam aksi kejamnya itu.


Kredit foto: TribunNews

"Kena... Kena... Semua... Kena semua bikin... Semua kena bikin," ujarnya.

Mangsa yang tidak mengenakan baju dalam video itu kelihatan menangis ketika dipukul bapanya.

"Sakit Pak... Sakit Pak," ujar mangsa kesakitan.

Dipercayai, tindakannya itu bermotifkan dendam akibat sering dituduh isteri melakukan kekerasan.

"Aku yang menyekolahkan kau, aku yang beri wang dan beri makan kepada kalian. 


"Bukan ibumu. Ini untuk adikmu yang masih kecil, karena aku sayang kalian," ujarnya sambil memukul anaknya.

Lelaki itu kemudian menyuruh anaknya menyampaikan pesan kepada ibunya menerusi video berkenaan.

"Ibu, pulanglah ibu, aku sakit dipukul ayah.

"Tidak dipedulikan kami, (dia) tidak beri kami makan," kata mangsa sambil menangis.

Belum sempat si anak menghabiskan kata-katanya, suspek menumbuk muka mangsa hingga terjatuh.

Tidak cukup dengan itu, suspek memaksa mangsa menghadap kamera dan mengugut untuk memukulnya lagi.

Difahamkan, polis menerima laporan daripada datuk mangsa berusia 59 tahun dan kes kini dalam siasatan.

Datuknya mendakwa dia dimaklumkan penduduk setempat bahawa cucunya didera suspek ketika melawat mangsa menjelang Ramadan dari Kabupaten Tapanuli Selatan. - CARI

Bagus
3

Marah
1

Terkejut
2

Sedih
3

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (11 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote munchkin 23-4-2020 05:16 PM
Sick. Really sick.
Quote bloodyamuk 23-4-2020 05:18 PM
jantan apa lah macam ni...mentaliti sampah...anak2 jadi mangsa
Quote Knowlee 23-4-2020 05:20 PM
Apa ke bangsat woiiiiiiii... Yg rakam video tu patut tikam di bangsat tu sampai mati...
Quote Kurex 23-4-2020 05:50 PM
Ohhhh leluhur
Quote polluxsstar 23-4-2020 05:56 PM
Gila!




Quote primarikey 23-4-2020 06:07 PM
Indon dan kebodohan bpisah tiada..
Quote Akumagoukioni 23-4-2020 06:15 PM
primarikey replied at 23-4-2020 06:07 PM
Indon dan kebodohan bpisah tiada..

"Tidak dipedulikan kami, (dia) tidak beri kami makan,"
Quote MissVixen 23-4-2020 06:19 PM
Bangsat betul bangsa trisna ni.
Quote Eric.n9 23-4-2020 07:13 PM
Bangsat betul... pukul budak boleh la...
Quote Nenolen 23-4-2020 07:16 PM
Setan punya bapak...covid19 sila jalankan keje awak...tak patut bapak2 dayus dan durjana nie hidup
Quote Supersirap 23-4-2020 07:16 PM
Semoga si pelaku mendapat hukuman yang sepatutnya
Quote lattehazelnut 23-4-2020 07:40 PM
Isteri dia lari tinggalkan anak2 ek?
Quote allshares 23-4-2020 07:43 PM
Babik punya jantan.
Quote allshares 23-4-2020 07:45 PM
Moga tua2 esok anak ko tinggal ko tepi lorong, org2 sekeliling pun tak terbuka hati utk tlg ko, walau ko dah Insaf. Kalau buat apa2 masa skrg, fikir2 la masa mendatang, jgn fikir takpe esok2 aku Insaf. Dosa sesama manusia jgn pandang ringan
Quote nefnefnef 23-4-2020 07:47 PM
Saiko punya ayah. Anak2 kecik bolehla jadi punching bag
Quote Lailerthee 23-4-2020 08:00 PM
Bodoh piang
Quote Carcosa 23-4-2020 08:03 PM
Harap kau segera mampos digilis lori tanah, dan kepala kau meletup, tapi sebelum meletup tu, kau dpt rasakan kesakitan gilisan tu ok?
Quote minah_selekeh 23-4-2020 08:59 PM
Carcosa replied at 23-4-2020 08:03 PM
Harap kau segera mampos digilis lori tanah, dan kepala kau meletup, tapi sebelum meletup tu, kau dpt ...

Aameen??
Quote EJALTI 23-4-2020 09:04 PM
Bodoh jantan indon lahanat ummah manuskrip kuno nih...

Lihat semua komen(30)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-7-2022 12:27 AM GMT+8 , Processed in 0.073219 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top