CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

"I Bukan Anak Menteri Boleh Jalan-jalan Sana Sini"- Sharifah Sakinah Sindir Siapa?

24-4-2020 09:18 AM| Diterbitkan: hafiz.ahmad| Dilihat: 11431| Komen: 62|Original author: Oleh: hafiz.ahmad

Description: Baru-baru ini, kecoh apabila seorang anak kenamaan melanggar Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dengan menggunakan alasan untuk berjumpa dengan menteri lain di atas urusan penting.


Baru-baru ini, kecoh apabila seorang anak kenamaan melanggar Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dengan menggunakan alasan untuk berjumpa dengan menteri lain di atas urusan penting. 

Isu ini menimbulkan persoalan ramai, adakah hanya anak orang kenamaan sahaja boleh keluar rumah sesuka hati?

Terbaru, Yang Berhormat Syed Saddiq (SS) ada memuat naik gambar beliau sedang menyediakan Mee Bandung Muar untuk sukarelawan di sekitar Muar. 



Melihatkan gambar ini, pelakon Sharifah Sakinah berseloroh dengan meminta makanan tersebut daripada SS.



Turut dibalas dengan jenaka, SS mengajak pelakon berkenaan untuk datang ke Muar supaya beliau dapat memberikan Mee Bandung tersebut. 

Amboi, pandai YB berjenaka ya!

Namun, jawapan balas Sharifah Sakinah agak melucukan apabila beliau menyindir isu anak menteri yang melannggar PKP baru-baru ini.


"I bukan anak menteri boleh jalan-jalan sana sini"



Boleh tersembur baca ayat ni! - CARI
1

Bagus
2

Marah
1

Terkejut
2

Sedih
1

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (10 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Tinot7 24-4-2020 09:35 AM
masak sendiri lebih afdal kinah ooii
Quote LadyCarefree 24-4-2020 09:41 AM
Tinot7: masak sendiri lebih afdal kinah ooii



Tp saddiq punya ada extra oooomph
Quote kiah_mai_pulak 24-4-2020 09:42 AM
ni pun sejenis batak attentions
Quote LostStar 24-4-2020 09:51 AM
Noya la kinah ni.. huh {:nose
Quote misuke 24-4-2020 10:03 AM
sejenis gigih nk menempel
Quote Kurex 24-4-2020 10:17 AM
Yelah....... Pape je la korang dua ni..
Patutnya sed sadiq pakai apron je sambil masak, dalam tak payah pakai baju
Quote i_is_kennot 24-4-2020 10:21 AM
I pun bukan retis nk mencapub sana sini..
Quote hyunniesSS501 24-4-2020 10:28 AM
kah kah kah
sian ke awok
Quote m2506 24-4-2020 10:31 AM
dah ko komen kat ig org tu.. org tu jwp... eh ko nk sindir2 pulak.. da knp
Quote shernazz 24-4-2020 10:36 AM
Time time ni tengok mee saja pon nampak sedap
Terbayang mee berkuah bandung tuuu
Quote misc 24-4-2020 10:50 AM
Baru pukul 10.50pg 1 ramadhan. Terbaca pulak pasal mee bandung. Dugaan betul.
Quote pichee 24-4-2020 11:01 AM
tgk saddiq potong tu nmpk mcm lembut je org nye...
Quote Tinot7 24-4-2020 11:08 AM
LadyCarefree replied at 24-4-2020 09:41 AM
Tp saddiq punya ada extra oooomph

mee bandung mana2 sama aja laa.. skang siap jual perencah dlm pek. senang nak buat.kaka nak oomph apa lagi? masak umah je.
Quote LadyCarefree 24-4-2020 12:03 PM
Tinot7 replied at 24-4-2020 10:08 AM
mee bandung mana2 sama aja laa.. skang siap jual perencah dlm pek. senang nak buat.kaka nak oomph  ...

Oooomph la bekas menteri masak lolz muda hensem katanya hehehhee
Quote Megikari 24-4-2020 12:12 PM
m2506 replied at 24-4-2020 10:31 AM
dah ko komen kat ig org tu.. org tu jwp... eh ko nk sindir2 pulak.. da knp

Dia bukannya sindir syed saddiq pun. Dia sindir anak menteri *tuut*
Quote orglama 24-4-2020 12:15 PM
Tp org tu bukan anak menteri pun...ke dia sindir anak menteri yg lain?
Quote m2506 24-4-2020 12:18 PM
Megikari replied at 24-4-2020 12:12 PM
Dia bukannya sindir syed saddiq pun. Dia sindir anak menteri *tuut*

tuutttt?? yg mano... adehhhh..tertinggal train la nih

Quote edoraixora 24-4-2020 12:18 PM
Mencapab aje lah si kinah ni
Quote bondeh 24-4-2020 12:40 PM
Kesian Kinah nak nampak lawak sporting sempoi tapi nampak mencapub... dia nampak macam kurang kasih sayang...

Lihat semua komen(62)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-5-2022 07:32 PM GMT+8 , Processed in 0.070363 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top