CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Lelaki Anjur Pesta Seks Gay Ketika Isteri Tiada Di Rumah

2-10-2018 11:04 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 6420| Komen: 39

Description: Di kala isteri keluar bekerja, seorang lelaki yang dinamakan sebagai DS menganjurkan pesta dadah jenis ekstasi dan seks sejenis di rumahnya di Sunter Agung, Jakarta Utara.
Di kala isteri keluar bekerja, seorang lelaki yang dinamakan sebagai DS menganjurkan pesta dadah dan seks sejenis di rumahnya di Sunter Agung, Jakarta Utara.

Memetik Tribun-Medan, polis melakukan serbuan sebaik menerima maklumat daripada jiran yang mendakwa rumah berkenaan sering dijadikan sebagai lokasi pesta liar.



Ketua Polis Metro Jakarta Pusat, Asisten Komisioner Arie Adrian berkata, selain menahan 23 lelaki dipercayai melakukan hubungan sejenis, polis turut merampas 27 pil jenis ekstasi.

Ketika serbuan, beberapa daripada mereka hanya memakai seluar dalam dan empat daripada mereka disahkan positif dadah.

"Hasil pemeriksaan mendapati DS sudah beristeri dan ketika serbuan, isterinya tiada di rumah kerana berada di luar kawasan.


"Kebanyakan yang ditahan adalah kenalan di media sosial dan merupakan pekerja swasta," katanya.


Kredit foto: Tribun-Medan

Siasatan awal mendapati, pil berkenaan dibeli dari Kuala Lumpur dan dibawa masuk ke Indonesia dengan memasukkannya ke dalam kotak ubat.

"Kami sudah mengenal pasti individu yang menyalurkan 100 pil ekstasi kepada DS dan kes masih dalam siasatan," katanya.

Kesemua yang ditahan berdepan hukuman penjara maksimum 20 tahun. - CARI
18

Bagus
28

Marah
18

Terkejut
11

Sedih
19

Lawak
24

Bosan

Friends Rank (118 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote shernazz 2-10-2018 05:03 AM
Cait
Punggung pon cm xde je
Quote matkpop 2-10-2018 06:50 AM
kesian isteri dia
Quote highcastle 2-10-2018 06:56 AM
Ha ha ha.. Rasa pelik pulak. Isteri di luar, laki main dengan jantan lain.........
Quote weezerfan 2-10-2018 07:06 AM
Eeiuuwwwwww
Quote insulin 2-10-2018 08:02 AM
Mind boggling...
Quote oak.balustrade 2-10-2018 08:09 AM
Suami makan dalam kekdahnya
Quote Bedah.Cun 2-10-2018 08:27 AM
Hendon homo @alaware
Quote Orix 2-10-2018 11:23 AM
Hahahahaha adoi. Sian bininya
Quote tokmuda 2-10-2018 11:25 AM
kalau ikut cara hidup islam, takde la ramai2 babi tarak akhlak tarak pegangang hidup tu kena tangkap.



Quote kakyungpilah85 2-10-2018 11:32 AM
kang bila org cakap indonesia kena bala pasal hal macam ni meroyan marah..tapi tu laa...memang banyak jadi benda macam ni..dengan gaynye..lesbiannye..kawen campur agama lagi...
Quote serawadurian 2-10-2018 11:33 AM
Syaitttooonnn... semoga dpt hidayah la hendaknya
Quote Changa 2-10-2018 11:36 AM
highcastle replied at 2-10-2018 06:56 AM
Ha ha ha.. Rasa pelik pulak. Isteri di luar, laki main dengan jantan lain.........

Itu lah realiti di dunia sebenar.
Sebab itu akak senyum sinis jah bila tengok acik2 dok anti LGBTQ bagai sebab akak takut laki heshe, bapa heshe sendiri pun sebenarnya bapok lgbtq
Quote chicozinn 2-10-2018 12:26 PM
pil ekstasi dibeli dari KL?eh yg ni xnak plak indon nak claim??jadah
Quote abangadek 2-10-2018 12:50 PM
bininya mohom hamput dgn penyapu laki mereng camni
Quote Foxey 2-10-2018 01:11 PM
ih ih... boleh pulak laaa buat macam ni kat wife dia.
Quote ninja boy 2-10-2018 01:26 PM
Takut Bini ka
Quote snazzydaisy 2-10-2018 01:37 PM
ass jiggling partayyyyy... sicko hubby!
Quote Bedah.Cun 2-10-2018 01:53 PM
Hoi hendon @alaware dasar negara gay negara homokk lohh busokkk punya negara pendubur closet
Quote arm_band 2-10-2018 03:14 PM
sampai 22 orang dijemputnya. sempat ke nak merasa setiap satu tu

Lihat semua komen(39)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-12-2022 02:24 AM GMT+8 , Processed in 0.091235 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top