CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Peminat Sebak Mendengar Doa Prof Muhaya Kepada Fazura

2-5-2018 01:49 PM| Diterbitkan: Cari-suzy| Dilihat: 14333| Komen: 60|Original author: Oleh: Suzy

Description: Pasti perasaan akan tersentuh saat mendengar doa-doa daripada orang yang berilmu kepada kita. Begitu juga ketika doa dibacakan kepada orang yang tersayang. Kita pun turut mengaminkannya. Begitulah per ...


Pasti perasaan akan tersentuh saat mendengar doa-doa daripada orang yang berilmu kepada kita. Begitu juga ketika doa dibacakan kepada orang yang tersayang. Kita pun turut akan mengaminkannya, betul tak? Begitulah perasaan yang dialami peminat tegar aktres terbaik Festival Filem Malaysia (FFM), Nur Fazura. 


Foto: Google

Baru-baru ini, isteri kepada Bintang Paling Popular ke-30 Fattah Amin memuat naik sebuah video di akaun Instagram (IG) miliknya menunjukkan ucapan dan doa daripada pendakwah dan pakar motvasi, Datuk Prof Dr Muhaya Mohamad atau lebih dikenali sebagai Prof Muhaya. 




“Saya doakan Faz berjaya, menjadi wanita solehah, isteri dan ibu mithali, hidup penuh kebaikan dan bahagia dunia akhirat bersama Fattah Amin,” ujar Prof Muhaya dalam video berdurasi 34 saat itu. Video itu kini telah ditonton lebih 200 ribu tontonan.

Rata-rata netizen meluahkan rasa sebak dan tersentuh dengan doa itu. Ada juga antara mereka yang mendoakan Fazura mengenakan hijab suatu hari nanti. 

Foto: IG Fazura

Hubungan rapat Prof Muhaya dan Fazura memang telah lama diketahui umum. Prof Muhaya yang mesra digelar Bonda oleh Fazura juga mempunyai hubungan rapat dengan ibu Fattah Amin. Semoga silaturrahim mereka ini kekal hingga syurga. - CARI

8

Bagus
6

Marah
16

Terkejut
24

Sedih
17

Lawak
8

Bosan

Friends Rank (79 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • yumamira

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote BoongaKertas 2-5-2018 01:53 PM
prof please..nak telekung talk and open to public fans please? nak fazura!!
Quote BookerT 2-5-2018 02:17 PM
siapa yang terharu tu mari mak doakan untuk kau orang mak hayam forumer ni pulak...nak tengok sebak ke tidak...dengar doa pun sebak ke? menyampah ngengade acah muslimah sejati perintih atas sejadah...
Quote beeeee 2-5-2018 02:20 PM
BookerT replied at 2-5-2018 02:17 PM
siapa yang terharu tu mari mak doakan untuk kau orang mak hayam forumer ni pulak...nak tengok sebak  ...

hahahahahahaha
Quote Cicisweets 2-5-2018 02:34 PM
next
Quote famri7 2-5-2018 02:36 PM
Pondan nya kau sis ayat skema buku teks pon ko nak sebak???
Quote fushimi 2-5-2018 02:36 PM
BookerT replied at 2-5-2018 02:17 PM
siapa yang terharu tu mari mak doakan untuk kau orang mak hayam forumer ni pulak...nak tengok sebak  ...

doa mak hayam haruslah ada unsur unsur neraka gitew konsepnya khennnnnnnnnnnnnnnnnn

Quote mummydarling 2-5-2018 02:40 PM
telekung prog muhaya ni mcm pakaian renang.
Quote chicozinn 2-5-2018 02:44 PM
BookerT replied at 2-5-2018 02:17 PM
siapa yang terharu tu mari mak doakan untuk kau orang mak hayam forumer ni pulak...nak tengok sebak  ...

bahahahahhahaha..ayat!!
Quote chicozinn 2-5-2018 02:45 PM
BookerT replied at 2-5-2018 02:17 PM
siapa yang terharu tu mari mak doakan untuk kau orang mak hayam forumer ni pulak...nak tengok sebak  ...

bahahhahahahha. ayat!!
Quote de_ikea 2-5-2018 03:05 PM
Sweet. Design telekungnya pelik dan mahal juga iols rasa.
Quote cicicumel 2-5-2018 03:49 PM
Gitu simbiosis uols..marketing sentuh emosi..trus laku telekung
Quote bukan_ustazah 2-5-2018 03:56 PM
ni pun jadi gossip ke???? kosserrrr
Quote RatuDunia94 2-5-2018 04:07 PM
Penceramah skrg pon dh mula berniaga..
Quote BookerT 2-5-2018 07:15 PM
fushimi replied at 2-5-2018 02:36 PM
doa mak hayam haruslah ada unsur unsur neraka gitew konsepnya khennnnnnnnnnnnnnnnnn

kau ni nyah terguris hati mak...
Quote KucingBiru 2-5-2018 07:29 PM
de_ikea replied at 2-5-2018 03:05 PM
Sweet. Design telekungnya pelik dan mahal juga iols rasa.

Barang prof muhaya apa je tak mahal. Hahaa.
Quote apedehal 2-5-2018 07:37 PM
hmm...xda la mahal rm179 je pun...tp maap la prof xcantik la design telekung chuols
Quote apedehal 2-5-2018 07:39 PM
doa dr mulut org yg sentiasa berkata kebaikan kan helok n inshaAllah dimakbulkan... tp kalau dr mak hayam bookerT tu kemsalam ja la..jauh lagi la nk dimakbulkan..ekeke..larikkk
Quote Konahhh 2-5-2018 07:51 PM
Entahnye, konah sukala orang yg doa baik ni tapi takdala sebak dengar doa dari orang lain ke orang lain hahahah
Quote innocentsangat 2-5-2018 09:06 PM
Sejak bila fazura jadi ank angkat dia. Bkn yg satu lg tu ke? Hahaha. Main uturn ye...

Lihat semua komen(60)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-9-2022 02:27 AM GMT+8 , Processed in 0.086839 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top