CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Percaya Boleh Keluarkan Bisa Ular, Wanita Maut Ditimbus Najis Lembu

3-5-2018 10:50 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2945| Komen: 18

Description: Seorang wanita mati kelemasan selepas ditimbus najis lembu dipercayai bagi mengeluarkan bisa ular.
Seorang wanita mati kelemasan selepas ditimbus najis lembu dipercayai bagi mengeluarkan bisa ular.

The Sun melaporkan, Devendri, 35, berasal dari sebuah perkampungan di Bulandshahr, India dikatakan sedang mencari kayu api berhampiran rumahnya apabila tangannya dipatuk ular.




Mangsa segera berlari pulang mendapatkan suaminya, Mukesh sebelum mereka memanggil seorang penjinak ular.

Penjinak ular berkenaan, Murarey mengarahkan Mukesh untuk menimbus seluruh tubuh Devendri dengan najis lembu kerana dia percaya rawatan itu mampu mengeluarkan bisa ular.

Difahamkan, orang ramai berkumpul di luar rumah mereka untuk menyaksikan Devendri ditimbus dengan najis lembu sementara Murarey duduk di sisi mangsa sambil membaca jampi.




Malangnya, mangsa disahkan meninggal dunia akibat kelemasan selepas 75 minit ditimbus dalam najis lembu.

Menurut Murakesh, dia tidak sangka isterinya akan meninggal dunia kerana dia yakin dengan rawatan penjinak ular terbabit.

"Saya terkenal di kawasan ini kerana kemampuan saya merawat gigitan haiwan berbisa. Saya rasa Devendri dipatuk ular tedung.

"Dan ya, dia meninggal dunia kerana kelemasan ditimbus najis lembu," kata Murarey.


Foto: The Sun

Mukesh kini, membesarkan lima anaknya seorang diri selepas kematian isteri.

Sementara itu, pihak polis memaklumkan tiada laporan dibuat berhubung kejadian. - CARI
1

Bagus

Marah
1

Terkejut
4

Sedih
7

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (19 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote grouper 3-5-2018 10:52 AM
Nak sedih pun ada nak gelak pun ada..confuse plak
Quote grizz 3-5-2018 11:06 AM
mgkin mati sbb lemas xpon sbb xthn bau taik lembu tu..
Quote minguk 3-5-2018 11:17 AM
kenapa tak di lubangkan dekat mulut atau hidung, dah timbus semua memang lah lemas..
eh, kenapa tak bawa ke hospital? tu yang sepatutnya.
Quote haryatie 3-5-2018 11:30 AM
alahaiiiii...dgn bau tahi lembu sebyak tu pun da boleh buat mati
pe lg ditimbus..
kesian btul dgn mangsa kerana kepercayaan bodoh suami
Quote raxief 3-5-2018 11:33 AM
sedih betul cara kematian
Quote fushimi 3-5-2018 11:33 AM
kesianya

kuno betul kehidupan dorang

Quote Artemesiaa 3-5-2018 11:34 AM
Kalau gi spital mungkin nyawanya masih boleh diselamatkan lagi.  Guna cara tu macam mempercepatkan process hilang nyawa je.
Quote chicozinn 3-5-2018 12:23 PM
lemas sebab tak tahan bau taik lembu lettew..
Quote rifaa 3-5-2018 12:32 PM
siannye...
Quote moonbug 3-5-2018 02:09 PM
Jahilnya pemikiran mereka. Kes mcm ni selalunya tak habis baca dah boleh teka mesti India. Kesian aci tu tak dpt rawatan sepatutnya
Quote achilles_heel 3-5-2018 02:20 PM
eh...tapi dorg boleh tahan pulak kan duduk rumah calit tahi lembu? hidung tersumbat ke apa? tahi lembu dan lembu tu lagi mulia katanya
Quote armin 3-5-2018 02:43 PM
Mahal ke bil hospital india? Orang melayu pun pemikiran jumud mcm ni. Patah tulang jumpa bomoh tulang. Kencing manis minum pamoga
Quote kakiah12 3-5-2018 02:43 PM
India ni ape2 yg berkaitan dgn lembu semua di anggap bagus
Quote mjla 3-5-2018 03:00 PM
Sepesen dgn sorunk tu
Bolo lombu lam kondo
Quote abangadek 3-5-2018 03:31 PM
negara kelas ke3
Quote umbut 3-5-2018 04:36 PM
Kat hidung pun sumbat taik ke.. mati lemas racun gas toksid taik ler
Quote whadda 3-5-2018 04:39 PM
baca tajuk luar pon dah boleh agak orang negara sana
Quote Victorioussss 3-5-2018 05:56 PM
Adakah dialog "holy cow" dlm filem hollywood rooted dari yindia?

Lihat semua komen(18)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 05:12 PM GMT+8 , Processed in 0.086412 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top