CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Jiwa Kacau, Tak Ada Siapa Pujuk"-DS Vida Nafi Kahwin Senyap-Senyap

27-4-2018 03:22 PM| Diterbitkan: Cari-Amirah| Dilihat: 6680| Komen: 32|Original author: Oleh: Amirah

Description: Tiada hujan mahupun ribut, tiba-tiba ada khabar angin yang mengatakan Datuk Seri Vida telah berkahwin secara senyap dan tiada siapa tahu perkara ini.
Tiada hujan mahupun ribut, tiba-tiba ada khabar angin yang mengatakan Datuk Seri Vida  telah berkahwin secara senyap dan tiada siapa tahu perkara ini.

Foto: IG Datuk Seri Vida
Namun Datuk Seri Vida menafikan perkara tersebut dan hairan bagaimana kisah dirinya kahwin boleh timbul pula sehingga semua bertanya. Dia sendiri terkejut dengan berita itu.

“Tak ada lah mana ada kahwin, nak kahwin dengan siapa?

“Saya tak tahu macam mana orang boleh cakap saya dah kahwin sedangkan saya yang jiwa kacau ni pun tak ada siapa yang nak memujuk,” katanya kepada MH.

Foto: IG Datuk Seri Vida

Dia sendiri belum mahu memikirkan lagi soal berumahtangga kerana bimbang dikatakan terhegeh-hegeh untuk bersuami.

Namun dia mengakui ada juga lelaki yang mahu mendekati dirinya namun tidak tahu apa niat mereka yang sebenarnya untuk mengenali dirinya.

Foto: IG Datuk Seri Vida
“Walaupun umur saya macam ni tapi masih laku lagi cuma bila orang nak dekat dengan saya tu saya rasa takut sebab tak tahu dia dekat untuk duit atau populariti”

Anaknya pula, Cik B tidak mengizinkan mana-mana lelaki cuba mendekati ibunya.

“Buat masa ni Cik B tak bagi mana-mana lelaki dekat dengan saya dan dia kata dengan saya, don’t you dare.

“Tapi kalau Cik B luluskan baru saya boleh terima,” tambahnya lagi.


Untuk pengetahuan semua, Datuk Seri Vida akan membuat kemunculan semula untuk single keduanya pada Aidilfitri nanti. Jangan lupa nantikan!

Moga Datuk Seri Vida suatu hari nanti menjumpai jodoh yang betul-betul ikhlas menerimanya dan bukan disebabkan kekayaan yang dimilikinya. - CARI
10

Bagus
7

Marah
4

Terkejut
8

Sedih
4

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (40 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sharlenetexas 27-4-2018 03:24 PM
antara tokvida dan kagaya, sape lagi muda?

Quote azwanaliori 27-4-2018 10:16 PM
Zulripin xnk try ke.. Bole dpt lambo merc sbijik dua
Quote samshik 27-4-2018 10:18 PM
Ok julriporn.. Anda mampu membahagiakan kaka vida... Hihi
Quote RatuDunia94 28-4-2018 01:22 AM
Ingat org byk duit ni xde masalah? See??
Quote pavlovachoc 28-4-2018 01:24 AM
Nknkeluarkan single ke 2??? Adehhhh
Quote apiang 28-4-2018 01:48 AM
Hahahahhahahaa Sendu pulak dia semusim dua ni....  
Quote BookerT 28-4-2018 02:50 AM
kau nak beranak kecik pun mak takesah mak hayam vida...
Quote Membercaribaru 28-4-2018 05:28 AM
pengajaran u tuk diri saya sendiri, kaya tak semestinya bahagia. tapi takda duit lagi stress. baik nangis dalam keta lambo dari nangis atas motor
Quote moonbug 28-4-2018 11:50 AM
Dia sendiri mengaku dia jiwa kacau. Semoga tenang-tenang aje ye Tok Vida
Quote Leeanne88 28-4-2018 11:56 AM
Konfiden yach tok vida mengatakan dia masih laku
Quote lilac85 28-4-2018 01:15 PM
Membercaribaru replied at 28-4-2018 05:28 AM
pengajaran u tuk diri saya sendiri, kaya tak semestinya bahagia. tapi takda duit lagi stress. baik n ...

Betul tu chuolll
Quote ayjay 28-4-2018 01:28 PM
Dia ada cakap dia menyesal labur duit banyak tapi apa pun tak dapat.  Gamaknya duit pun nak habis tak masuk lebat macam dulu.  Produk dia baguih ke? Jus kurus dia sendiri tak juga kurus.
Quote clarizsa 28-4-2018 01:32 PM
Kenapa jiwa kacau?
Sunyi ye?
Kaya kan?
Pi la travel explore segala ceruk dunia
Bkn setakat p bazir shoping kat airport ke apa
Kawin je la dgn mana2 lelaki yg hensem/toyboy

Teringat i movie How to be a Latin Lover
Best movie tu. Vida patut tengok haha
Quote Konahhh 28-4-2018 03:21 PM
Sampai masa DSV focus kat diri sendiri, cari alone time. Ni mesti jiwa kacau sebab confuse diri sendiri ke character.
Quote IsobelMelody 28-4-2018 04:13 PM
tersentuh pulak hati iols tgk dia solat sambil nangis kat IG bertabahla Dato Vida... stay strong always
Quote beta_carotene 28-4-2018 04:16 PM
Cik B looks like very matured... semoga kuat demi ibu awak ye cik B..
Quote mandak20 28-4-2018 04:19 PM
Anak2 ikan semua nak try... Tumpang senang.
Quote armin 28-4-2018 06:18 PM
RatuDunia94 replied at 28-4-2018 01:22 AM
Ingat org byk duit ni xde masalah? See??

Kalau cantik takde masalah sgt tamai beratur hehe
Quote armin 28-4-2018 06:21 PM
ayjay replied at 28-4-2018 01:28 PM
Dia ada cakap dia menyesal labur duit banyak tapi apa pun tak dapat.  Gamaknya duit pun nak habis ta ...

I syak sheols ni banyak hutang. Byk duit masuk lg byk duit keluar. Lagi2 dgn cara sheols shopping tu. Tula sapa suruh tak beringat

Lihat semua komen(32)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-2-2023 08:12 AM GMT+8 , Processed in 0.084611 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top