CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Anak Syaitan Tergamak Tikam Leher, Tetak Kepala Bapa Sendiri

18-5-2017 06:14 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 2750| Komen: 18

Description: Akibat perselisihan faham, seorang anak tergamak bukan sahaja menikam leher tetapi turut menetak kepala bapanya dengan parang di rumah mereka di Kampung Sungai Gading 1 Wakuba, Batu 15, Jalan Apas, di ...
Akibat perselisihan faham, seorang anak tergamak bukan sahaja menikam leher tetapi turut menetak kepala bapanya dengan parang di rumah mereka di Kampung Sungai Gading 1 Wakuba, Batu 15, Jalan Apas, di Tawau kira-kira pukul 3.10 awal pagi tadi.


Memetik laporan Berita Harian, suspek yang dikenali Ali Nordin berusia 56 tahun yang cedera parah dan meninggal dunia di tempat kejadian setelah dibunuh anaknya yang dipercayai di bawah pengaruh dadah dengan menggunakan parang sepanjang 28 inci serta pisau.

Ketua Polis daerah, Asisten Komisioner Fadil Marsus berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan daripada orang awam yang memaklumkan satu kes tikaman di kampung tersebut.

Menurutnya, sebaik sahaja tiba di lokasi kejadian, mangsa ditemukan terbaring berlumuran darah dan disahkan meninggal dunia oleh pegawai perubatan.

“Kejadian itu dipercayai akibat perselisihan faham hingga menyebabkan suspek bertindak menikam leher dan menetak kepala mangsa menggunakan pisau serta parang panjang sebelum menikam perutnya sendiri."

“Suspek yang mengalami kecederaan teruk dibawa ke Hospital Tawau untuk mendapatkan rawatan.” 


Suspek kini ditahan bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.- CARI

sumber: Berita Harian

11

Bagus
23

Marah
14

Terkejut
11

Sedih
12

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (87 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote febreze 18-5-2017 08:34 PM
syaitonnnn btol..sula je sekali
Quote kakiselit 18-5-2017 08:37 PM
Dlm berita tadi, suspek dipercayai seorg penagih dadah. Jika dadah, bunuh diri sendiri pun tak kisah apalagi bunuh ibubapa sendiri.
Quote lonely_surina 18-5-2017 08:39 PM
penagih2 neh mmg bawa masalah n xkan abis kisah mereka neh semua..
Quote sabbath_shalom 18-5-2017 08:42 PM
Nanti kang ada yang kata Melayu wujud di Sabah.
Quote ronapink 18-5-2017 09:13 PM
thread dah ada,

anak dia sangka bapa dia ada scandal dgn bini dia
Quote ronapink 18-5-2017 09:19 PM
thread ni

https://mforum.cari.com.my/forum ... amp;fromuid=2230163
@spiderman80
Quote spiderman80 18-5-2017 09:21 PM
ronapink replied at 18-5-2017 09:19 PM
thread ni

https://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1042961&fromuid=2230163

Ronapink, ini kan thread Wartawan Cari?
Quote ronapink 18-5-2017 09:39 PM
spiderman80 replied at 18-5-2017 09:21 PM
Ronapink, ini kan thread Wartawan Cari?

ok                     
Quote PongKang 18-5-2017 09:49 PM
penagih dadah mmg menyusahkan org. jahanam betul anak arwah ni! al fatihah kat arwah
Quote mirandanicky1 18-5-2017 10:19 PM
Kecik2 tk nk mammmmps
Quote borrow 18-5-2017 10:41 PM
Dadah lagi

If tau anak hisap dadah , parent patut report polis. Hantar pusat serenti.

Skrg mcm2 dadah baru muncul , cepat je otak tu kiok.
Quote kiambang 19-5-2017 02:43 PM
Banyak kes dah macam ni ...
Quote aznizazzadele 19-5-2017 03:06 PM
innalillah
Quote chinta89 21-5-2017 04:35 PM
jahatnya ko bunuh ayah sendiri
Quote Miming2 21-5-2017 04:49 PM
Drg dua beranak sja kah yg ada masa kejadian? Sadis sungguh
Quote achikrahman 21-5-2017 04:54 PM
allahuakbar...
Quote Mbak_oya 21-5-2017 05:26 PM
Dasyat nya pengaruh dadah.
Quote swimswim 21-5-2017 07:40 PM
ni berita asteruk ni

Lihat semua komen(18)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-9-2022 10:46 AM GMT+8 , Processed in 0.070737 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top