CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Menantu Perempuan Cedera Parah Ditetak Bapa Mertua

28-10-2016 12:11 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4193| Komen: 11

Description: Di Alor Setar, seorang bapa mertua berusia 86 tahun bertindak kejam menetak menantunya yang berumur 42 tahun dengan pisau pemotong daging, akibatnya bahagian leher dan tangan menantu tersebut cedera p ...

Di Alor Setar, seorang bapa mertua berusia 86 tahun bertindak kejam menetak menantu perempuannya yang berumur 42 tahun dengan pisau pemotong daging. Ini mengakibatkan bahagian leher dan tangan menantu tersebut cedera parah.


sumber foto: http://citifmonline.com/

Memetik laporan Bernama, tragedi keluarga tersebut dibongkarkan selepas pihak polis menerima laporan daripada sebuah hospital swasta Selasa lalu, kini suspek telah ditahan dan sebilah pisau pemotong daging telah dirampas.

Menurut Ketua Polis Daerah Kota Setar, ACP Mohd Rozi Jidin, kejadian tersebut berlaku di Taman Selayang. Mangsa menghunui rumah tersebut bersama suami dan bapa mertuanya.

"Mangsa tidak pasti punca ayah mentuanya bertindak sedemikian kerana ayah mentuanya tidak mempunyai masalah mental selain tidak berlaku salah faham antara mereka sebelum kejadian."


Tambah  ACP Mohd Rozi, polis sedang menjalankan siasatan terhadap motif suspek bertindak sedemikian.- CARI
23

Bagus
16

Marah
16

Terkejut
16

Sedih
11

Lawak
30

Bosan

Friends Rank (112 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kelip2_07 28-10-2016 12:14 PM
giler..xpdn ngan umur
Quote Manjahati 28-10-2016 12:17 PM
Dah kenapa ler atok ni.. Dah usia bonus
Quote zameyla 28-10-2016 12:30 PM
nyanyuk la tu kot...
Quote gadogado 28-10-2016 12:38 PM
Mgkin dia nmpk mnantu dia mcm ayam daging
Quote HazeLJoseph 28-10-2016 01:09 PM
Jangan kata menantu hansuang  suda.. Aku pernah tgok menantu mulut hansuang,siap maki ,sepak terajang pak mertua.. Padahal umur baru 18.. Kalau hansuang selayaknyalah ,jika tak mohon duduk asing laa kak..
Quote 3bidadara 28-10-2016 02:58 PM
macam2 hal...
Quote Rainrein 28-10-2016 05:38 PM
Dah kenapa pacik? Anda mental or menantu kurang ajar?
Quote fox. 28-10-2016 07:13 PM
tak kan macam tu skali marahkn menantu
Quote cecci84 30-10-2016 01:24 AM
apa pasal
Quote Orix 30-10-2016 01:37 AM
Kuatnye dah 86 boleh tetak org bagai
Quote cHimo 30-10-2016 01:47 AM
86 tahun tuh... Masi bertenaga..

Lihat semua komen(11)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 07:20 AM GMT+8 , Processed in 0.076672 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top