CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Lelaki Terjun Jambatan Di P.Pinang, Dipercayai Ditemui

28-10-2016 11:26 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 7423| Komen: 36

Description: Kira-kira pukul 8.10 pagi tadi sekumpulan nelayan menjumpai mayat seorang lelaki yang lengkap berpakaian pada jarak 1 batu nautika dari lokasi Mohd. Shukri Saad, 38, yang dilaporkan terjun di Kilomete ...

sumber foto: http://assets.hmetro.com.my/


Menurut laporan Kosmo, kira-kira pukul 8.10 pagi tadi sekumpulan nelayan menjumpai mayat seorang lelaki yang lengkap berpakaian pada jarak 1 batu nautika dari lokasi Mohd. Shukri Saad, 38, yang dilaporkan terjun di Kilometer 11.3 Jambatan Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah di Pulau Pinang Rabu lalu.

Difahamkan, mayat tersebut ketika ditemui dalam sudah kembung dan dalam keadaan terapung dengan beg berisi bata yang masih digalas pada bahunya.

Menurut jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat negeri, mayat lelaki itu kemudiannya dibawa ke Jeti Batu Musang di Batu Kawan sebelum diserahkan kepada polis untuk pengesahan identiti.

Proses pengecaman akan dilakukan ahli keluarga Mohd. Shukri di Hospital Sungai Bakap sebentar lagi.- CARI


28

Bagus
29

Marah
20

Terkejut
25

Sedih
20

Lawak
37

Bosan

Friends Rank (159 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote zameyla 28-10-2016 11:27 AM
lorrr.....yg kata jumpa hidup tu tipu la??
Quote ramaramu 28-10-2016 11:31 AM
zameyla replied at 28-10-2016 11:27 AM
lorrr.....yg kata jumpa hidup tu tipu la??

mungkin salah info kot.. tp kat benang sebelah ada gamba..
Quote zameyla 28-10-2016 11:36 AM
ramaramu replied at 28-10-2016 11:31 AM
mungkin salah info kot.. tp kat benang sebelah ada gamba..


Quote wux1129 28-10-2016 11:37 AM
siap dgn dukung beg isi batu bata..mmg nk suh berat tenggelam
Quote Gadis_sarawak 28-10-2016 11:43 AM
wondering jap..wife arwah tak cari ke lakinye? or risau ke lepas dapat tau yang masa arwah mula terjun dulu tu? ke aku terlepas pandang,..
Quote kemaruk 28-10-2016 11:44 AM
Walaupon meninggal, still no alhamdulillah for you
Quote kemaruk 28-10-2016 11:45 AM
Gadis_sarawak replied at 28-10-2016 11:43 AM
wondering jap..wife arwah tak cari ke lakinye? or risau ke lepas dapat tau yang masa arwah mula terj ...

Orang sarawak kacak2 sidaknya o  
Quote AbukRokok 28-10-2016 11:46 AM
dia mati pun xkan jadi malaysia spring
Quote Gadis_sarawak 28-10-2016 11:53 AM
kemaruk replied at 28-10-2016 11:45 AM
Orang sarawak kacak2 sidaknya o

Quote kemaruk 28-10-2016 11:56 AM
Gadis_sarawak replied at 28-10-2016 11:53 AM

Malu indah nya eh
Quote Gadis_sarawak 28-10-2016 12:00 PM

sikda la bangkem..besa besa jak..
Quote batmana 28-10-2016 12:01 PM
Gadis_sarawak replied at 28-10-2016 11:43 AM
wondering jap..wife arwah tak cari ke lakinye? or risau ke lepas dapat tau yang masa arwah mula terj ...

manala bini tak risau , laki jadi cmni,

tapi sebab ada anak2 kcil, aku rasa bininya kna kuat bdpn dgn smua ni.tu yg dia takdela luahkn dlm media sosial ke ape.

harap bininya tabah hadapi dugaan ni.

Quote zulka 28-10-2016 12:03 PM
innalilah...
takziah utk keluarga mangsa yg ada dlm forum
Quote Bedah.Cun 28-10-2016 12:03 PM
Ai rase penah nampak pic bini dia macam menangih ke hape kat motor laki heshe yang kat jambatan tue
Quote Teh_90 28-10-2016 12:04 PM
batmana replied at 28-10-2016 12:01 PM
manala bini tak risau , laki jadi cmni,

tapi sebab ada anak2 kcil, aku rasa bininya kna kuat bd ...

siap diikat dengan pemberat agar tenggelam...memang arwah nekad nak mati..
Quote kemaruk 28-10-2016 12:13 PM
Bangkem harap korang2 yang anti kerajaan takde la ambik keputusan camni..

Sebab tu la bangkem gigih menjawab pertanyaan korang2 yang tuduh kerajaan macam2.. bangkem sedaya upaya bago rasionalisasi kenapa kerajaan bertindak sebegitu sebegini..

Sebab bangkem tau, orang yang anti kerajaan nih sebenarnya ada masalah peribadi yang lain, yang mendorong beliau membenci kerajaan, selalunya atas alasan tak munasabah..
Quote CiliPadiSedap 28-10-2016 12:15 PM
setiap orang ada dugaan hidup masing2

kena kuat and jangan down selalu

faktor down mungkin kesihatan ( hormon ) kena joging

pemakanan ( kurangkan makanan junk food)

rohani ( dekatkan diri dengan allah ) dan sentiasa positif

matter of time untuk berjaya. dont give up ..

champion dont give up..

Quote Gadis_sarawak 28-10-2016 12:17 PM
batmana replied at 28-10-2016 12:01 PM
manala bini tak risau , laki jadi cmni,

tapi sebab ada anak2 kcil, aku rasa bininya kna kuat bd ...

ye mungkin jugakkan..kesian bininye..anak dah la kecik2 lagi...
Quote oppol 28-10-2016 12:20 PM
Baguslah apa yang dia buat...
Nak mati terjun dengan pemberat sekali di tempat yang tiada orang...
Tak macam sesetengah orang yang nak terjun tunggu bomba datang...

Lihat semua komen(36)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-2-2023 09:20 AM GMT+8 , Processed in 0.094045 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top