CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Ayuh Pencinta Kucing, Syurga Anda Ada Di Pulau Lanai, Hawaii

28-10-2016 12:36 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 5141| Komen: 17|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Kalau anda seorang yang 'gila kucing' dan memang sangat-sangat sayangkan haiwan manja tersebut, tempat ini memang sesuai sungguh untuk anda kunjungi kalau nak peluk kucing-kucing yang gebu.
Sumber Foto: Boredpanda.com


Kalau anda seorang yang 'gila kucing' dan memang sangat-sangat sayangkan haiwan manja tersebut, tempat ini memang sesuai sungguh untuk anda kunjungi kalau nak peluk kucing-kucing yang gebu.

Lanai Cat Sanctuary yang terletak di Hawaii adalah rumah bagi hampir 500 ekor kucing dan pengunjung yang datang ke sini boleh membelai dan memberi makan makhluk yang tersangat comel ini!




Lokasinya di Pulau Lanai, tempat perlindungan ini adalah seluas 25,000 kaki persegi dan disebabkan kucing-kucing tersebut tidak dikurung, maka kita dapat melihat semuanya bebas bergerak ke mana sahaja.


Kucing-kucing tersebut juga sedia untuk diambil sebagai 'anak angkat' bagi sesiapa sahaja yang mahukannya , malah yang lagi menarik mana-mana kucing terbiar akan dipelihara dengan baik di sini.


Pengunjung dari seluruh dunia menjadikan syurga kucing ini sebagai salah satu tempat pilihan utama yang wajib dikunjungi di Hawaii untuk merasai sendiri pengalaman unik bermain dengan ratusan ekor kucing.


Suasana yang tenang dan pemandangan yang cantik memang menjadi tempat yang tepat untuk menghabiskan masa di sini.

Tempat ini dibuka untuk orang ramai mulai dari pukul 10 pagi hingga 3 petang setiap hari.

Ada yang rasa nak terbang ke sana sekarang juga tak? -CARI





23

Bagus
20

Marah
24

Terkejut
26

Sedih
35

Lawak
25

Bosan

Friends Rank (153 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote fly_in_d_sky 28-10-2016 12:54 PM
rasa nak beli tiket and duduk sana seminggu ... layan kucing
Quote AlienGurlz 28-10-2016 01:53 PM
Ololo. Comelnyaaaaaaa.
Kalaulah aku boleh bawak kucing2 aku duduk sana.
Quote DeeHanania 28-10-2016 03:45 PM
Alaahhaaii!!!comel yer...tringin nak ke sna
Quote Artemesiaa 28-10-2016 03:53 PM
Chomel2 sihat2 semuanya
Quote heywana 28-10-2016 04:15 PM
nak pergi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote siskepoh 28-10-2016 05:42 PM
Belakang rumah sis pon dah boleh dianggap syurga kucing jugak.
Quote mesmerize 28-10-2016 09:53 PM
mesti bau tungkik kan area tu ngan najis kucing
btw ai cat lover gak. ada bela 2 ekor kucing parsi dalam rumah. manja nak mampus.
n najis dia mmg ai cepat2 buang. n selalu ganti pasir jamban diorang. takmau rumah berbau tungkik.
Quote cik-jaja 28-10-2016 10:26 PM
Awww dah la semua manja, comel, gebu, dan seumpamanya la..siap boleh peluk cium lagi..hmm besnyee
Quote merrissa 29-10-2016 12:02 AM
aku cume nak tau bau tempat tuh camner kihkihkih

Quote seramado 29-10-2016 09:27 AM
Alahai comei nya
Quote starzbites00 29-10-2016 07:48 PM
Gebu2 sihat2 kucing semua kt sini...
Quote mbhcsf 29-10-2016 08:47 PM
eeeeeeeeeeeeeee.....comelnyerrrrrr
Quote chazey 31-10-2016 12:29 AM
Euw! Mesti kuat bau kucing / tahi kucing!
Quote pencariey 31-10-2016 08:39 AM
fuhh bestnye dpt gosok tucen2 gebus
Quote sheme 31-10-2016 11:37 AM
Eeeeee bestnyaaaaaaaa... manjaaaa

Kucing ai..nakall.. tk leh di peluk plk tu..tk reti duk diam..
Quote lipsofanangel 31-10-2016 12:20 PM
whoa.... aman damai hilang stress ni
Quote hatikudus 31-10-2016 01:55 PM
aloh alohhhh chumelnyaaaaa lahaii...baguslah buat camni, bg org2 yang takleh bela kucing kat umah boleh pi tempat ni bila2....nampak sihat & terjaga kucing2 kat situ

Lihat semua komen(17)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 02:59 PM GMT+8 , Processed in 0.110319 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top