CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1659|Reply: 18

Anak Syaitan Tergamak Tikam Leher, Tetak Kepala Bapa Sendiri

[Copy link]
Post time 18-5-2017 06:14 PM | Show all posts |Read mode
Akibat perselisihan faham, seorang anak tergamak bukan sahaja menikam leher tetapi turut menetak kepala bapanya dengan parang di rumah mereka di Kampung Sungai Gading 1 Wakuba, Batu 15, Jalan Apas, di Tawau kira-kira pukul 3.10 awal pagi tadi.


Memetik laporan Berita Harian, suspek yang dikenali Ali Nordin berusia 56 tahun yang cedera parah dan meninggal dunia di tempat kejadian setelah dibunuh anaknya yang dipercayai di bawah pengaruh dadah dengan menggunakan parang sepanjang 28 inci serta pisau.


Ketua Polis daerah, Asisten Komisioner Fadil Marsus berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan daripada orang awam yang memaklumkan satu kes tikaman di kampung tersebut.


Menurutnya, sebaik sahaja tiba di lokasi kejadian, mangsa ditemukan terbaring berlumuran darah dan disahkan meninggal dunia oleh pegawai perubatan.

“Kejadian itu dipercayai akibat perselisihan faham hingga menyebabkan suspek bertindak menikam leher dan menetak kepala mangsa menggunakan pisau serta parang panjang sebelum menikam perutnya sendiri."

“Suspek yang mengalami kecederaan teruk dibawa ke Hospital Tawau untuk mendapatkan rawatan.”


Suspek kini ditahan bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.- CARI



sumber: Berita Harian
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-5-2017 08:34 PM From the mobile phone | Show all posts
syaitonnnn btol..sula je sekali
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2017 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Dlm berita tadi, suspek dipercayai seorg penagih dadah. Jika dadah, bunuh diri sendiri pun tak kisah apalagi bunuh ibubapa sendiri.
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2017 08:39 PM | Show all posts
penagih2 neh mmg bawa masalah n xkan abis kisah mereka neh semua..
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2017 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Nanti kang ada yang kata Melayu wujud di Sabah.
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2017 09:13 PM | Show all posts
thread dah ada,

anak dia sangka bapa dia ada scandal dgn bini dia
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2017 09:19 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2017 09:21 PM | Show all posts
ronapink replied at 18-5-2017 09:19 PM
thread ni

https://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1042961&fromuid=2230163

Ronapink, ini kan thread Wartawan Cari?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-5-2017 09:39 PM | Show all posts
spiderman80 replied at 18-5-2017 09:21 PM
Ronapink, ini kan thread Wartawan Cari?

ok                     
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2017 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
penagih dadah mmg menyusahkan org. jahanam betul anak arwah ni! al fatihah kat arwah
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2017 10:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Kecik2 tk nk mammmmps
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2017 10:41 PM | Show all posts
Dadah lagi

If tau anak hisap dadah , parent patut report polis. Hantar pusat serenti.

Skrg mcm2 dadah baru muncul , cepat je otak tu kiok.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Banyak kes dah macam ni ...
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2017 03:06 PM | Show all posts
innalillah
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2017 04:35 PM | Show all posts
jahatnya ko bunuh ayah sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2017 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Drg dua beranak sja kah yg ada masa kejadian? Sadis sungguh
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-5-2017 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
allahuakbar...
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2017 05:26 PM | Show all posts
Dasyat nya pengaruh dadah.
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2017 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
ni berita asteruk ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2022 05:16 AM GMT+8 , Processed in 0.115708 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list