CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Datang Jenguk Anak, Persengketaan Elly Mazlein Dan Bekas Suami Sudah Berakhir?

6-12-2016 05:02 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 19732| Komen: 113|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Krisis yang melanda Elly Mazlein dan bekas suaminya, Azmi Hatta mungkin sudah berakhir apabila pengarah tersebut sudah melawat anak mereka, Putri Sara Sefhia buat pertama kali pada hari ini.
Foto: IG Elly Mazlein

Krisis yang melanda Elly Mazlein dan bekas suaminya, Azmi Hatta mungkin sudah berakhir apabila pengarah tersebut sudah melawat anak mereka, Putri Sara Sefhia buat pertama kali pada hari ini.

Penyanyi dan pelakon cantik itu meluahkan rasa syukur di laman Instagramnya apabila ayah bayinya yang kini berusia 9 bulan itu sudah pun datang melawat ke kediamannya di Cyberjaya. 

Foto: IG Elly Mazlein
"Syukur, Sefhia tidak menangis walau pun terlalu lama tidak berjumpa dengan bapanya. Semoga lawatan ini berterusan demi masa depan anak," luahnya di Instagaram.


Menurut Berita Harian Online, Elly juga seakan memberi peringatan supaya bekas suaminya itu memberikan keutamaan kepada bayi mereka dahulu berbanding perkara yang lain.

"Bercinta tidak salah, asalkan hak anak jangan disia-siakan. Jangan dihalang apabila bapa ingin berjumpa dengan anaknya dan jangan asyik bercinta sampai lupa darah daging sendiri," katanya.

Foto: IG Elly Mazlein
Sebelum ini, perbalahan antara mereka menyebabkan Azmi tidak pernah melawat anaknya sejak dilahirkan walaupun mahkamah memberinya hak lawatan seminggu sekali. 

Baguslah kalau macam itu, lupakan sahaja persengketaan lalu, buka buku baru demi si kecil yang tercinta. Apa-apa pun didoakan semoga Elly Mazlein terus sukses dan bahagia. -CARI

Foto: IG Elly Mazlein
8

Bagus
7

Marah
7

Terkejut
11

Sedih
11

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (53 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote teha86 6-12-2016 05:23 PM
itupun kau nak post kat ig...pape la elly..diam2 sudahla,..pastu post mcm perli2...ermm..
Quote harkktuih 6-12-2016 05:25 PM
tak boleh nk bersyukur diam2..lagi mau perli2..dendiam sudah..saje je kann nk create drama baru..
Quote Nt-ViruS 6-12-2016 05:25 PM
elly mazlein ni hot gak..
Quote WajibulGhunah 6-12-2016 05:33 PM
Kak lina bangkit dri kuburan 2016 ni uolsss
Mendiva gituhhhh
ABP milik sheolss la nampoknyeee
Quote hanisbunny 6-12-2016 05:42 PM
giteww kak lina..dlm kesyukuran, perlian pompom smpt jugak diselitkan.., btw, bgs la berbaik demi anak..jd mcm erra ngan engku emran..aman jaaa diorg..
Quote mommymonster82 6-12-2016 05:43 PM
Syukur2 jugak..dalm syukur perli kiri kanan jugak...Adoilah k lina pom pom
Quote drivethru 6-12-2016 05:44 PM
Pom...pom...pommm...
Puk....puk....pukkkk...
Pom...pom.. pommm....
Puk...puk....pukkk....
Quote darlingstranger 6-12-2016 05:46 PM
motifff kaklina pom pom perli bapak kepada anakmu sendiri kat ig? syukur alhamdulillah sudah la semua nak cerita kaaaa kang tak pasal terus tak dtg dah org tu tgk anak
Quote mrsLucky 6-12-2016 05:58 PM
Syukur.. semoga berterusan...kami2 di sini pon tumpang gembira
Quote sukacactus 6-12-2016 06:02 PM
Awal2 luahan tu dah elok dah
Masuk perenggan kedua, mcm nak provoke yg sebelah sana... x elok la camtu
Quote MekConkey 6-12-2016 06:05 PM
Alhamdulillah kak lina pom pom...
Quote azalia72 6-12-2016 06:05 PM
Masih ada dendam kesumat tuuu...

Apa pun Alhamdulillah satu permulaan yg baik
Quote -electrifying- 6-12-2016 06:07 PM
sempat lagi tuuuu
Quote zehra2 6-12-2016 06:22 PM
Anak bini dulu... dia pergi tgk tak?
Quote melinda_kerr 6-12-2016 06:30 PM
terpaksa jumpa ker??
Quote Lolalala 6-12-2016 06:42 PM
tunggu apa pulak komen balas yang sebelah sana tu pulak
Quote Nenasketum 6-12-2016 06:44 PM
Get a laif elly & acik kepam sekelian.... tetiba la pulak
Quote mak.esah 6-12-2016 06:45 PM
khen sempat lg tu perenggan kedua
tp kaklina ni makin cun pulak gmba yg seken tu
Quote cha-cha 6-12-2016 06:46 PM
Perli dalam imannnnn gitu

Lihat semua komen(113)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-5-2022 10:12 AM GMT+8 , Processed in 0.084793 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top