CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Curi Barangan Kosmetik, Geng Wanita Ini Guna Teknik Payudara

6-12-2016 03:40 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 7878| Komen: 30|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Media sosial digemparkan lagi dan kali ini dengan penyebaran video yang memaparkan aksi licik empat wanita yang berkomplot mencuri barangan kosmetik di sebuah butik di Parit raja, Johor.
Foto: FB Ika Tieqa

Media sosial digemparkan lagi dan kali ini dengan penyebaran video yang memaparkan aksi licik empat wanita yang berkomplot mencuri barangan kosmetik di sebuah butik di Parit raja, Johor.



Netizen yang melihat rakaman tersebut menyifatkan perlakuan tersebut sebagai satu cara mencuri baru yang dipanggil sebagai 'teknik curi menggunakan payudara.'

Ini disebabkan keempat-empat suspek telah memasukkan barang yang dicuri ke dalam coli dan beg tangan sebelum beredar pergi.

Pemilik butik Blackcuba Rich menyatakan yang kerugian yang ditanggung akibat perbuatan licik tersebut dianggarkan bernilai RM1000 hingga RM2000.



Difahamkan ketika kejadian tersebut berlaku, hanya tiga kaki tangan butik yang bertugas. Seorang pekerja sedang berehat, seorang lagi sedang betulkan mesin pencetak dan seorang lagi sedang melayan suspek.

Melihat pekerja masing-masing sibuk, mereka mengambil kesempatan untuk mengambil beberapa barangan. 

Menurut satu komen dari pengguna Facebook yang dikenali sebagai Deqna Rose, dia memberitahu yang kumpulan wanita itu seakan-akan suspek sama yang mencuri butik miliknya dalam kejadian beberapa bulan lepas.

Sementara itu seorang lagi netizen telah memuat naik gambar sekumpulan wanita yang didakwa pencuri butik tersebut.

Foto: Facebook
Rata-rata netizen mengecam perbuatan mereka dan menyifatkan kecantikan yang dimiliki suspek-suspek tersebut rupanya adalah hasil dari alatan solek yang dicuri.

Foto: Facebook
Alahai, macam-macam cara sekarang orang sekarang buat demi mendapatkan sesuatu tanpa mengeluarkan duit. Lagi keji yang membuat perlakuan jenayah ini adalah wanita-wanita cantik yang kelihatan baik di hadapan, namun berperangai syaitan di belakang.

Kalau sudah viral begini, mana lagi nak sorok muka tu? Semoga segera bertaubat. -CARI
10

Bagus
19

Marah
14

Terkejut
10

Sedih
11

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (79 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote roro.suketi 6-12-2016 03:54 PM

Info Menarik Siti Nurhaliza Perlu Anda Tahu!
KECOH! Gambar Fazura Tampil Seksi Dikritik Peminat Bikin Panas!
Bekas Suami Elly Mazlein Terkilan Dituduh Punca Penceraian Angkara Pihak Ketiga!
Quote pocongkiutss 6-12-2016 04:40 PM
Gambar ramai2 tu takyah tutup muka..biar orang tau sapa..senang tak tangkap mangkuk2 tingkat ni :
Quote qasehalana 6-12-2016 05:01 PM

aduii payudara pun digunakan untuk mencuri. sepatutnya untuk bagi susu kat anak dan suami

Quote hanisbunny 6-12-2016 05:22 PM
qasehalana replied at 6-12-2016 05:01 PM
aduii payudara pun digunakan untuk mencuri. sepatutnya untuk bagi susu kat anak dan suami

tulah...salah satu nikmat tuhan yg mereka dustakan..
Quote Emperor95 6-12-2016 05:28 PM
Jenayah terancang..
ada syarat saiz payudara tertentukah untuk sertai atau tiru mereka
Quote -electrifying- 6-12-2016 05:33 PM
mke2 cia je
Quote WajibulGhunah 6-12-2016 05:39 PM
Euuuuuuuu

Lahanatnyah perangai
Quote qasehalana 6-12-2016 05:52 PM
hanisbunny replied at 6-12-2016 05:22 PM
tulah...salah satu nikmat tuhan yg mereka dustakan..


kesian bakal suami dia. dapat payudara pencuri
Quote cik-jaja 6-12-2016 06:28 PM
errrr nsebek tak letak kat tuttt...
Quote felinecat 6-12-2016 06:45 PM
kenape xkene tgkap lg, adakah disebabkan pakwe mereka golongan penguatkuasa...teringat kawan sekolah, muke lawa, lemah lembut bagai tp kaki curiiiii...bile kami perempuan dedahkan rahsia dia kaki curi sbb kantoi beberapa kali, eh kami yg kene marah dgn student lelaki, buke aib kata mereka...eh kucing la, mentang2 budak tu lawa, cube huduh...jilake betul
Quote Teru2Bozu 6-12-2016 06:58 PM
geng2 kopek
Quote poison_paradise 6-12-2016 07:08 PM
Lawa ke mcm Boyan je
Quote mieymiey 6-12-2016 07:44 PM
Geng bedak tepung gomak semua
Quote AmandaRollins 6-12-2016 08:01 PM
felinecat replied at 6-12-2016 06:45 PM
kenape xkene tgkap lg, adakah disebabkan pakwe mereka golongan penguatkuasa...teringat kawan sekolah ...

Yeke?means pakwe polis ke apa?xkesah la pakwe hakim ke,polis ke,jpj ke,keadilan kena ditegakkn..cantik dr hasil mencuri brg jualan org..tp xcantik pun aq tgk muka minah ni sekor2..mcm org yindon je..johor kn ramai indon..
Quote cknoriz 6-12-2016 08:17 PM
lawa ke?


mcm tak je haha
Quote sambaldurian 6-12-2016 10:04 PM
Huh cantik????
Quote chiquititamichi 6-12-2016 11:46 PM
Ni minah endon kilang je sakan berjimba segeromboln mcm ni....ummah meleis x kose berekor2 cmni...
Quote kuriboh 7-12-2016 12:09 AM
Nk hidup nmpak high class, tak mampu pny pasal, mencuri pon bolehhh
Quote Grndrbi 7-12-2016 12:59 AM
hanisbunny replied at 6-12-2016 05:22 PM
tulah...salah satu nikmat tuhan yg mereka dustakan..

Lol...       ...nikmat yang di dustakan..

Lihat semua komen(30)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-5-2022 09:26 AM GMT+8 , Processed in 0.087681 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top