CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Bergelar Jutawan Bukan Seorang Tapi Sekeluarga" - Neelofa

1-2-2016 10:13 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 30582| Komen: 178

Description: Neelofa jelas sekali tidak mengambil pusing dengan gelaran jutawan muda yang sering dilabel kepadanya
Oleh Izzah Abbasy

Tidak hairan jika pelakon dan pengacara terkenal malah jelita ini digelar jutawan. Menjalankan perniagaan bersama ahli keluarganya, Neelofa sebelum ini telahpun mempunyai produk bersama keluarganya iaitu BellaVita.

Kini, beliau mengambil keputusan untuk meneruskan perniagaan dengan jualan kanta pelekap dan tudung di bawah jenamanya, Naelofar.



Jualan tudung Naelofa baru-baru ini mencecah RM50 juta, pelakon dan juga usahawan wanita, Neelofa jelas sekali tidak mengambil pusing dengan gelaran jutawan muda yang sering dilabel kepadanya.


"Kejayaan yang orang perkatakan itu adalah hasil titik peluh saya dan keluarga. Ia tidak akan berlaku sekiranya saya tampil berseorangan tanpa sokongan dan kerjasama keluarga terutamanya ibu dan ayah saya. Saya bersyukur kerana kepercayaan yang saya peroleh ini akhirnya membuahkan hasil.

Saya mahu perniagaan ini berjalan dalam jangka masa yang lama dan bukannya sementara. Jadi fokus saya lebih kepada bagaimana mahu kekal dan mengembangkan lagi perniagaan ini berbanding memikirkan apa yang diperkatakan orang lain kepada diri saya."



Memetik laporannya kepada Sinar Harian pula,

“Bila pihak kami berbincang semula mengenai berita yang keluar, sebenarnya ia juga memberi kebaikan dan tak nafi juga yang buruk. Dari segi perniagaan, sebenarnya lebih banyak peluang yang kita terima dan pada masa sama kita juga tidak ada sesuatu yang boleh disorokkan”

“Saya terima dan tidak kisah jika mereka menggelarkan saya seperti itu dan menganggapnya sebagai satu doa. Saya berharap ia tidak akan mengubah siapa diri saya kerana saya masih individu yang sama cuma mahu menjadi yang lebih baik daripada setiap sudut,” - CARI Infonet


Kredit Foto : Neelofa Instagram

22

Bagus
23

Marah
21

Terkejut
33

Sedih
37

Lawak
21

Bosan

Friends Rank (157 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote chazey 31-1-2016 08:00 PM
Iya.

Akak mengakui cemburukan duit sheol. So nice muda2 dah jutawan.
Quote munchkin 31-1-2016 08:22 PM
Tahniah lofa.
Quote tiang@pi 31-1-2016 08:27 PM
Bagus2...........
Quote CrowneGlory 31-1-2016 08:27 PM
Pandai berbisnes...untung pun juta2...ni la baru clevergirl
Quote Themilo 31-1-2016 08:28 PM
sapa je la yang panggil sheol nih jutawan?
Quote Jajabeans 31-1-2016 08:31 PM
Dia ni penulis jgk kan. Xigt suratkhabar apa.. tpi knape eh dia pnulis. Byk pulak masa dia nk menulis2 ni.
Quote masmelon 31-1-2016 08:34 PM
untunglaaaaa ,,, muda2 dah jadi jutawan
Quote MamaMima711 31-1-2016 08:42 PM
Kelantanese kalau x pandai niaga,bukan kelantanese nama nya
Respect org pandai brniaga ni..
Quote kukukatablog 31-1-2016 08:48 PM
tempat aku keje hampir separuh pompuan pakai tudung dia,
ada yang lawa pkai ada yang tak sesuai,
yg mcm pocong pon ada...
Quote fizamn 31-1-2016 08:52 PM
Harga tudund neelofar affordable laa.. Much much cheaper dgn fareeda
  
Quote melinda_kerr 31-1-2016 08:56 PM
Jealoussss. Nk kaya mcm dia jugak
Quote sharlenetexas 31-1-2016 09:07 PM
Jajabeans replied at 31-1-2016 08:31 PM
Dia ni penulis jgk kan. Xigt suratkhabar apa.. tpi knape eh dia pnulis. Byk pulak masa dia nk menuli ...

Lofa dan missfake ada tulis dlm suratkhabar berbeza. Tulisan lofa ni nampak cerdik skit dari fake.
Quote misssakura 31-1-2016 09:09 PM
Lofa bg aku 1 juta pon dh bersyukur sgt dh
Quote nakkomenjugak 31-1-2016 09:11 PM
lofawan!
Quote setokinpurple 31-1-2016 09:12 PM
Tudung dia mmg laku mcm pisang goreng cheese. Kat butik kawan iols berapa kali restock dah tgk tudung biasa2 je. Berebut2 org beli
Quote fadz84 31-1-2016 09:14 PM
sharlenetexas replied at 31-1-2016 09:07 PM
Lofa dan missfake ada tulis dlm suratkhabar berbeza. Tulisan lofa ni nampak cerdik skit dari fake.

Mna leh samakan str8 A n x pas pmr (kata forumer) ... Ahakssss
Quote CikE 31-1-2016 09:14 PM
kukukatablog replied at 31-1-2016 08:48 PM
tempat aku keje hampir separuh pompuan pakai tudung dia,
ada yang lawa pkai ada yang tak sesuai,
y ...

Mmg brand dia skrg jdi idola..akak2..adik2..acik2 skrg...sbb tu mlimpah rezeki dia..

Leg Note : Mohon staff yg bkaitan tmpt kje kukukata jgn la OT smpi mlm gara2 kekeliruan identiti bole buat org lain lari nmpk pocong bjalan malam nti...hehe
Quote Jajabeans 31-1-2016 09:17 PM
sharlenetexas replied at 31-1-2016 09:07 PM
Lofa dan missfake ada tulis dlm suratkhabar berbeza. Tulisan lofa ni nampak cerdik skit dari fake.

Owh missfake pun ada yer.. bila si lofa ni tulis artikel npk laa sikit educated side dia tu. Yela xsemua org ada idea menulis.
Quote fadz84 31-1-2016 09:17 PM
CikE replied at 31-1-2016 09:14 PM
Mmg brand dia skrg jdi idola..akak2..adik2..acik2 skrg...sbb tu mlimpah rezeki dia..

Leg Note : ...

Hahaha...

Lihat semua komen(178)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 06:35 AM GMT+8 , Processed in 0.070919 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top