CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Dek Kerana Terlalu Cantik, Anak Saida Kini Jadi Perhatian Netizen

31-1-2016 11:24 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 23751| Komen: 112

Description: "Saya mendapat tahu nama Nurunnyssa menjadi bualan netizen di beberapa forum.
Oleh Adib ZA

Gara-gara memiliki wajah yang cantik, anak penyanyi Saida, Siti Nurunnyssa, 19 terpaksa mengunci laman Instragram miliknya dan menjadikan ia mod peribadi.


Itu yang diberitahu oleh Saida sendiri kerana mereka mendapat tahu anaknya itu menjadi bahan bualan di laman sosial. Berkata kepada mStar Online, Saida menjelaskan,

"Saya mendapat tahu nama Nurunnyssa menjadi bualan netizen di beberapa forum. Saya tidak kisah tetapi anak saya mengambil perkara itu sangat serius dan berasa privasinya diganggu.

"Apatah lagi banyak gambarnya diambil tanpa persetujuan dia pun. Saya faham, dia tidak selesa dengan situasi itu dan terpaksa menukar akaun Instagram kepada mod peribadi.

"Bagi saya, tindakannya itu bagus dan mempunyai pendirian sendiri. Saya percaya anak saya mampu berfikiran dengan bijak dengan setiap ujian yang hadir," terangnya. - CARI Infonet



Sumber: Mstar Online



(Sumber foto: Mstar Online)

32

Bagus
23

Marah
30

Terkejut
18

Sedih
31

Lawak
27

Bosan

Friends Rank (161 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kurunsing 31-1-2016 11:09 AM
abam penah jumpa dia berdua mkn kat cheras sentral
anaknya comel macam model.
abam nyaris meleleh air punai melehatnya.

Quote masmelon 31-1-2016 11:10 AM
bila punya artikel niii ?? siti pon dah 37 thun nii xkkn saida 35 ... amboiiii mcm retiss dah ank dia niii
Quote Jajabeans 31-1-2016 11:24 AM
Untung laa jd org lawa salu jd perhatian
Quote HannahMontana 31-1-2016 11:31 AM
bakal pencaras kah ?!!

Quote katibism 31-1-2016 11:45 AM
Bukan dah ada ke thread cmni..siap ada poll bagai.
Quote aderaderker 31-1-2016 11:50 AM
Anak dara yg feeling2 nd tu ek..
Quote CikRoyanners 31-1-2016 11:52 AM
Okay lettewww
Quote khairulazuan 31-1-2016 11:54 AM
kutip tacang dulu

Quote rosasen 31-1-2016 11:57 AM
dah lama org stalk dia kan...br sedar ek..hihi
Quote mokcikKSKB 31-1-2016 12:00 PM
Lawa sgt kaaa?lawa la jugak tp xdelah sampai tahap jelita...
Quote phalanx 31-1-2016 12:00 PM
Peknen time umur 15/16 ke? Kelasss ko saida
Quote anony-mous 31-1-2016 12:05 PM
Bersepah lg lawa dri ni
Quote cekelatkopi 31-1-2016 12:13 PM
saida 35? wwowww
Quote nakkomenjugak 31-1-2016 12:14 PM
iols bila nak jadik perhatian netizen? ohh lupa. kerak kuali bukan taste meleis.
Quote stilla 31-1-2016 12:47 PM
Apakah Saida tu umur 16 tahun dah ada anak? Sebab anak umur 19 dan mak 35.
Quote xixin5230 31-1-2016 12:50 PM
masmelon replied at 31-1-2016 11:10 AM
bila punya artikel niii ?? siti pon dah 37 thun nii xkkn saida 35  ... amboiiii mcm retiss dah ank ...

khen... ct pun dh 37....
Quote pinkzara 31-1-2016 01:11 PM
"..kerana terlalu cantik". Owh plss la..
Rupa biasa2 je la kamu.
Quote Munah_Sparta 31-1-2016 01:14 PM
check in..
Quote Munah_Sparta 31-1-2016 01:15 PM
kutip tacang +1

Lihat semua komen(112)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 06:43 AM GMT+8 , Processed in 0.072269 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top