CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Beego Bebas Tuduhan Khalwat

15-12-2015 12:45 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 5206| Komen: 10

Description: membebaskan tuduhan kepada kesemua lima mereka tanpa dipanggil untuk membela diri...

sumber imej: Bharian


Oleh : Fyruz Hanna

Empat tahun lalu, Beego atau nama sebenarnya Md Aszwerul Nizam Abdullah dituduh berkalwat dengan 2 kenalan wanita.

Namun, hari ini Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur membebaskan tuduhan kepada kesemua lima mereka tanpa dipanggil untuk membela diri.

Keputusan dibuat oleh Syarie Shaiful Azli Jamaludin selepas mendapati pihak pendakwaan gagal membuktikan kes prima facie.

Pendakwaan dibuat mengikut Sejseyn 20(1) (a), Enakmen Jenayah Syariah Selangor 1995 yang masing-masing memperuntukkan hukuman penjara 2 tahun atau denda RM3,000 atau kedua-duanya. -CARI Infonet.

Sumber: bharian

13

Bagus
11

Marah
18

Terkejut
14

Sedih
11

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (77 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tomet05 15-12-2015 01:18 PM
ok lah tuhbuka buku baru ye bro
Quote Lorra2411 15-12-2015 01:19 PM
perghh, dah berabad kes ni
Quote prettyuglybabe 15-12-2015 02:33 PM
kes shah jezel apa cerita ek?
pun macam dah berkurun gak..
Quote comel91 15-12-2015 06:59 PM
maksudnye cemane eh? bsalah ke x? sb comel ade bace. kalau bebeas xsemestinya tak bersalah
Quote mayaBB 15-12-2015 07:25 PM
alhamdulillah....
Quote LolaLoly 15-12-2015 07:35 PM
ala dah dibebaskan xyah la nk tau bersalah ke x.. yang penting ini hukuman dunia.. agama kita tak tahu cemane...
Quote kukukatablog 15-12-2015 07:44 PM
ni dengan Karen aritu lah kan,
Quote Suchi 15-12-2015 09:07 PM
munchkin replied at 15-12-2015 08:09 PM
Statement dari bekas suami di melodi kata kena tangkap khalwat. Now mahkmah kata dibebaskan krn pi ...

ni kes mana lak ye? sapa ade bekas suami? takkan beego lak
Quote tn9 15-12-2015 10:32 PM
mudah2an x berulang lg..jglah umah tangga ngan linda hashim tu baik2
Quote MekArchana 15-12-2015 10:57 PM
berakhir jugak kes ni

Lihat semua komen(10)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 06:07 AM GMT+8 , Processed in 0.068521 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top