CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Dato' Seri Vida Tak Kisah Disindir Fizo Omar?

16-12-2015 10:46 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 23664| Komen: 140

Description: Baru-baru ini, selebriti Fizo Omar dikatakan telah menyindir Dato' Seri Vida melalui akaun twitter.
Oleh Adib ZA

Pengasas kosmetik jenama Qu Puteh, Dato Seri Vida sememangnya menjadi sebutan ramai orang sejak meletopnya program Gegar Vaganza.

Iyalah, sepanjang rancangan itu, tak lekang wajah wanita ini dipaparkan di kaca TV termasuklah iklan-iklan bagi produk Qu Puteh dan Pamoga. Dialah penaja utama yang sanggup melabur berjuta-juta untuk program fenomena itu. 

Namun, seperti biasa, ada yang kurang menyenangi kelibat jutawan ini kerana dikatakan 'over', gedik dan sebagainya. Malah, baru-baru ini, selebriti Fizo Omar dikatakan telah menyindir Dato' Seri Vida melalui akaun twitter. 



Menjawab hal itu, ini jawapan Dato' Seri Vida:

"Pada malam Ahad lalu selepas berakhirnya konsert Gegar Vaganza, seorang rakan telah menunjukkan kepada saya entri tersebut ketika majlis sidang media.


"Tetapi saya kata kepada rakan tersebut, mungkin ia bukan untuk saya. Tetapi, kalau benar pun ia ditujukan untuk saya, saya tidak kisah. Lagipun saya sudah lali dengan kritikan. Saya telan semuanya.

"Nawaitu saya cuma satu…Saya hanya ingin berniaga dan mempromosikan produk saya. Saya dan produk tidak dapat dipisahkan.

"Biar apa pun orang kata tentang saya, itu adalah diri saya. Jika orang faham tentang perniagaan, dia akan faham juga tentang strategi orang berniaga.
Saya sudah lama berniaga. Alhamdulillah produk saya laris selepas saya ubah cara promosi. 

"Sambutan terhadap produk Pamoga dan Qu Puteh juga luar biasa. Jika mahu berjaya, kita peru sentiasa tampil dengan kelainan dan berani membuat perubahan. Saya bersyukur kerana akhirnya produk saya diterima dan tagline “Qu Puteh, Qu Puteh..Barulah Puteh” juga turut meniti dibibir masyarakat. Alhamdulillah…mujur ada Pamoga," ujarnya panjang lebar. 

Nampaknya wanita ini sememangnya langsung tidak mempedulikan perkara-perkara negatif termasuk sindiran, tohmahan dan sebagainya. Mungkin ada sesuatu yang kita boleh pelajari daripada Dato' Seri Vida, kan? - CARI Infonet


Sumber: Beautifulnara
14

Bagus
8

Marah
10

Terkejut
12

Sedih
9

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (62 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote namieamuro 16-12-2015 10:27 AM
Haku team dato vida. Fizo ni tanpa mawar. Dia bukan la siapa2 pun. Berlakon pun biase2 sajek. Kurg2 dato vida ni wpun annoyed dgn iklan sane sini tapi ituler hasil titik peluh die kan? Dr fizo?
Quote rospinki 16-12-2015 10:27 AM
fizo ni mcm seorg yg aku kenal...mcm good2 aje..phfrthhhh
Quote supersudoku 16-12-2015 10:30 AM
fizo tokey burger uolls
Quote chinta89 16-12-2015 10:35 AM
teringat zaman dulu2 pakat hentam dato vida. skg ramai yg jadikpenyokong dia plk
Quote tn9 16-12-2015 10:38 AM
moga rezeki DV terus murah. aku suke DV sbb x penah ambik kisah apa org nk ckp pasal dia
Quote supernaturalee 16-12-2015 10:40 AM
muuuuah....hahaha





Quote starcity 16-12-2015 10:40 AM
Bagus la tok vida bukan jenis cepat melenting. teringin plak nk tau liku2 perjalanan hidup & bizz tok vida sebab aku rasa bànyak cabaran yg dia kena tempuh
utk berada pada tahap sekarang
Quote pearl.silver 16-12-2015 10:41 AM
Masa ajl ke hape tah dulu bila semua pengacara terpaksa sebut tagline dgn gaya sekali, semua org bengang nyampah...
Tp bila hari2 org tgk iklan dia kt tv, jd lali dah dgn tagline que puteh..

Cuma iols harap, manja kaseh jgn laa taja mana2 anugerah...nk muntah nanti tgk pengacara laki terpaksa liuk lentok sambil wat sore nyah lorong promot produk tu...
Quote amyza 16-12-2015 10:42 AM
Biasalah,ada org suka ada yg tak. Abaikan je lah. Cuma nak tau,pakai lipstick dia nih boleh bibir mugil ker??
Quote mizzacu 16-12-2015 10:44 AM


hahahhahaaa

btw, sian tok vida.. xpa la bio je c fizo tuu
Quote bambimo 16-12-2015 10:47 AM
Meolls rasa Dato Vida ni dah brjaya branding diri dia....
Quote fuzzyfuzzy 16-12-2015 10:48 AM
Aku pon menyampah tgk tokvida ni...sampai nak termuntah..
Tp apakan daya..dah dia main sponsor for gv ...kena hadap jg la sbb den mmg layan  gv...huhu
Quote namieamuro 16-12-2015 10:54 AM
pearl.silver replied at 16-12-2015 10:41 AM
Masa ajl ke hape tah dulu bila semua pengacara terpaksa sebut tagline dgn gaya sekali, semua org ben ...

Manja kaseh yg maria paridah tertonggek2 tu ke? Mtk simpang la kalau iklan tu.
Quote itik_kuning 16-12-2015 10:54 AM
Alhamdulillah itu rezeki dia walaupun selepas Allah tarik 2 rezeki yang paling bermakna dalam hidup dia

nyata dia tak mengalah

tahniah dato vida!!!
Quote Star_el 16-12-2015 10:56 AM
ni senanya kira brainwashing dah ni haha dr memula benci jd org suka. Shocking 1st appearance smpy jadi teringat2. Nasibla aku xde benci ke hape memula qu puteh ni muncul, agaknya sbb jarang tgk tv so xnmpk slalu. Jadi skrg takdela memuja dia plak.
Quote babypureen 16-12-2015 10:59 AM
gasaklah org kata apa pun...janji produk laku dan masyukkkkk dah lerrr....tak baik tau fizo cakap camtu...dulu seblm ko kawin dgn mawar berlakon pun senduu je....sejak kawin ni barulah ada kedai burger n restoren..kalau tak nan ado punnn
Quote MH37O 16-12-2015 11:04 AM
alah....si fizo failed hinggeris unsung nih idop senang harapkan menompang bini je..kalau ko tak kawin dgn si fareeda tu jgn harapkan nak merasa kaya...ptuihh...teruskan mengikis ye dik

si dato vida tu rileks je org kutuk...ko kalau org kata sikit,melalak kat satu IG
Quote Hessa 16-12-2015 11:08 AM
nasib jugak iols tk pernah pikir negatif dgn cara promosi dato'vida ni..
bila ramai hencap dia dulo2..iols sengih jer..iols fikir..biasalah business strategy..ikut cara memasing kan..nak lakukan barang dia..mcm tu la daya usaha dia..sebab tu dia boleh berbusiness.. tgk org yg buat business mcm mana gaya diorg..daya ketahanan mental diorg mmg sado sokmo..
cer uols google psl mula2 dia bertapak dlm business dulu..baru tau ngapa dia camtu..
bila diingat balik..dia lagu tuh pun..dia sponsor org..derma sedekah org..ada degree..master..phd..mcm2 pengalaman hidup dia..yg mengutuk tu hado???
Quote jelitaqasyah 16-12-2015 11:12 AM
i loike DS Vida sebab dia bekas pendidik... So, dia adalah orang yg tinggi IQ nya..

Lihat semua komen(140)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 01:32 AM GMT+8 , Processed in 0.070205 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top