CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 17990|Reply: 140

Kalau Benar Ia Ditujukan Kepada Saya, Saya Tidak Kisah – Datuk Seri Vida

[Copy link]
Post time 16-12-2015 10:18 AM | Show all posts |Read mode

Sempoi. Respek Abang Nara dengan Datuk Seri Vida yang begitu tenang menghadapi kritikan-kritikan yang dilemparkan kepadanya. Walaupun Fizo Omar mendakwa tweet yang ditulis tidak ditujukan kepada pengasas Pamoga itu, namun rata-rata para pengikut Gegar Vaganza menganggap pelakon itu tidak wajar menulis sedemikian. Iyerlah, Datuk Seri Vida habiskan juta-juta ringgit selaku penaja. Sekali sekala nak interframe apa salahnya kan?

Secara jujur, pada mulanya Abang Nara pun agak annoying apabila melihat keletah Datuk Seri Vida. Namun lama kelamaan rasa seronok pula. Kelakar pun kelakar. Orang kata, Datuk Seri Vida memang penyeri Gegar Vagana dengan aksi-aksi spontannya. Berkenaan tweet Fizo Omar, Datuk Seri Vida berkata:-

Pada malam Ahad lalu selepas berakhirnya konsert Gegar Vaganza, seorang rakan telah menunjukkan kepada saya entri tersebut ketika majlis sidang media.

Tetapi saya kata kepada rakan tersebut, mungkin ia bukan untuk saya. Tetapi, kalau benar pun ia ditujukan untuk saya, saya tidak kisah. Lagipun saya sudah lali dengan kritikan. Saya telan semuanya.

Nawaitu saya cuma satu…Saya hanya ingin berniaga dan mempromosikan produk saya. Saya dan produk tidak dapat dipisahkan.

Biar apa pun orang kata tentang saya, itu adalah diri saya. Jika orang faham tentang perniagaan, dia akan faham juga tentang strategi orang berniaga.

Saya sudah lama berniaga. Alhamdulillah produk saya laris selepas saya ubah cara promosi. Sambutan terhadap produk Pamoga dan Qu Puteh juga luar biasa.

Jika mahu berjaya, kita peru sentiasa tampil dengan kelainan dan berani membuat perubahan. Saya bersyukur kerana akhirnya produk saya diterima dan tagline “Qu Puteh, Qu Puteh..Barulah Puteh” juga turut meniti dibibir masyarakat. Alhamdulillah…mujur ada Pamoga

Kalau baca kisah hidup Datuk Seri Vida, memang macam-macam rintangan dan halangan yang perlu dilalui beliau sebelum sampai ke tahap ini. Rindu juga nak melihat kelibat beliau selepas tamatnya Gegar Vaganza 2. Namun tak perlu risau, kerana kalau tak silap Abang Nara, AJL30 turut sama ditaja oleh Pamoga. Sama-sama kita nantikan.


-beautifulnara


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-12-2015 10:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Haku team dato vida. Fizo ni tanpa mawar. Dia bukan la siapa2 pun. Berlakon pun biase2 sajek. Kurg2 dato vida ni wpun annoyed dgn iklan sane sini tapi ituler hasil titik peluh die kan? Dr fizo?
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 10:27 AM | Show all posts
fizo ni mcm seorg yg aku kenal...mcm good2 aje..phfrthhhh
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 10:30 AM | Show all posts
fizo tokey burger uolls
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 10:35 AM | Show all posts
teringat zaman dulu2 pakat hentam dato vida. skg ramai yg jadikpenyokong dia plk
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 10:38 AM | Show all posts
moga rezeki DV terus murah. aku suke DV sbb x penah ambik kisah apa org nk ckp pasal dia
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 10:40 AM | Show all posts
muuuuah....hahaha





Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagus la tok vida bukan jenis cepat melenting. teringin plak nk tau liku2 perjalanan hidup & bizz tok vida sebab aku rasa bànyak cabaran yg dia kena tempuh
utk berada pada tahap sekarang
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-12-2015 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Masa ajl ke hape tah dulu bila semua pengacara terpaksa sebut tagline dgn gaya sekali, semua org bengang nyampah...
Tp bila hari2 org tgk iklan dia kt tv, jd lali dah dgn tagline que puteh..

Cuma iols harap, manja kaseh jgn laa taja mana2 anugerah...nk muntah nanti tgk pengacara laki terpaksa liuk lentok sambil wat sore nyah lorong promot produk tu...
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Biasalah,ada org suka ada yg tak. Abaikan je lah. Cuma nak tau,pakai lipstick dia nih boleh bibir mugil ker??
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 10:44 AM | Show all posts


hahahhahaaa

btw, sian tok vida.. xpa la bio je c fizo tuu
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 10:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Meolls rasa Dato Vida ni dah brjaya branding diri dia....
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 10:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku pon menyampah tgk tokvida ni...sampai nak termuntah..
Tp apakan daya..dah dia main sponsor for gv ...kena hadap jg la sbb den mmg layan  gv...huhu
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
pearl.silver replied at 16-12-2015 10:41 AM
Masa ajl ke hape tah dulu bila semua pengacara terpaksa sebut tagline dgn gaya sekali, semua org ben ...

Manja kaseh yg maria paridah tertonggek2 tu ke? Mtk simpang la kalau iklan tu.
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 10:54 AM | Show all posts
Alhamdulillah itu rezeki dia walaupun selepas Allah tarik 2 rezeki yang paling bermakna dalam hidup dia

nyata dia tak mengalah

tahniah dato vida!!!
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 10:56 AM | Show all posts
ni senanya kira brainwashing dah ni haha dr memula benci jd org suka. Shocking 1st appearance smpy jadi teringat2. Nasibla aku xde benci ke hape memula qu puteh ni muncul, agaknya sbb jarang tgk tv so xnmpk slalu. Jadi skrg takdela memuja dia plak.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-12-2015 10:59 AM | Show all posts
gasaklah org kata apa pun...janji produk laku dan masyukkkkk dah lerrr....tak baik tau fizo cakap camtu...dulu seblm ko kawin dgn mawar berlakon pun senduu je....sejak kawin ni barulah ada kedai burger n restoren..kalau tak nan ado punnn
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 11:04 AM | Show all posts
alah....si fizo failed hinggeris unsung nih idop senang harapkan menompang bini je..kalau ko tak kawin dgn si fareeda tu jgn harapkan nak merasa kaya...ptuihh...teruskan mengikis ye dik

si dato vida tu rileks je org kutuk...ko kalau org kata sikit,melalak kat satu IG
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 11:08 AM | Show all posts
nasib jugak iols tk pernah pikir negatif dgn cara promosi dato'vida ni..
bila ramai hencap dia dulo2..iols sengih jer..iols fikir..biasalah business strategy..ikut cara memasing kan..nak lakukan barang dia..mcm tu la daya usaha dia..sebab tu dia boleh berbusiness.. tgk org yg buat business mcm mana gaya diorg..daya ketahanan mental diorg mmg sado sokmo..
cer uols google psl mula2 dia bertapak dlm business dulu..baru tau ngapa dia camtu..
bila diingat balik..dia lagu tuh pun..dia sponsor org..derma sedekah org..ada degree..master..phd..mcm2 pengalaman hidup dia..yg mengutuk tu hado???
Reply

Use magic Report

Post time 16-12-2015 11:12 AM | Show all posts
i loike DS Vida sebab dia bekas pendidik... So, dia adalah orang yg tinggi IQ nya..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-12-2022 10:55 AM GMT+8 , Processed in 0.244357 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list