CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Siti Nordiana Bakal Berduet Dengan Opick

15-12-2015 11:25 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 12349| Komen: 64

Description: tuah buat pemenang Gegar Vaganza musim kedua...


Oleh Fyruz Hanna

Itulah tuah buat pemenang Gegar Vaganza musim kedua, Siti Nordiana apabila dipilih untuk bergandingan dengan Opick untuk persembahan di Istana Budaya. 

"Alhamdulilah dapat berduet dengan Opick merupakan salah satu impian Nana kerana Nana sangat meminati beliau.  Lagu-lagunya Nana suka dan sentiasa jadikan sebagai inspirasi. Jika dapat lagu, Nana mahukan lagu seperti lagu beliau iaitu balada dan ketuhanan.  Jadi Nana sangat bersyukur diberi peluang ini berduet dengan beliau.  

"Ini adalah salah satu lagi pencapaian Nana selepas GV.  Bukan mudah untuk dapat berduet dengan beliau kerana dia artis besar.  Jadi dapat peluang ini, tidak akan Nana lepaskan,"ujarnya seperti dipetik dalam Media Hiburan.


Nana bakal bergandingan dengan penyanyi hebat Opick sempena Malam Kalimah Cinta yang akan diadakan pada 23 sehingga 25 Disember 2015. -CARI Infonet.

Sumber:MediaHiburan
21

Bagus
26

Marah
15

Terkejut
35

Sedih
31

Lawak
26

Bosan

Friends Rank (154 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote maxim 15-12-2015 11:29 AM
x sangka..opick pn nk tumpang populariti nana. mentang2 nana tgh trending.

lepas ni sape lak..mybe hamoud el khedr..sami yusof..mesut kurtis..

hebat nana

Quote katibism 15-12-2015 11:35 AM
Tahniah
Quote CikRoyanners 15-12-2015 12:48 PM
Alhamdulillah , berkembang la sayap Nana .Mohon opick sebarkan kehebatan Nana kat indon kelak
Quote Suchi 15-12-2015 12:49 PM
maxim replied at 15-12-2015 11:29 AM
x sangka..opick pn nk tumpang populariti nana. mentang2 nana tgh trending.

lepas ni sape lak..my ...

ctdk kot huwahuwahuwa

tak pun koman2 adele tu pun kalo nana tak bizi lah huhuuhu husin

matiklah..

kang ade yg cebik baca ni kang hahahahah
Quote hijau88 15-12-2015 01:01 PM
Suchi replied at 15-12-2015 12:49 PM
ctdk kot huwahuwahuwa

tak pun koman2 adele tu pun kalo nana tak bizi lah huhuuhu husin

Lawak la uols.
Apa2pun tahniah Nana.
Quote doubleA 15-12-2015 01:03 PM
Bagus, sambar je semua peluang ct nana. Opick tuuuu
Quote tomet05 15-12-2015 01:18 PM
tahniah nana
x sangkan kan
Quote maxim 15-12-2015 01:22 PM
Suchi replied at 15-12-2015 12:49 PM
ctdk kot huwahuwahuwa

tak pun koman2 adele tu pun kalo nana tak bizi lah huhuuhu husin

ctdk tu level2 kg jah. x main lah

Quote hijau88 15-12-2015 01:31 PM
Wawwwww. Psembhn kat istana budaya rupanya. Bagus bagus.
Quote missDollie 15-12-2015 01:39 PM
shine..shine..shine your wayyyyy..tahniah nana..
Quote reenz013 15-12-2015 02:46 PM
tahniah nana..makin murah rezeki
Quote minahmanja 15-12-2015 03:00 PM
nana ni dia nyanyi ok, cume kekdg bile tarik tu nyaring mcm annoying gitu....ehhee..
Quote hijau88 15-12-2015 03:05 PM
Kat mstar ada tulis yg opick idam bduet ngan Ctdk. Tp ctdk tak dpt. Rupa2nya.

So, latest news penganjur pilih CT Nana nmpknya. Mmg rezeki la. Hrp2 jgn tukar retis sudah la.
Quote HOTCILI 15-12-2015 03:06 PM
Wahhh!! Tahniah Nana!!!
Quote iza.moha 15-12-2015 03:19 PM
Alhamdulillah..tahniah nana..dtg tepat pd masanya
Quote monxys 15-12-2015 03:30 PM
tahniah nana..harap dapat lagu yang menusuk kalbu mcm lagu2 opick sebelum2 ni
Quote MekArchana 15-12-2015 03:57 PM
alhamdullilah rezeki makin murah untuk nana..tahniah!
Quote sayang_mulut 15-12-2015 04:01 PM
nana ni .. utk at this point of time, die kene cepat2 kembangkan sayap ke indon.. harap sesapa boleh bawak die ke sana.. bawak lagu dangdut.. lenggok dah ada.. aura pun dah dekat sama ngn siti..
Quote mizzacu 15-12-2015 04:07 PM
maxim replied at 15-12-2015 01:22 PM
ctdk tu level2 kg jah. x main lah

hahahah.. lawak uols ni..

btw, tahniah nana

Lihat semua komen(64)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 05:40 AM GMT+8 , Processed in 0.081880 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top