CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Adakah Akademi Fantasia (AF2015) Bakal Menyengat?

29-7-2015 10:40 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 129278| Komen: 2510

Description: Rancangan realiti Akademi Fantasia bakal membuat kemunculan semula bagi musim baru tahun ini!
Oleh Adib Za

Rancangan realiti Akademi Fantasia bakal membuat kemunculan semula bagi musim baru tahun ini!


Dan kali ini, menyaksikan penyanyi dan komposer Edry Abdul Halim bakal memegang peranan sebagai pengetua bagi 'akademi' tersebut.

Konsert penentuan bakal diadakan pada 9 Ogos ini dan membariskan 16 peserta yang akan berentap bakat dan suara mereka bagi merebut gelaran juara Akademi Fantasia. 

Antara lain, barisan guru bagi rancangan kali ini termasuklah Acis sebagai Pengarah Muzik Konsert, Shahrol sebagai guru vokal, fatimah Abu Bakar sebagai guru motivasi dan Inggeris, Linda Jasmine sebagau guru tarian, Fauziah Nawi sebagau guru seni persembahan dan Que Haidar sebagai guru pementasan.


Apa pun diharapkan Akademi Fantasia musim ini mampu menghasilkan barisan penyanyi pelapis sehebat alumninya seperti Hafiz, Stacy, Akim dan sebagainya. - CARI Infonet







17

Bagus
23

Marah
26

Terkejut
25

Sedih
16

Lawak
32

Bosan

Friends Rank (139 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Rhyno 28-7-2015 04:50 PM
Edited by Rhyno at 28-7-2015 05:18 PM

[youtube]Epx67IepOyQ[/youtube]
SUFI
Quote kakasotong 28-7-2015 04:51 PM
Pengetua AF2015 Edry KRU kan. Baru je update td.

Kemain kan adik beradik conquer kerusi pengetua. Dulu Norman, skrg Edry. Yusy je belum merasa
Quote kakasotong 28-7-2015 04:52 PM
Tenaga pengajar AF2015

Quote kakasotong 28-7-2015 04:54 PM
Host konsert AF2015 mcm biasa muka yg sama Zizan kepit n Faizal fbi. Jihan dah takdak, ganti dgn Nana sbg host diari af.
Quote Rhyno 28-7-2015 04:58 PM
Edited by Rhyno at 28-7-2015 05:19 PM

[youtube]4sBXrzP4XBI[/youtube]
SUFI

Quote mybarbie 28-7-2015 05:01 PM
siapa yg jd pengarah muzik ya? edrie hasim ke????
Quote idakamaruddin 28-7-2015 05:05 PM
ZIZAN X BESSSTTTTTT
Quote kenarikelabu 28-7-2015 05:08 PM
Mmg berterusan lah ye rancangan nyanyi2 pastu tekan sms nih
Quote MousemickeyU 28-7-2015 05:11 PM
Lepastu kalau award balik2 muka same hafiz akim stacy adira (diorang memang layak pun) yg af2013 ngn 2014 punye pun sonyap je
Quote Rhyno 28-7-2015 05:11 PM
Zizan suka syok sendiri.
Quote biskut_milo 28-7-2015 05:12 PM
Omg....aku ingat af dah lama kubur...di bawah tempurung rupanya aku...
Quote Rhyno 28-7-2015 05:15 PM
ada konsert penentuan? maknanya ada konsert prelude ala AF3?
Quote tobobon 28-7-2015 05:38 PM
iols harap bila menang
Quote Rhyno 28-7-2015 05:40 PM
Edited by Rhyno at 28-7-2015 07:31 PM

kesian 4 org akan tersingkir pada konsert penentuan 9 Ogos.....
Quote mimifa 28-7-2015 06:17 PM
konsert prelude kononnya nak wat cam mawi dulu la..pastu buang yg agak2 blh mnyntap fans tegar af than jd lah gelombang tsumawi...eww tak kose kata ko..
Quote maxim 28-7-2015 06:21 PM
iols suspected openg bakal juara..coz berwajah kering persis firman
Quote Rhyno 28-7-2015 06:22 PM
Edited by Rhyno at 28-7-2015 07:32 PM

tgk la Opheng perform camna kat konsert prelude...kalau hauk nyanyiannya mungkin takda harapan kot...
Quote alesandra 28-7-2015 06:24 PM
astro mmg dahtanak buat mastercep kann asyik2 bbnu nyanyi,kertu2 nyanyi,retis2 kertu  sendu nyanyi....
Quote sepitsiput 28-7-2015 06:36 PM
maxim replied at 28-7-2015 06:21 PM
iols suspected openg bakal juara..coz berwajah kering persis firman

About to say the same thing...first td meols  cari muka2 miskinnn gituh..keji x?

Lihat semua komen(2510)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-5-2022 12:12 PM GMT+8 , Processed in 0.090978 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top