CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Persatuan Bangsa Johor Kecewa Muhyiddin Di Singkir

29-7-2015 10:39 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 15839| Komen: 88

Description: Suara rakyat Johor menerusi FB Persatuan Bangsa Johor kecewa dengan penyingkiran Tan Sri Muhyiddin Yassin...
Oleh : Fyruz Hanna

Suara rakyat Johor menerusi FB Persatuan Bangsa Johor kecewa dengan penyingkiran Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam barisan kabinet dibawah pimpinan Najib.

Facebook tersebut yang mempunyai lebih 155,000 pengikut itu menyatakan nada kecewa dalam Fb tersebut, semalam.

Penduduk Johor rata-ratanya seakan tidak menerima keputusan Perdana Menteri menggugurkan nama Ahli Parlimen Pagoh itu.


Ada antara komen yang meminta ahli UMNO Johor untuk bersatu dan meninggalkan parti sebagai penyokong Muhyiddin.

Mantan TPM itu merupakan ahli politik veteran yang memegang jawatan TPM sejak Mac 2009.
12

Bagus
8

Marah
11

Terkejut
10

Sedih
3

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (51 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote EJALTI 29-7-2015 08:36 AM
Ini betul2 punyer marah atau marah2 sayang jerk uols?
Quote noor2 29-7-2015 08:39 AM
Zahid perak kan.......abis la johor lawan perak.......ok gurau ja..jgn ambik serius
Quote protonpersona 29-7-2015 08:41 AM
Pegi mampus la dgn Umno...aku nk dengar madey kutty punya statement je pasni..
Quote EJALTI 29-7-2015 08:41 AM
noor2 replied at 29-7-2015 12:39 AM
Zahid perak kan.......abis la johor lawan perak.......ok gurau ja..jgn ambik serius

'Indon' Johor lawan 'indon' Perak kekdahya....

Gurau jerk.....
Quote Simunggu 29-7-2015 08:45 AM
protonpersona replied at 29-7-2015 08:41 AM
Pegi mampus la dgn Umno...aku nk dengar madey kutty punya statement je pasni..

Insya Allah berkat kuasa Allah...UMNO hidup & kuat.....org ja tukar...
Quote chinta89 29-7-2015 08:46 AM
masihterfikir2.. bangsa johor??

yg aku tahu ade bangsa melayu, cina, india.. ade sesape boleh xplain? soriiii off topic
Quote namirulmukminin 29-7-2015 08:48 AM
Simunggu replied at 29-7-2015 08:45 AM
Insya Allah berkat kuasa Allah...UMNO hidup & kuat.....org ja tukar...

Ye ke?? Silap2 UMNO akan terkubur terusss... Semangat 46 yang akan hidup balik...

Hidup Ku LI!!!

Quote Kerêta_Angin 29-7-2015 08:49 AM
takpe2 ... sesama jawa mesti rapatkan barisan.. singkirkan sifat kenegerian

takkan hilang jowo di buwono ..  kbi
Quote gaara_X 29-7-2015 08:51 AM
ermmmm.....nak wat cam ne...benda dah jadi
Quote Anak_Nogori 29-7-2015 08:51 AM
Sian org johor..kempunan midin jadi PM....bermakna projek terbengkalailah nampaknya..tentulah marah..kalau saya pun marah jugak..
Quote liton 29-7-2015 08:53 AM
Eleh...org Johor, Melaka , Nismilan ni marah kat Umno..marah sekejap jer.
Tak caya tunggu pilihanraya..
Quote miabebe 29-7-2015 08:54 AM
Makin jauh lah joho dr mesia pas ni...

Owhhhssssssss...joho...

Don't leave me. ...owhhhsssss...
Quote Lina66 29-7-2015 09:07 AM

ofcoz la rakyat marah...   tetiba je..

Quote juliez 29-7-2015 09:15 AM
Apa susah.. esok johor dah jadi negara lantik la.muhyiddin jadi pm
Quote Anak_Nogori 29-7-2015 09:17 AM
midin ni kan jual tanah melayu kat Singapore...sekarang tak lagi ke?..
Quote zulka 29-7-2015 09:17 AM
alaa kejap je...nti reda la...
Quote zamzam 29-7-2015 09:20 AM
Anak_Nogori replied at 29-7-2015 08:51 AM
Sian org johor..kempunan midin jadi PM....bermakna projek terbengkalailah nampaknya..tentulah marah. ...

mmg umno berjuang untuk projek perut sendiri..bukan untuk rakyat....meme haramjadah.
Quote kecimpret 29-7-2015 09:21 AM
Simunggu replied at 29-7-2015 08:45 AM
Insya Allah berkat kuasa Allah...UMNO hidup & kuat.....org ja tukar...

ayat yg sama bila pak lah turun...naik najib jd lebih teruk lg..pasni yg ganti najib pun 2 kali 5..kalo dah asal tong taik, takde tuko jd wangi nyerrrr
Quote kecimpret 29-7-2015 09:23 AM
Anak_Nogori replied at 29-7-2015 09:17 AM
midin ni kan jual tanah melayu kat Singapore...sekarang tak lagi ke?..

biasa laa dah nama pun umno...jual tanah kat spore tp tuduh cina DAP gadai tanah melayu tipu makcik pakcik kat kampung

Lihat semua komen(88)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-10-2022 04:44 AM GMT+8 , Processed in 0.072747 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top