CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Janda Dan Ibu Teruk Kena Belasah

29-7-2015 11:57 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 6889| Komen: 46

Description: Suspek berulang kali menarik rambut mangsa sekuat hati sebelum ibu mangsa datang untuk membantu meleraikan kejadian terbabit.
Oleh : Fyruz Hanna

gambar hiasan


Seorang janda berusia 23 tahun dan ibunya teruk dibelasah bekas suami mangsa di rumahnya di Ampang Indah.

Kejadian yang berlaku kira-kira jam 6 petang itu, janda terbabit berada dihadapan rumah sambil berbual di telefon bimbitnya sebelum suspek muncul dan menghamburkan kata-kata kesat.

Lelaki yang seolah-olah dirasuk itu 'naik hantu' kerana bekas isterinya tidak mengendahkan kehadirannya dirumah terbabit.


Suspek berulang kali menarik rambut mangsa sekuat hati sebelum ibu mangsa datang untuk membantu meleraikan kejadian terbabit.

Akibatnya, ibu mangsa terbabit cedera dibahagian hidung akibat dibelasah oleh suspek. 

Polis kemudian memberkas suspek yang tinggal tidak jauh dari rumah janda tersebut selepas mereka membuat laporan di Balai Polis Ampang.

sumber:Hmetro
16

Bagus
23

Marah
20

Terkejut
16

Sedih
14

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (98 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote idadzira 29-7-2015 08:34 AM
tekanan sebab tukar cabinet ke?
Quote MissNigga 29-7-2015 08:35 AM
gila talak !!!
Quote famri7 29-7-2015 08:36 AM
Wow kasarnya melayu..oh well.
Quote EJALTI 29-7-2015 08:39 AM
Jantan dayus.......:
Quote gaara_X 29-7-2015 08:54 AM
ado pasca bagai..kemah boss
Quote nh83 29-7-2015 08:56 AM
masalah jiwa....
Quote chinta89 29-7-2015 09:01 AM
tak gentlemannnn
Quote budakmanentah 29-7-2015 09:02 AM
"kau ape hal?"

hamboihhhh...ko dah tibai anak org tu...boleh lagi ko nk jerit cmtu kat mak dia
Quote Loxlaxman 29-7-2015 09:14 AM
Aku dah cakap jangan emosional sangat bila Wak Yidin kena tendang keluar kabinet... tendang kabinet dapur tak pe la.
Quote makneng 29-7-2015 09:16 AM
Jantan melayu ni berani dgn pompuan je.  Cuba jd mcm jibby tu ikut je belakang rosy.. eh?
Quote pseudo_kl 29-7-2015 09:20 AM
kalau aku adik beradik / sedara pompuan tu mmg aku tinju bertubi2 balik kot mamat tu
Quote krustykrab 29-7-2015 09:21 AM
gila talak la tu....
agaknya dia ingat lepas ceraikan isteri, isteri hidup merana sebaliknya isteri lagi gumbira dgn bakal suami baru
Quote fredbok87 29-7-2015 09:23 AM
pulun aku baca... pasca muhyiddin... apa kena mengena lah... hadoiiii...
Quote fifie_olin 29-7-2015 09:28 AM
kritikal sgt mental jntn bodo ni
Quote Simunggu 29-7-2015 09:31 AM
gila talak...jangan gila talak kabinet sudah...
Quote MISZZZ 29-7-2015 09:34 AM
dasar jantan sangat pukul perempuan, kesian wak yidin eh
Quote BlueEagle 29-7-2015 09:34 AM

Berdasarkan laporan awal, mangsa mendakwa kerap diganggu dan berasa tertekan dengan tindakan ganas bekas suaminya itu.

Maknanya dah selalu kena tinju....pasal tak tunggu lagi sampai kojol baru wat report....
Quote mokcikKSKB 29-7-2015 09:37 AM
Makin raai jantan baran skang ni..hasil dr broken family
Quote fazzrules 29-7-2015 10:08 AM
ex laki mental ni

Lihat semua komen(46)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 02:13 AM GMT+8 , Processed in 0.075229 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top