CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Poligami? 'I Okay Je' - Siti Saleha

29-7-2015 11:40 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 13083| Komen: 23

Description: Cekal juga hati dan perasaan Siti Saleha ini apabila dia tidak kisah jika dimadukan. Luar biasa sungguh. Ramailah suami orang yang cuba nak mengorat Siti Saleha ...
Oleh Izzah Abbasy

Cekal juga hati dan perasaan Siti Saleha ini apabila dia tidak kisah jika dimadukan. Luar biasa sungguh. Ramailah suami orang yang cuba nak mengorat Siti Saleha untuk jadikannya sebagai isteri kedua. Siapa yang tidak mahu dengan gadis kacukan cantik dan secomel Siti Saleha ini.


Sumber Foto : sensasimalaysia.com

Sumber Foto : gambargambarpelik.blogspot.com


Berpunca daripada watak yang dibawanya di dalam drama Cinta Paling Agung, Siti Saleha menjelaskan bahawa dia tidak menolak kehidupan berpoligami namun suami juga perlu berlaku adil terhadap tanggungjawabnya.

Sumber Foto : www.astrofirstbest.com


“Saya tidak menolak kehidupan berpoligami tetapi suami harus berlaku adil dan mengikut lunas agama. Jangan pula nanti melukakan hati dan perasaan orang lain hanya kerana ingin mengambil kesempatan ke atas agama (menghalalkan agama),” katanya seperti yang dipetik melalui Beautifulnara.

Soal poligami merupakan soal yang sangat sensitif bagi kaum Hawa dan keterbukaan Siti Saleha menerima poligami pastinya mendapat pandangan berbeza daripada peminatnya. - CARI Infonet

16

Bagus
28

Marah
14

Terkejut
17

Sedih
14

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (103 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote miabebe 28-7-2015 05:54 AM
Poligami tu xsalah...yg salah somi kite yg gatai..kalo somi org xpew...tu kate dak2 kt group. ..lol
Quote stars83 28-7-2015 06:11 AM
masalah skrg ni,ramai laki yg bini sorg pun x mampu nak sara,jaga,ada hati nak  bpoligami..sbb tu org pompuan menentang keras poligami2 neh..
Quote LiveYourLife 28-7-2015 06:48 AM
Bagus la tu... Ckp awal2 sng, xpyh la laki dia nnt tepaksa kawen lari kalo nk tmbh satu lg.
Quote Farini 28-7-2015 07:10 AM
siti saleha nk jd yg pertama atau kedua?
Quote dubuk 28-7-2015 07:11 AM
come to daddy
Quote AbukRokok 28-7-2015 07:33 AM
not my teste
Quote chinta89 28-7-2015 07:35 AM
stars83 replied at 28-7-2015 06:11 AM
masalah skrg ni,ramai laki yg bini sorg pun x mampu nak sara,jaga,ada hati nak  bpoligami..sbb tu or ...

tp lelaki sembang kencang.. yg tak mampu dikata mampu..
Quote makton 28-7-2015 08:04 AM
tggu la ko dah kawin nnti. tgk stetmen berubah ke or masih kekal mcm ni.
Quote rogayahtop 28-7-2015 09:05 AM
statement neutral amik hati peminat islamic.

bila nak pakai tudung?
insyallah sampai masanya saya akan bertudung, saya pun dah mula belajar2 pakai tudung semasa bulan ramadhan hari tu.

karektor lelaki yg digemari?
saya suka lelaki matang yang beriman dan mampu membimbing saya til jannah.
Quote tomet05 28-7-2015 09:37 PM
poligami x salah
bergambor tu salah
Quote eyansss 28-7-2015 10:14 PM
walau dah berjaya jalankan tanggungjawab terhadap isteri dan anak 100%, fikir masak2 untuk pasang 2,3,4...  takut nanti, elok2 dah jadik 100%, dicukai sana sini untuk tanggung isteri seterusnya...  tak pepasal dari elok2 dah cantik 100%, jadi lompong sana sini...

tu yang berjaya jalankan 100%...  yang masih terkulat2 tu, takyah la nak fikir langsung
Quote mizzmimi 29-7-2015 03:27 AM
Yeaa right.. Lepas nikah kang terus ko jadik posessive cam laki ko tu ko sorang punya.. Tengoklaa.. Takde maknanya statement ko tu huhu
Quote Vellfire 29-7-2015 08:12 AM
mulut kata ok... dalam hati siapa tau kan?
Quote mb170314 29-7-2015 03:52 PM
1) sy pnh bergelar seorg isteri, masa tu sy rela bermadu bl suami terbukti curang tp diceraikan dgn alasan suami tidak mampu utk beristeri lbh dr seorg
2) slps memegang status janda sy berkenalan dgn seorg lelaki yg berstatus suami org, sy diminta utk berpoligami tp saya tolak sbb dia tidak mampu
* byk perkara perlu dilihat apabila ingin berpoligami bkn hnya dgn perktaan "sy rela@mengikut prasaan"
Quote manjalara_01 29-7-2015 08:15 PM
gambar hiasan terbaik...
Quote wanitajelita 31-7-2015 08:12 AM
Hmm org tak pernah kahwin selamba je ckp mcm ni... cuba ko try kahwin sekali aku nk tengok tinggi ke tak langit tu
Quote bottombikini 31-7-2015 09:47 AM

menjongket sangat gambar hiasan tu!
Quote bottombikini 31-7-2015 09:49 AM
mizzmimi replied at 29-7-2015 03:27 AM
Yeaa right.. Lepas nikah kang terus ko jadik posessive cam laki ko tu ko sorang punya.. Tengoklaa..  ...

tulah..dah banyak contoh kan

ape pun aku suke style zarina zainuddin, ini spesis sedar diri. best tengok melodi gi raye rumah dia aritu
Quote mizzmimi 31-7-2015 09:59 AM
bottombikini replied at 31-7-2015 09:49 AM
tulah..dah banyak contoh kan

ape pun aku suke style zarina zainuddin, ini spesis sedar diri. be ...

member ada sorang perempuan.. sebelum kahwin kata sanggup je kalau husband nak kahwin lain, boleh je kalau bermadu nanti nak jadi bestfriend, ok bagus ada kawan nak shopping yadda yadda..
lepas kahwin tanya balik, terus kata tak sanggup, kesian kat somi dia.. pulak

Lihat semua komen(23)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 12:52 AM GMT+8 , Processed in 0.105482 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top